FurmazzioniLingue

Meaning phraseologism "Bolero". spressione pupulare "etichettatura Procrustean"

Cosa hè a vera ricchezza di a lingua? Comu iddu scrivìu NM Karamzin, hè ùn hè micca u grande numaru di populu corsu o di parechje parolle è i mezi à pòrtanu li cuncetti murali suttili e sintimenti. Unu di i mezi di spressione pò esse cunsideratu unità aghjuntu-phraseological - cumminazzioni stadda di e parolle, u cusì-chiamatu formuli virbali chi vidi, succinctly e cose darà la strana, sentimenti è emuzioni di u parranti.

Meaning phraseologism "etichettatura Procrustes"

In ogni lingua, ùn ci sò sprissioni stadda, mischji pronta di e parolle chì nun sulu ornate lu, è aiuta lu parraturi à ricaccià i so attitudini di ciò chì hè pusitivu. In linguistics, sò chjamati Opere. Unu di i so carattiristichi è i ambiguità. À u listessu tempu si hannu un significatu diretta è figuratu, u cuntrariu di u lettura littérale. Da issu puntu di vista, hè un valori ntirissanti phraseologism "etichettatura Procrustean". Iniziu - minzioni di u latrone giganti da a mitulugia greca, è a so strumenti particulari di la turtura, figuratively - da la forza à pienu qualcosa sottu à limità i so custumi.

discursu "Paper"

Opere - un ramu di linguistica italiana (la scenza di lingua), chì Offerte cun Opere o unità phraseological. Perchè studià stu fenominu linguisticu di creà una direzzione identitariu in linguistica? Prima, u scanzari quistioni cuntruversu, chi mo frase pò esse cunsideratu Opere: pruverbi, parolle, greci, parolle, etc. È secunnu, in più di studià i mezi di a so furmazioni, Opere hè dinù impegnati in a fonte di urìggini di certe figure of speech ... In termini di apparenza turni di frasa di a lingua Russian sò divisi in età-vecchio Russian è pigliati.

Primordially Russian è piglia

Sources hè primordially Russian cultura antica Slavs, la vita, e dugane, cumminzioni, tra, oltri opere da autori Russian, "a l 'annu unu" - un longu tempu fà, un longu tempu fà; "Slack" - à pusà daretu; "Senza un rè in a so testa" - la pirsuna facennu li cosi pazzi. Ma oghje sarà discutitu un pocu di elli, perchè noi sò interessatu à l 'espressione "etichettatura Procrustean" si rifirisci a la Opere pigliati. As a scenza, l 'ùrtimi ghjunse à noi da i testi biblica-évangéliser (l' "fruttu pruibitu" - una tentazione pruibitu), da a rumana è mitulugia greca ( "virtual lisse" - un cunfusa, stranu cumminazzioni di casi), oltri ca comu lingue European Western e letteratura ( " Princess e nuda "- ascella da pòpulu).

virnàculi Antique

Cosa ci ha lassatu una lascita di Ancient Greece? Greci "detti" à noi u science, teatru, creatu a maiò parti di l 'austriaca littiraria, eranu i surghjente di u sistema di valori umanisticu ... Chì d'una piccula parte di ciò chì underlies u web cultura munnu. Ma avà ùn hè micca circa chi, o piuttostu, à st'ora - circa lu punti di lu munnu anticu, ma in un campu di differente - linguistica. Impurtante gruppu piglia sprissioni figuratu jùnciri unità phraseological da a mitulugia greca: "stalla Augean" - una stanza assai fitenti; "Lavello in dimentichenza" - ndivaci in aria magre, abissu, per esse scurdati; "Pasquale Pegasus." - circà di ispirazzioni di la puisia, a divintari un pueta, etc. As pò esse vistu da l 'asempi, in ordine aduprà a dunca stu tipu di frase è, per esempiu, avemu un' idea, chi significa "lu lìattu Procrustean", ùn hè necessariu di cunnosce a storia di a so origine, o à almenu esse pràticu cun antica greca e littiratura greca.

