FurmazzioniLingue

A Canzona di vede ciò chì e quistione sò rispose: avverbio

Davanti à voi di sapè cum'elli e quistione sò li rispose da una Adverbe, vi tuccherà à capisce ciò chì si tratta.

Sta parte di u discursu si rifirisci a la unchangeable è rapprisenta u segnu di l 'attività o di segni di lucca sìntimi: U fiume hè chì sboccani viloci. Cu l 'aiutu di avverbi noi specificà esattamente quantu l' azzioni rializata. Scorri - azzione. Quickly - un segnu di l 'azzioni. O un altru esempiu: Hè parìa assai tristi u ritimu. Tristu in sta offerta - segnu. E un tantu - u segnu di sìntimi.

Adverbe enriches, decorates è specifies l 'azzioni discritta in sintenza.

In esempio impersonal, cum'è una regula, ci hè un'indicazione di u locu, o tempu di un evenimentu. Iddi aduprà attivamenti parti apprupriati of speech: Hè d'incidente. Hè fretu fora.

Quistione chì scuntrà n'avverbiu:

U studiu di l 'idiomi in u pruposte hè sa crèsia di verbi, lucca n'avverbiu, paroli e aggittivi. Si distingui i operazioni modu, u so causi, locu, tempu è scopi. Basatu nant'à stu, unu pò capisce chì e quistione sò li rispose da un nome.

Sè avemu parrari lu cursu di l 'azzioni, allura la quistioni: come? Comu? Per esempiu: Leggi (How), Ed a jiri (cumu?) Foot. À u listessu categuria di avverbi prividia tali e parolle cum'è prestu, ancu, in un bonu, père comu lu cori, risistenti, etc.

È s'è no pensu lu tempu di l 'azzioni, u avverbio novum quistione assecunnu: Quandu? Sin'à quandu? Sin'à quandu? Hè parolle, comu dumani, a la matina, un longu tempu fà, in l 'estate, prestu, etc.

Cosa quistione sò rispose: avverbio mintuvendu un locu di l 'azzioni, è hè chjaru: Duva? Induve? Induve? Per esempiu: in u lu manca mostra a vittura. Lamentu aghju intesu u stanu vicinu di aceddi. Stu e parolle cum'è cima, dumane, da luntanu, daretu à l 'altru.

E parolle cù u male, godi, perchè u calori di u mumentu, è i, comu pò dì una causa di l 'azzioni. Sti facili a mintiri la quistioni: Parchì? e picchì? Per esempiu: Chì ùn si ribocca a leca!

U prugettu di u maiò pò esse vistu in l 'asempi, novum la quistioni: Parchì? Picchì? Per ciò chì scopu? Tutti stu hà fattu in u scopu. Stu vali ancu: cumpetizione, allura picchì, maravigghiatu, intentionally, senza bisognu.

Fari chiddu quistione sò rispose: avverbio mintuvendu u gradu è puntu di l 'azzioni, hè facile: Quantu? À ciò chì puntu? Quantu? À ciò chì puntu? Quessi sò parolle: Basta, troppu, à a piena, quasi trè volte, vasciu e àutri. Per esempiu: I appi a travagghiari dura à nutriscia tutte e basta.

Un gruppu particulare di distingueru rapprisintanti di i parti di parrata nun sunnu capisciu spicificu azzione, è tutte e puntu per elli. Iddi sunnu spissu usati di cumunicà offerte. Per esempiu: Avemu andò à u fiumu. Culà riturnò si firmò e filici.

Sferenze trà l 'avverbiu è nome in un casu oblique francese

Pretty grandi difficultà hè chì definiscenu a diffarenza di i studienti trà l 'avverbiu è nome in un casu oblique francese. Per fà quessa, vi ci vole bè mette i quistioni di a parolla, è dì ciò chì quistione ritrova Adverbe, esaminà how much di l 'idiomi in fronte à noi. Per esempiu: Ùn ci hè micca in casa. Cosa hè? Sè no rispundimu sta frasa in u sensu di: I nun era a la casa, la casa, - ghjè un nome perchè novum la quistioni Où? Sè u valori hè: None di a casa mia. In casa - un nome in lu casu di vocative, risponde a quistione: (nè) Cosa?

Attenti!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.