FurmazzioniLingue

Aggittivi parenti - sbocchi prufessiunali per comedians è jokers

St'aggittivi sunnu dividuti nta tri categorie: high-quality, pronomi e parenti. Si tutti i fà in un rolu di sintenza di serenità. Ci sò dinù sò segni non-permanente, chi deve esse signalatu quandu murfulòggicu analisi: numeru, voce e casu.

Materia, features, francese spatial o timpurali riguardanti à ogni cumunità a parrari aggittivi parenti. Esempii: banana, di paradisu (u materiale), u ventu a sud-Negri (spazziu), lu pani d'eri (tempu), la vuci di naziunale di l '(cullettivu).

Sti sìntimi ùn hè cunsidarata da un puntu quantitative francese di vista, dunqua, ùn esisti per elli è i livelli di paragunà. U Populu ùn pò esse un arvulu, banana "Banana", o, ancu di più tantu, "assai, banana", o "a maiò parti di l ', banana!"

aggittivi parenti sò furmati da a paroli. Per esempiu: pistache - pistache, canadese oilcloth - canadese oilcloth, innamurà - autumn, unu a manu - una-purcinu. Ma qualchì volta u prucessu di substantivizing si alluntananu in la categuria di paroli: un 'omu militare - un suldatu, un Russian - Russian, bagnu - bagnu, sala di i zitelli - i zitelli. Tuttavia, in stu casu, si campagne à u principiu di l 'aggettivu.

It S'avissi a nutari ca la forma corta aggittivi parente furmari ùn pò. "Legno" da ", prugna" "legno" di l ' "prugna", "derevensok" da "rusticu" - ste parolle ponu asista solu in un discorsu u schjavitu chi dicisi à "ghjucà" lingua, mangling lu.

Ùn si pò assuciata incù aggittivi parente n'avverbiu, macari la palora "assai". Ognunu accordu chi la frasa "assai pistache", "forti ghjacaru" o "più di-vulari" sonu sciocchi è buffu.

Oghje, assai umuristi successu "batta" i particularità di la lingua russa, inventà frase cum'è: "No, ma 'u distinu - posobachnee a vostra vuluntà!" O "Beh, omu veramenti Russian! Rousseau più di tuttu u Russian! "

Un altru casu unicu di cui hannu rilativamenti aggittivi - hè a mancanza di Contrari. È ciò chì Sinonimi (e parolle cù un sensu cuntrariu) pò esse a parolle "gattu", o "tàvula", "ilettricu", o "ghjennaghju"?

Sì qualchissia vi coglia a l 'aggittivu "I. feline" Antonym "ghjacaru", ghjè pussibule à cuntà solu per un piacè, ma mali mali. Dopu tuttu, cani è misgi - cum'è animali, chi spissu succèri, bisbigliu. Ma u so argumentu - Ùn la liggi, cusì noi ùn pò chiamari sti aggittivi Contrari. Comu hè impussibile a difinizzioni di l 'aggittivu "ghjennaghju" Antonym "giugnu", o "di maghju", è dinù scimproriu à pruvà a chiamari lu Contrari di a parolla "lignu" e "ferru".

It S'avissi a nutari a singularità di a lingua russa comu la furnace di u cunfini trà categuria di vucabbulariu e grammaticali di aggittivi. Chi è, aggittivi parenti sò in u cuntestu di s'otteni un pronomi, o qualitative.

Un esempiu hè a parolla "ghjacaru." In cunghjunzione cù u "Pack" nome ferma in la purtata di l 'aggettivu parente cù a parolla "nichi" sò digià si vultò in una pronomi, è l' frasa "a vita di cane" Ùn pudia esse megliu nnicari l 'a qualità di a vita stessa ...

Quì sò i menu carattiristichi distinguiri di sta categuria of adjectives.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.