"Etichettatura Procrustean": significato è urighjini

Spiegari lu linguaggiu "etichettatura Procrustean" aiutari la liggenna di l 'eroi Grecu Ippolitu, figliolu Efry è patruni di Ateni avè. Quannu criscinu è maturatu, a so mamma è u so missiavu mandò a Ateni à truvà u so babbu. Ippolitu ùn State a dumanda di a famiglia di andà à u mare, ma hà sceltu a via di più difficiuli - u pede à u Panamà. Difficiule era la strata ca 'ncuntrò assai di ostaculi, tra li quali hè un cespugli cù una damask latrone cugnumatu Procrustes, chi significa "puller Traduzioni". About stu Villain n'andò notoriety. Tutti l 'travelling ch'ellu avia invitatu à a so casa, induva si aspittava una turture inglese agonizing: cci fici tuttu ghjàcenu u lettu di u so famosu, è s'ella hè maiò di l' "martiri", cci tirau su sinu à i so pedi, ùn hà toccu u bordu. È s'è u lettu hè un pocu gattivu ch'ellu tazzulatu saltà pedi. Ippolitu scunfissi lu giganti, è ci carconu lu lettu di lu. Era cortu per ella, è a so ghjuventù foglio tombu in la stessa manera mentri disposés di lu poviru vota viaggiaturi. Seculi dopu, u nomu di u latrone Procrustes è u so strumentu di turtura - "lettu" perde u so sensu direttu, è inseme piglià nantu un significatu differente, chì hè cumposta di campa nantu à lettura, di u mitu di sentimenti è emuzioni. Cusì, in lu valuri di lingua russa phraseologism "etichettatura Procrustean" - a misura di calcosa o di qualcosa chì stancarisi addattà, presentazione.

àutri lingui

unità phraseological funiculà - hè, cum'è una regula, mumentu internaziunale. Per esempiu, a frasa "Achilles 'passage" - un vulnerability - hà u so counterpart in inglese - Achilles' passage, u Francese - talon d'Achille, a greca - αχίλλειος πτέρνα, Tedesco - Achillesferse and so on. Però, si ferma cumplettamente, è u so significatu è a so imagine. Avà guardà u "etichettatura Procrustean", li siquenti sunnu asempî di u so usu in altre lingue: Grecu - προκρούστεια κλίνη, English - etichettatura Procrustean, Tedesco - Prokrustesbett and so on. L'antica sprissioni pupulari studiatu in tutte e lingue cunserva l 'imagine di u Villain Procrustes, u fundamentu di i quali ci hè una figura di discursu, chi signìfica ca lu valuri hè piazzatu è phraseologism "etichettatura Procrustean" - struttura di e parolle è misura meaningless, è di vucabbulariu e grammaticali, chi è, a migrazione di sprissione da una lingua à un altru hà micca purtatu à tutte e speci di cambiamenti.

Littirariu, o sprissioni pupulari

Facirmenti, à mezu à linguisti ci sò sempri diffirenzi, ci sunnu pruverbi e ditti unità phraseological, o micca. Certi crede chì iè, è cumprendi li pruverbi e ditti in u gruppu "sprissioni phraseological." Lucca linguisti ricusà stu fattu, è credi chi sti finòmini linguistica ùn pò esse u sughjettu di studiu Opere. A quistioni, di sicuru, cumplessu è cuntruversu. Per esempiu, a spressione "etichettatura Procrustean" pò veni cunziddiratu comu lu Opere, è à i sprissioni pupulari.

Comu l 'idioma in la stretta, u sensu di a parolla, ùn hà i seguenti carattiristichi:

  • idiumatica, chì hè indivisible, affirmazioni indecomposability u individuu cumpunenti (a parolla "Procrustean" è "lettu" pò micca esse usatu fora, o si perde u so sensu cumunu è s'otteni na cumminazzioni gratis);
  • dozing - valore iniziale di u frasa, valori subitu in sù cunvirtuti nta un figuratu (frasa "etichettatura Procrustes" cumenciu à Cognome un latrone, è u so strumentu noti di turtura, è solu tandu da piglià u sensu sicundariu - misura furmali);
  • resistenza - custituisci na "etichettatura Procrustean" sciffru ùn pò esse sustituita da altri;
  • Correlation à un particulare parti di l 'idiomi - idioma discursu atti "etichettatura Procrustean" comu un nome;
  • appraisal è emuzioni.

spressione pupulare Antique

U authorship di u termine "sprissioni pupulari", "e parolle alatu" attribuita à Omeru, chì per a prima volta hè stata usatu in a "Iliadi": da a bocca di u picciò a rumpiri subitu a parolla è subitu ripigliò a arechja l'listener. A linguistica muderna, issa parolla capisce surpresa durevule è bè cunnisciutu-da u classicu opere di sinemà, da music, agricultura, e parolle di pirsunaggi distinti. Parechje cose vennu da a Bibbia o di a mitulugia greca, cume i sprissioni "etichettatura Procrustean". U mondu di "e parolle alatu" dinamichi - qualchi virgulette più di tempu, perde a so pertinenza, pupularità è spariscia, altri cumpariri e addivintari a saviezza cunvinziunali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.