FurmazzioniLingue

Meaning "abbunnanza". Abbunnanza - hè ...

Discursu - un donu particulari a 'omu da Diu. Com'è diversi è ricchi di a voce di u cuntaturi, cunta circa a so litteratura è prezià. Stu monologue hè intarissanti à sente à e facile à sapere. À dì chì vi tocca assai di furmazione, lusso publicu. Ma nuddu discursu ùn sarà vivi è famosu cu lu poviru vucabbulariu.

Di allargamentu di a vostra vucabbulariu, vi tuccherà à leghje assai, nun sulu li libbra novi e pupulari, ma travaglia dinù di lingua letteratura russa. Dopu à tuttu, hè l 'antenatu di u mudernu lingua russa.

Reali origini

Abbunnanza - hè una parolla arquantu anticu. Hè ghjuntu à noi in li tempi scuri è dull.

From protu-slavi (furmati in u primu millenniu aC, da chì tutti i lingui slavi) apparisce in u "obil" Old Slavonic (in grecu. ΔαΨιλής, ἄφθονος), «obiliѥ» (ἀφθονία). In Slavonic obil 'furmatu da wordforms obvil, chì hè di Old Church "izviliѥ" significa "abbunnanza". Cusì, a parolla "abbunnanza" - una storia Comu signu seculi-vecchia.

Meaning "abbunnanza"

Parechje lexicographers fissu "abbunnanza" in lu so dizionari. Per esempiu, ci hè in u fonte da u Brockhaus e Vanessa, V. I. Dalya, D. N. Ushakova, S. I. Ozhegova e A. P. Evgenevoy.

Guardà u significatu di a parolla, in p'òrdini di tempu di dizionari aspettu "à u lume."

"Dictionary Critique di lingua russa", in altre parolle "TSZHVYA" (1863-1866 francese gg.) Vladimir Ivanovich Dahl spiegata in u sensu littérale di a parolla "abbunnanza" - hè l 'ingrossu, extravaganza, è assai di piacè. Dahl risurtatu in una voce è un esempiu di l'usu di Reali: ". In l 'abbunnanza di i frutti di l'intrata"

Brockhaus è Encyclopedic Dictionary Vanessa (1907) fù isciutu comu "TSZHVYA", ancu in l 'Imperu Russian. Ghjesù ùn lu valuri di truvà un'antra manera. U francese dici lu litturi chì l 'abbunnanza - hè u heroine & di la mituluggìa Greco-Roman rapprisintatu in l' imagine di una donna chì pours una varietà di benefici da un valve.

Li siquenti inglese, in u quali avemu Mulateri Di L'piglià un ochju, hè "francese" D. N. Ushakova. In a so criazioni Dmitri ùn abbunnanza e ricchezze cum'è i sinonimi.

Next - una pupulare in u periodu Soviet Dictionary S. I. Ozhegova cumpilatu in linguist nativu in 1949. U fundamentu di a so opara fù livatu Dictionary Ushakova D. N. So parechji lettori ùn vede una grande diffirenza in entrate di sti funti. Allura, avemu sò interessatu Ozhegov spiega a parolla cum'è una bundanza piena / una bundanza di, e di novu, in u sensu di "assai" e "e ricchezze."

È l 'urtima surghjente chì avemu guardà - un "Small Collegiata Dictionary" (MAC) modifica Evgenevoy A. P. cumpilatu ch'ellu era un impiigatu di l'Istitutu di l'Accademia di USSR di Sciences lingua russa in 1957. A prima edizione di u francese in termini sìmili di l 'òpiri d' Ushakov è Ozhegova. Tuttavia, lexicographers u prugressu di gnustrii ùn firmavanu ci e agghiunciu la parole, da lu tempu di A. S. Pushkina. Cusì, lu dizziunariu a avà hè custituita di quattru vòlumi. So, Dictionnaire de la siconda mità di u XXu seculu, ci spieca u sensu di a parolla "abbunnanza": 1) grande / offre numeru di un omu o di qualcosa; 2) benèssiri o ricchezza (abbuccari).

U mitu di u cornu di bundanza

L'autori di Brockhaus e Vanessa di a voce disse chì 'abbunnanza - sta essa una mitulugia fini di Greco-Roman in u francese guise di una donna. Chì ci cunnosce circa it!

In l 'antichi PANTHEON Grecu di dii, Zeus - i principali diu sommu. Idda cci hanu datu à sughje à u so latti in la grotta di l 'isula di Creta Capra Amalhteia. U so nomu significa "giver di ricchezza." Zeus puntu è diventa un diu, ma persi cornu caprettu. In gratitùdini, u diu suprema di u cornu caprunu a so fattu un simbulu di ricchezza. Cusì, u cornu di u caprettu Amaltea significa abbunnanza e pruspirità.

In seguitu, a Romans detti la dea, latte, cumpagnu di Mercurio (causa), un cornu di manca. Da ellu, hà frombu falà d 'oru. U so imagine mpressa su muneti. Hè stupente chì in lu so 'onuri li Rumani funnatu tempii è all'atareddi.

Ci sò parechje mitu circa lu cornu abbunnanza. In lu medievu u mitu di u "Golden Horn" fù numinatu à a ligenda di u "Golden Grail."

cunchiusioni

Abbunnanza - un gruppu o una grande numaru di calchissia / cosa; ricchezza e pruspirità.

Synonyms: ricchezza, abbunnanza, lussu, tanti, etc ...

Sinonimi: puvirtà, mancanza, eu, destitution.

Leghje libri, arricchisce u vostru vucabbulariu, tandu u vostru discorsu serà una bundanza di comparisons, mitafuri è personifications!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.