ComputersEquipment

ASUS VX239H: perspettiva, funzioni è e riviste di i patroni

In questu articulu, u lettore hà acquistatu da a novità in u mercatu di prudutti di u pressu, monitor ASUS VX239H. Hè nutate chì questu ùn hè micca solu un altru pruduttu cù un prezzu prezzu, chì ghjunta in folla à a categuria di u budgetu per tutti l'utilizatori. Questu hè un attrazzu chì combina parechje critichi impurtanti chì l'usu di u cunsumu utilizanu durante a scelta di monitori di l'ultimi anni: u costu affordatu, grandi disignu è IPS-matrice d'alta qualità.

Lu primu amici

Un casu impurtante cù u dispusitivu hà in u spaziu di vede una figura di u monitoru stessu ASUS 23 VX239H in a cullizzioni, è ancu cuntene una breve infurmazione nantu à e tecnulugia chì u apparecchiu soporta. Cù caratteristiche caratteristiche, l'upertu pò vedà à unu di l'estremità di u pacchettu. Una casella di scatula di cestello di plastica vi permette di trasportu a compra da a tenda di casa.

U pacchettu cuntene u monitoru propiu, stand, supply power and power cable, D-Sub cable d'interfaccia, audio cable, manual di struzzione è assicuranza rapida è struzzioni di cunnessione. Hè nutate chì u fornimentu di energia spurtiva, rispettivamente, l'utilizatori pò scurdà di ogni tipu di cunsiglii nantu à u prugettu operatore, cum'è a riparazione è a sustituzzione di capacitore pruvucarà ùn anu micca avè cusì renseju.

È se a prisenza di un conector analogicu cuntribuisce à a possibbiltà di cunnette u monitoru à l'usi pupulari oldu, u cavallu D-Sub si provoca l'indignazione di a maiò parte di l'utilizatori. U fabricatore ùn hè abbruciante è impastante di a novità di u casu HDMI.

Ergonomia è designu

A varietà di materiali in l'accurzamentu di i caschi stampà ancu i vinditori, chì anu vistutu assai monitorii in tuttu a carriera. Plastichi brillanti, plastica matte aspra e aluminiu brushed formate a basa di u casu di u monitor ASUS VX239H. Ritenimentu di i prupietari in i mediate assicura à altri chì una decisione interessanti di u fabricatore hà purtatu à a creazione di u livellu più veloce in u mondu (3.8 kg). Ùn si scurdate micca chì u mondu ùn ùn hà micca un quadru in u circhiu à a pantalla di cristalli di u lichidu, è a distribuzione energètica hè utilizzata esterna, chì hà cuntribuitu à una perdita di pesu significativu.

In ogni casu, parechji prupietari ùn anu micca piace a mancanza di vesa in u mondu. Parechji prupietari sò cusì utilizati per cumprà apparicchi chì preferenu pusàllinu nantu à a tavula, in una pusizioni di cullabura. Ma l'amatori ponnu guardà tutti i chjucchi di a tavula (flasks, tornavvi, cugini è cose similari) avè da degnu l'affissà per u monitor - hè fatta in forma d'un bagel è cumpressa perfettamente cù a salvezza di e cose necessarii in un locu.

U sistema d'audio integrata

Parechji pruprietari in i so riperazione rispundenu nanzu à u mondu integanu ASUS 23 VX239H sistema di audio. Probabilmente, u fabricatore hà decisu di piglià un tali passu per salvardu u compratore di cumprà bocca d'alta qualità, ma u prublema hè aggravatu da u fattu chì in u monitoru sò e so dimensioni sò cusì petite chì ùn pò micca esse tastati per un sonu di qualità. Sì, è a colocazione di l'acustiche ponu parechje dumande, perchè, ghjudicendu per l'apparenza di u dispusitivu, e pècure in u pianu di u fondu indicanu chjaramente i pelli. In ogni modu, u sonu per parechje ragione hè vinutu da u fondu di u monitor, per mezu di rettitchi à stati situati à i canteri di u fundu finale di a mostra. Una decisione assai curiosa, chì prublema di esse utilizata da u patrone.

