HomelinessCustruzzione

Càlculu di radiaturi calefratelli per zona. Càlculu di radiaturi per calà una casa privata

Prima di cumprà è installazione radiatori di seccione (in norme bimetallicu è aluminiu), a maggurità di a quistioni risultati di cumu fà u calculu di radiaturi per u spaziu di l'abitazione.

In questu casu, u calculu di e pèrdite di u calore sera u più correctu . Ma utilizà un gran numaru di coeficienti, è com'è u risultatu, una cosa sottovalutata o, inversamente, sopravalutata. In questu questu, assai anu utilizatu opzioni simplificate. Fighemu cun più in detail.

Parametri basulari

Innota chì l'operazione curretta di u sistema di scaldizzione, ancu a so efficienza, deprezza assai di u so tipu. In ogni casu, ci sò ancu altri paràmetri chì affettanu stu indicatore d'una modu o altru. Queste parametri include:

  • Cumpagnia di Caldera.
  • U numaru di appruvazioni cali.
  • Potenza di a pompa di circulazione.

Càlculi realizati

Sposta da quale di i paràmetri quì sottu sughjetti à studiu dilettatu, u calculu currispundenti hè fatta. Per esempiu, determinendu a capacità da a gasa è a gasa.

Inoltre, assai spessu, hè necessariu di calculà e cale. In u prucessu di stu calculu, hè ancu necessariu di calculà e perdita termale di u bastimentu. Questu hè duvutu à u fattu chì, facendu un càlculu, per esempiu, u numaru necessariu di radiaturi, pudete facilmente unepochi à a selezzione di una pompa. A situazione sìmula avarà quandu a pompa ùn si pò micca impurtà di furnisce tutti i radiaturi cù a quantità di coolant.

Càlculu ampliatu

Càlculu di radiaturi calziusi per l'area pò esse chjamatu u modu più demucraticu. In i regioni di l'Urali è a Siberia, a figura hè 100-120 W, in a riva cintrali di Russia - 50-100 W. U calore stativu (ottu sece, a distanza interaxale di una seccione - 50 cm) hè una trasferimentu calorificante di 120-150 W. I radioteliometri Bimetali anu un putere alcunu alcista - circa 200 W. In casu hè un coolant standard (acqua calda), duie cundutte dispositi di ferru castificà cù 8 sezione seranu necessariu per a 18,20 m 2 à una stizza di 2,5-2,7 m.

Chiddu chì determina u numaru di dispusizione

Ci sò parechji fatturi chì sò cunsigliate per esse cunservatori quantu u calculate e coglii di caldu di una casa privata:

  • A trasferimentu di u calmu di u fretteurale di u vaporciu hè moltu più grande ca quellu di u refrigerante di l'acqua.
  • Più più l'avvicinamenti di a finestra sò in a stanza, u più freti hè.
  • Se l'altura di a stanza hè di più di 3 metri, a crescita di a crescita di calore hè calculatu nantu à u volumu di a stanza, è micca nantu à a basa di u so territoriu.
  • A corner room hè sempri più freti, cum'è dui di i so alleati facenu a strada.
  • U materiale da quale hè stata l'apparizione di calorificazione hà a so propria conductività termale.
  • L'insulamentu termale di strutture aghjurnamenti aumenta l'insulamentu termale di u locu.
  • A calà a temperatura esterna, a cunnessione, più radiatori sò stallati.
  • In casu di cunnessione unilatariu di iulugichi per appruvisioni, ùn viaghjeranu più di 10 setti.
  • I mudelli moderni di videmma doppiu addivanu l'isulamentu termale di a stanza.
  • A prisenza di un sistema di ventilazione aumenta u crescente potenza.
  • Quandu si move l'acqua calda in u sistema da u ciminu à u fondu, u so putere hè cresciatu da circa u 20%.

