FurmazzioniLingue

L'usu di B è B segni: règule, features, e esercizi

No mpurtanza comu facia à u fracicume di i studienti chì i sapè fà fatti in i so anni, a scola, è vi tuccherà à l 'avvene, par disgrazia, ùn hè. Tuttavia, pocu e cose chì sò insignati in i scola, in infatti, esse tandu interessante in a vita adulta. Per esempiu, a capacità di scrive currettamente. À ammaistrà la, vi tocca à sapè li liggi Grammatica basi di la lingua russa. À mezu à elli - i reguli di i rigulamenti l 'usu di l' B siparazzioni è segni, b.

segnu duru: a storia è u so rolu in a parolla

lettera di u santacroce Russian vinti-uttavu, ancu s'è chì ùn dì u populu corsu in e parolle di fà una funzione impurtante. правила, регулирующие употребление ъ и ь знаков, стоит немного узнать о ее истории и роли в слове. So, davanti à voi guardà i reguli di i rigulamenti l 'usu di B è B segni, duvia cunnosce un pocu di a so storia e so rolu in a parolla.

segnu Hard prisenti in lingue slavi, quasi da u mumentu di a so furmazioni. A prima, ci hè statu un sonu e vucali brevi, finu à divinni una lettera mutu chi veni usatu di separà e parolle in sìllabbi, è sustituì Rica.

A la fini di lu XIX sèculu. si fu osservatu chì l 'usu friquenti di Kommersant in u testu (4% di u tutale) hè Camera, in particulare in i los apparecchiu, pi scriviri pû cursivu e edizione. In stu riguardu, avemu circava à limità l'usu di un Marque impurtente.

Doppu la rivuluzzioni di u 1917, sta lettera à tutti i fù luvatu per guasi deci anni. Cum'è un erotin in quiddi anni, in e parolle adupratu da l apostrofu. Tuttavia, in u 1928 fu espulsu da lu lingua russa (ma stete in l 'ucrainu e Belarusian), è u so funzione dividendu pigghiò lu segnu duru, chì si porta à stu ghjornu.

In certi casi, a li paroli misi B

Cù riguardu à l 'usu di na balata rigidu, ci sò uni pochi di e règule di u so frasi, nanzu e, épouvantail, e, i:

  • Dopu à prifissi chi finiscinu cu la a cunsunanti: lînia, predyubileyny.
  • In termini di chì ghjunse da altre lingue, cun prifissi Abbeccedariu, ad-, diz-, Irrécupérable, tretu, cuncintrazzioni, è sotta ob-: disjunction adjuvants.
  • Dopu à u muvimentu, padedda, Squarzafici, vt è feld-: panevropeizm, superyacht.
  • parolle cumposti principiu incù Danse, three-, quattru doppia-Core, tri-livellu, chetyrehyazychny.

Ci sò qualchi eccezzioni, quandu B ùn hè micca nantu à l 'imbrancamentu di prifissi e radiche, è in u parolla stessa. Sti paroli sò paul e scar.

Quandu B ùn mette

In più di i reguli di i rigulamenti l 'usu di i segni B è b, hè vò e casi induve ch'elli ùn tuccherà à rifà:

  • segnu Hard ùn hè mette in una parolla cù u prefissu chi finiscinu in una lettera cunsunanti, quandu, dopu à ch'ella seguita a li vucali a, o, u, e, e, l ': libru, ne falò.
  • Ùn mette u mercu in termini di slozhnosokraschennyh: inyaz, glavyuvelirtorg.
  • Ùn mette in Reali, libera incù un trattinu: medità di u diocesi, mezzo, una mela.

Cunsidirari i reguli di i rigulamenti l 'usu di i segni B è b, davanu u funzione dividendu in una parolla, ci vole à arricurdari ca lu signu "interni" è "Franchise" scritti à traversu u segnu Chjara. Vergogna à scrive hè micca eccessione, cum'è in l 'parolla "interni" Inter - Ùn lu prifissu, comu parti di i ràdichi. È in u prefissu "sigritariu" ùn hè Sub, è po- è -dyach - hè a radica.

Cosa faci u segnu Chjara

Cum'è per b, si stenni a li tempi antichi a cortu vucali [ua], ma pocu à pocu, com'è Kommersant hà persu u so sensu.

Cusì lu mantinutu la capacità [e] quellu dulcezza prima cunzunanti.

Cuntrariu di u masiv , Marque, canzoni in u parolla pò fà trè funzioni.

  • Dividendu.
  • Nant'à l 'Chjara sonu di prima.
  • Usatu pi nnicari arcuni formi grammaticali.

