FurmazzioniLingue

Pronomi parenti è i so caratteristiche di vucabbulariu e grammaticali

pronomi parente, assèmi, pronomi pronomi pirsunali e autri pezzi ùn Cognome prupitati e funziunalità comu autri banni nnipinnenza di discursu, ma li dirizzioni. Pirciò, cunziddiratu, solu in u cuntestu, ùn pò definisce u significatu specifichi di i pronomi. Per esempiu, a parolla "chi" a lu sintenza: "? Chì in una casa di fila" Is lu pronomi quistioni, com'è in la sintenza: "I avutu un sònniu chì M'arricordu di un longu tempu" - un parente.

Simàntici e caratteristiche murfulòggicu è proprietà di pronomi permette li di la maiuranza di l 'aggettivu, numirali, paroli, avverbi. Dumanda fora cusì-chiamatu pronomi impersonal:

  • pronomi-nome: calchissia, vuliri, calchissia, tè, à mè, etc;.
  • pronomi, aggittivi tali un altru, il ya l', ecc.;
  • pronomi, avverbi:. una volta, sempre, ciò chì, tandu, etc;
  • Pronomi paragunabbili sulu a parolle prédicatif impersonal, i.e. pronomi impersonal sò ciò chì;
  • pronomi, numirali: how much, accussì (specificà numeru di generalized).

pronomi parenti in lingua russa hà un numeru di funziunalità. Iddi sò carattarizatu da a diversità simàntici e grammaticali, cum'è e parolle in stu gruppu - chì, u quale, chì, assai - pò ricaccià è ragiunà u raportu, è pò agisce cum'è un offerta lu discursu unione. In u prima significatu ch'elli cuntene una quistioni circa un bagagliu, segnu, è ùn puntu di lu, è in u secondu - culligamentu a parti principali e Accessory a sintenza slozhnopodchinonnom.

subtleties grammaticali di pronomi parenti

  • pronomi parenti ca, chi ùn hannu u numaru è tippu di ricerca. Ma si pò esse usata à definisce una Animate, o oggettu nature in quistione. À u listessu tempu, lu pronomi chì hà a capacità di associative cù e parolle, chì sò tramindui in u plurali singulari e: Ma à quelli chì solu eri a sustèniri cun ellu, avà rialau la testa approbateur. I nun ricùardu chì fù ridia cun voi!
  • A pruposta cù i pronomi chi, pè ghjunghje sin'à accordu cu la voce feminile, spissu usatu lu pronomi hè issu: I fù sapia chì sta donna. Quissa hè duvuta à u fattu chì, secondu à i reguli di grammatica di e parolle chì sò assuciati incù u pronomi chi, sò usati in la forma plurali.
  • Sè lu pronomi in la sintenza hè a parolla unione, a so famiglia hè dicisa da a fe tribali di u nome cù lu quali hè assuciata: un sonnu chì avia un babbu, un longu tempu ùn ci hà dà pace. Di solitu u listessu e parolle chì sò assuciati incù u pronomi usata in l 'usu di l' masculine sissuali.
  • I pronomi tradizziunarmenti usatu solu in lu singulari: How longu sò avemu micca à sente à u mutore, tantu arristammu allu craru chi era lu scrusciu.
  • pronomi parenti chì, chì, magro in i siguenti manera: unu comu un pronomi issu, chì, è chì - com'è un tuttu: Quale - hè unu - chi chi - quelli di i quali - 'avvinta, etc. Chi - a tutta a cosa - appena, ciò chì - tuttu ciò - tuttu circa nunda - di tuttu, etc.
  • Teatri in slozhnopodchinonnyh funzioni branch di u discursu Union, lu pronomi parenti è à offre i membri è sò mpurtanza, secondu a stu: Polish avete qualchi griglia di cuntrullari? (A parolla "ogni" hè underlined da una linia mossa, cum'è un pronomi)

punti cuntruversu in morphology

Micca tutti i linguisti, autori di babbone è materiali di partenza in lingua russa, usu pi li palummi di lu pronomi parenti è Prefissi in categorie siparati. Certi cunziddirati li lu stissu e parolle, chì prupone ghjustu di fà affari differente:

  • essa à ricaccià una quistione in esempio Prefissi;
  • Iddi ghjucà u rollu di e parolle 'alliati.

Cusì, in la so calculi ùn sò pronomi meaningfully 9 è 8 pezzi.

Sicondu a àutri linguisti, è ch'elli sò i reguli, sò e parolle di i diversi categorie, ma la stissa forma, vale à dì, hè una homonym.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.