Càlculu di radiaturi calefratelli per zona

Dati cose e fattures listed above, pudete fà un calculu. Dunque, 1 m 2 deve dumandà 100 viti, cioè, per calenderà a stanza in 20 m 2, pigghanu 2000 vati. Un radiaturi di ferro fundatu da 8 seculi hè capaci di attribuisce 120 wati. Divide 2000 per 120 è aghjunghje 17 sezzioni. Cumu l'esitatu prima, stu paràmetru hè aggruppatu.

Càlculu di radiaturi radiànti di una casa privata cù u so calore stessu hè realizatu d'usu di i parametri massimi. Cusì, u 2000 hè divisu per 150 è avemu acquistatu 14 setti. Questa numeru di e rùbbriche serà necessariu per calà l'usta in 20 m 2 .

Formula per u calculu precisa

Ci hè una furmazione cumplessu cù quale pudete fà un càlculu precisu di u putere di u radiatore:

Q t = 100 W / m 2 × S (stanza) m 2 × q1 × q2 × q3 × q4 × q5 × q6 × q7, induve

Q1 - tipu di acristalli: acristiano spaziali - 1,27; Doppiu vidéo - 1; Triple - 0.85.

Q2 - insulation wall: bad - 1.27; Muru in 2 brique - 1; Moderno - 0.85.

Q3 - rapportu di e zoni di l'avvisu di finestra in u pianu: 40% - 1,2; 30% - 1,1; 20% - 0.9; 10% - 0.8.

Q4 - temperatura esterna (minimu): -35 ° C - 1,5; -25 ° C - 1,3; -20 ° C - 1,1; -15 ° C - 0,9; -10C ° -0.7.

Q5 - numaru di pareti esterni: quattru - 1,4; Trè - 1,3; Angular (duas) - 1,2; Unu hè 1.1.

Q6 - tipu di sala situata sopra à u calculu: attic frío - 1; À l'attic - 0.9; Radiu residuale - 0,8.

Q7 - altura di u locu: 4,5 m - 1,2; 4m - 1,15; 3,5 m - 1,1; 3m - 1.05; 2,5 m 1,3.

Esempiu:

Fighemu u calculu di radiaturi di l'aria:

L'abitazione hè 25 m 2 cù dui apertura di finestra gialla cun vetru triple, di 3 m altivi è struzzioni furmagliu in 2 brique, sopra à l'abitazione sò un attic frío. A temperatura minimu à l'invernu hè + 20 ° C.

Q t = 100 W / m 2 × 25 m 2 × 0.85 × 1 × 0.8 (12%) × 1.1 × 1.2 × 1 × 1.05

In u risultatu, avemu u 2356.20 W. Stu numaru hè divisu in 150 wati. Cusì, avemu bisognu di 16 setti per a nostra camara.

Càlculu di radiaturi calefratelli nantu à una zona per una casa di paese privata

Se se per l'appartamentu di una casa multiespetta, a regula hè 100 W per 1 m 2 di stanza, perchè per una casa privata, stu calculu ùn sarà micca travagliatu.

Per u primu pianu, u putere hè 110-120 W, per i sicondi è sussistenti, - 80-90 W. In questu questu, l'edificazione sò assai più ecunomichi.

Càlculu di u putere di radiaturi calefratelli per aria in una casa privata hè fatta cù a seguita formula:

N = S × 100 / P

In una casa privata hè cunsigliata per aghjustà e ligne cù un marghjenu chjaru, questu ùn significa micca chì vi farà sentu calore, l'acqua più largu, u minimu tempurita hè necessariu di furnisce à u radiatore. In cumunioni, a più bassa a temperatura di u coolant, più longu u sistema di caldiificazione cum'è un ingrossu sarà serve.

Hè difficiuli di piglià in cuntattu tutti i fattori chì anu influenziatu annantu à a trasferimentu di u calore di u calore. In questu casu hè assai impurtante per correlativamente calculà e perdita di u calore, chì dependenu di a grandezza di a finestra è l' apertura di a porta, a finestra. In ogni modu, l'esempi cunziddi supra pirmettichi possibbili di decisione quant'è veramente qualunque pussibule u numeru addiu di e traversu di radiatoriu è, à u stessu tempu, per assicurà un regimu di tempura cusì cómoda in a stanza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.