Cunnizzioni d'usu di segnu Chjara

, регулирующие употребление ъ и ь знаков , стоит усвоить несколько правил: Di studià i leghji di l 'lingua Russian rigulamenti l' usu di i segni B è b, deve amparà una pochi di e règule:

  • segnu Soft, davanu una funzione siparazzioni, mai misi doppu lu prifissu (chì hè u saccu di una Marque masiv). Parti di e parolle, in cui lu distaccu di hè scritta: - hè a radica, suffissu e finiscinu, su e, e, épouvantail, n: scimmia, interno. Sta regula hè à tempu la lingua russa, è nant'à i termini pigliati da altre lingue.
  • Separar di mette in qualchi parolle prima ch'ellu cumminazzioni di littri: fungo, midagliuni, stock è un milionu.

In u casu induve di sfarente circa la dulcezza di u sonu di nanzu, è ùn fà una funzione dividendu, u so biddezza ditarminatu da i seguenti regule:

  • In u mezu di a parolla di indica littri dulcezza L, s'ella hè andata nanzu da un altru cunsunanti tranni L: Tom Thumb, un plea. Also, "ùn wedged" segnu preziosi in cumminazzioni di littri: LF HM, Paul, Fad, Petrugradu, CHN, RF, schn (tammuru, cannila).
  • In u mezu di u segnu parolla chi serbit trà i cunsunanti Chjara è dura: piacè assai.
  • In u mezu di a parolla di pò addritta trà dui cunsunanti Chjara. Von chì u primu hè una forma cusì dolci di a parolla cù u cambià, è lu secunnu - s'avvicinò durizza: richiesta - à dumandà una lettera - i lettera li disse.
  • In certi casi, issu simbulu si trova à a fine di una parolla dopu à una cunsunale. A lu stissu tempu lu aiuta à crià i valori di i Reali: lino (pianta) - truvai (qualità caratteru), insalata (locu scumessa in lu jocu) - un cavaddu (un animali).

Cum'è un punteddu di certi formi grammaticali di stu caratteru hè usata in tali casi:

  • L'aggittivi chi sò ghjuntu da u nomi di u mesi (fora di jinnaru): February, sittembri.
  • À a fine di u numirali da 5 à 30, è à mezu à u so, quandu si disignau decine da 50 à 80 è cintunari da 500 à 900: sei, settanta ottu.
  • In i verbi imperativu (francu bacia - ghjàcenu): I Pagliacci fora - tira fora, e graputi - pruiezione.
  • In infinitu (forma verbu nizziali) comprise crisciri.
  • In tutti i casi a parolla "ottu" è lu casu di plurali funnamintali. u numeru di individuale numirali è paroli: sei, friddu.

L'usu di e B decimali cunzunantali sizzling, h, épouvantail, w

Dopu sti littri, u segnu Chjara hè pussibule cù i seguenti e cundizioni:

  • À a fine di più avverbi e particeddi, cu l 'eccizzioni di: troppu, tantu, pressione, moglie è in trà i pripusizzioni.
  • L'infinitu per revuluziunà, cuire.
  • In u verbu imperativu: smear Am, cunsulazione.
  • I disinenzi II persona Verbi singulari di lu futuru è l 'attuali: sell, raznesesh.
  • À a fine di paroli dative Giustu. bona, in u diclinazioni III: una figliola putiri. Per comparison, in canadese tipu -. Diceranu, Stricter.

In certi casi, s non veni usatu dopu à sti littri:

  • In nome diclinazioni II: sule, Francese dummy.
  • U cortu-forma aggettivu: frescu, cavura.
  • U vocative plural nouns: pozzanghere, nuvole.

segnu duru, dopu Giustu, w, h, u, a la fini di na parola, o radica ùn si mette cum'è i so "locu" hè sempre dopu à un prefissu nanzu e, e, épouvantail, i.

L'usu di e B i segni: teacher

Dopu à reviewing tutti i casi di scinni dura è segni canzoni, deve andà à a esercizi. Pi evitari cunfusioni, avemu fattu assemi a maggiuranza di i reguli di supra i rigulamenti l 'usu di i segni B è b. A tavula sottu, vi servinu cum'è un klu di ASSIGNIEZ.

In stu teacher, vi tocca à sceglie chì di u traduttore deve esse messi à e parolle.

Stu compitu cuncerna l'usu di u segnu canzoni, suvitendu i littri sibilante. Si deve apre u mènzuli è induve vo vulete - mette u segnu Chjara.

In l 'ultimu teacher, vi tuccherà à falla falà lu suggerimentu in 2 culonni. In lu prima - i passi chì sò usati cu b, in la seconda - quelli chì, senza lu.

Nunustanti lu fattu ca li signa dura, è preziosi sò littri "mutu", ùn fà un rolu impurtante in la lingua russa. Pudete fà assai di sbagli in a so discursu scritti, s'è vo ùn sapete i leghji Grammatica rigulamenti l 'usu di i segni B è b. Na cosa tìpica di più cà una vi hannu à amparà micca à esse cunfusu, certi di i segni, deve esse posti in una situazione particulare. Però, si tratta tene lu, soprattuttu in u casu di un segnu canzoni, postu chì hè spessu solu a so prisenza aiuta identificà u significatu di vucabbulariu di a parolla.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.