Ghjestionu è comodità di u travagliu

L'utenti nota chì u moniter ASUS VX239H hè assai còmicu per cunnette à una computer è à altri apparenti. Questu hè realizatu per a pussibilità di bashje di a visualizazione à 45 gradi, in ogni casu, per questa hè necessariu esercerze più sforzazione cù l'usciu normativu di u screnu per ellu stessu. Cù u centru di u monitorificatu l'ordine sanu, ancu cù un impurtante impattu, u dispositu hè improbitu di successu. Questu hè pussibule grazia à un sustinente grandu di diàmitru di granu è di càttivi gommate in a so basa.

U monitor hè cuntrullatu cù i buttuni ticurale. U fabbricatu specifieramenti per migliurà e qualità tattile sò pruposti inseriti chì imminiscenu i chjavi fisichi. Quandu intru u menù, l'utilizatore finderà chì ancu u zitellu pudete gestionà u monitor, postu chì ogni articulu hà una stampa chì currisponde à l'action.

Scelta di Qualità Prima

Hè chjaru chì u mondu hè acquistatu per l'utilizatori, micca per attributi esterni, ma per e caratteristiche tecniche, perchè u dispositu ASUS VX239H hà qualcosa per sorprenderà u patronu futur. U viscuariu di crystal liquid hè una diagonal di 23 inch è hè fatta cù a tecnulugia AH-IPS. Hè devi esse nutatu chì tutti i monitors LCD utilizate una matrice LCD fattu da u gruppu core di u gruppu LG. A rapportu di aspettu di l'apparatu hè 16: 9, è a risuluzione predica hè settimata à 1920x1080 (FullHD). U diminuitu di un pianu hè 0.26 mm, è u tempu da risposta hè di 5 milisegundanti.

A superficia di u schermu hè matte, per quessa, l'amatori di travaglià vicinu à a finestra nantu à un ghjornu assuillatu ùn hà micca creatu interferenza in u travagliu. I patroni sò felice è maravigliosu angles. À a ripruduzione di u culore, ùn troppu micca di pudè truvà tortu, tecnologicu IP, cum'è sempre, à altitudine. Parechji usu in i so richieste noteu u travagliu di alta qualità di LED-backlighting, ancu cù l'aiutu di una cammara di video chì nimu hà sappiutu di riparà u fiobo.

Prufilu di monitori prufessiunale

I testi fighjenu dimustratu chì u monitor ASUS VX239H W permette l'utilizatori di travaglià comfortably in fronte di a pantalla in a bughjura totale, per ellu un cuntrastu minimu di 32 cd / m² hè respunsibile. In ogni casu, ci sò questi nantu à l'urranzione di luminosità maximale: solu 194 cd / m² per u travagliu in a luminosione di lumera di ghjornu - questu hè chjaramente micca bè.

In u modu di modu di l'operazione (i paràmetri predeterminate), ci sò parechji culori di culore in a stanza semi-illuminata. Per quessa, prima di principià cù i prugetti i tecnichi ricanuscianu accuncià a temperatura di u coloru di u monitoru cù u menù di u dispositivu. Dopu a calibrazzione curretta, i culori diventenu plausible è più saturatu.

Cunfigura parechji usu l'uniformità di u travagliu di l'illuminazione. In i so rivisiunati, publicati in i media, assai ponu indicà a prisenza di una lumica petite in u cantonu estrema di u minimu di u screnu. In ogni casu, sicondu u fabricatore di a matrice, ùn hè micca un difettu, postu chì l'operazione normale di l'utilizatore ùn interferiscenu micca in qualchì manera.

Scenze dinamichi

A scuperta è e prucessu di u monitoru permette chì u cliente cunnisciutu chì cù u luminosu è u culore di u surrenderu u prughjettu di u burdughju hà un ordine completo. Ma parechji cumpunenti potenti sò interessate in più più caratteristiche chì ASUS VX239H possite. Hè per trasmissione un corru negru ideale in scena dinamica. Ùn hè micca sicretu chì ancu i matrigni IPS anu avutu prublemi cù a stampa di culuri di tonalità di grisgiu. Semu devi esse nutatu chì u backlight LED in a maiò parte di casi, avissiru curreggerà stu prublema di a pantalla LCD.

In u risultatu di e teste, truvava chì cù u traslocu di negra è di grisfrancese da u monitoru di u pressupru hè cumpletu, ma sempre cunvinta chì l'usu hè stesu riguardu davanti à u monitor. Una leve viambulanza à a manca o à a diritta (littaralmentu da 10 gradi) porta à u fattu chì u corpu urintali ideale rende in grisgiu - a luci esplimpita di a matrice. Siculu chì u mondu ùn hè micca pensatu à a famiglia di vista di u cinema, à pusà nantu à i lati di u screnu, i televiduli vi farenu un imaghjinariu cù una interpretazione culurata incorrecta.

Interfaces è cunnessione

Hè chjaru chì u moniter ASUS VX239H W perteneci à a classificazione di u livellu, è ùn pudete micca bisognu di assai funziunalità, ma a mancanza di una interfície DVI standard confunde à tutti i patroni di stu dispositiu. Dopu tuttu, a maiò parte di e carte de video dispunibule ponu sta simprici interface digitale. Una volta, l'adapter D-Sub à DVI aiutanu, chì parechji imprese di carte video cumpagna i so prudutti.

Ma ci sò dui porti HDMI chì sò cumpatibili cù MHL. Qualunque alcunu pudete cunnette à u monitoru ùn solu un settore di scatula superiore o teatru di casa, ma ancu un telèfonu preferitu, tableta è altri dispositi mobile chì ùn ùn micca solu trasfirià l'imaghjera, ma ancu devenu esse accusati da u monitor.

I feedback feedback

Probabilmente, nisuna rivisione è nisun prucessu hè cumparèvule à scuperta di i veri prupritarii di u dispusitivu sottu studiu. In questu casu, u monitoru ASUS VX239H spregore l'utilizatori in dui campi, in quale qualificanu l'avvanzi di l'attellu, mentri àutri si lamentanu di e difetti. In ogni casu, tutti i pruprietari sintetizanu chì hè megliu cun un monitoru di 23 inches cun una matrice IPS chì ùn esse truvata, è ricumandemu à i pussibuli averebbe per cumprà stu apparatu.

À mèriti, in più di matrici d'alta qualità cun resoluzione FullHD, i pussibuli sò cunsumu pocu di putere di energia - 40 wati in u modu di operazione è a mità di un watt, in anticipazione di una rarità per i dispositi di stu tipu. L'assicuta cumpleta di u soru di i cumpunenti di u monitoru (parleremu di capacitori, chì "amate" per prudutte soce d'alta freccia per a prima meza ora di travagliu in camere cù alta humidità).

I disgrazia anu influutu più ergonomia è equipa. Parechji prupietari ùn piace micca chì u dispusitivu hà dui porti HDMI è nè Portu di Scatula. Inoltre, l 'utenti anu cuntu a disgrazia di cuntrullà i buttuni tuccarà - ùn hè micca risposta dopu a pressione, cum'è in un dispositiu mekkanicu.

In cunclusioni

Cumu pratica vi mostra, u monitor ASUS VX239H, chì a rivista hè statu prisintata in questu articulu, hè un dispositu assai interessanti è populari in a classa di u budgetu. U so funziunalità distinta in compazione cù l'altri prudutti in questu niche di u prezzu hè a prisenza di una matriciala IPS custosamente custosamente stabilita. Hè stu fattore, cù un prezzu prezzu chì determina a scelta di a maggiorità di i pruprietari di stu monitor.

Ci hè un momentu negativu, ma sò inveci inventati da i prupietari, chì si compiani cù dispunìstichi custusu. Hè cumparatu i cotru Lada è BMW - e classi sò diffirenti, chì significa chì i bisogni must be diverse, micca identhe.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.