FurmazzioniLingue

Purtatu da u nasu: un valore parolla phraseologism

Tutti i populi si trovani è ingannà autra. Sta storia hè semplice. Però, l 'ntrallazzu infatti si pò fissu in modu differente. Per esempiu, quandu populu avvisti chì a so acqua dinò è dinò, si pò dì: "Cumu possu turnà à esse guidatu da lu nasu!" Senso phraseologism guardà u esempi sèmplice è hopefully capiscitoghju.

urighjini

Comu parti di Giuseppe, issu hè arradicata in antichità, tantu ferma solu una ipotisi. Ma si tutti i accordu nantu à u fattu chì u so 'urìggini di discursu hè necessariu situazione sanitaria. Prubbabbirmenti di lettura stu sapiri ca l 'animali, è più pricisamenti - i tori, purtatu da u nasu da un anellu pelage in l' organi olfactory.

Tandu, più di lu tempu, tutti i est o scurdatu cumportamentu, ci hè solu a frasa "guidatu da u nasu." Meaning phraseologism seguita.

valore

Largu phraseologism essenze per "ingannà." A verbo pò esse sbaglià, in principiu, à associer u vostru primure lu cori. Per esempiu, micca à dà soldi, per fà unpaid, ma à dì, "Chì hè ella, dumane, u ghjornu dopu à u dumani" - hè purtatu da u nasu.

Ci sò dinù di più cumplessa, unu putissi ancu dì, l 'casi magre induve ghjente di passà. Per esempiu, un ghjovanu dici i so parenti ch'ellu abbraccia u Institute, è si cammina in un caffè. Di sicuru, si-esse studiente ùn dicu di parenti chi iddu nun comu la scola lege, è ch'ellu ùn vede sè in u imagine di u futuru avvucatu. Tutti si voli - una ragazza, una chitarra e Nîmes forti ùn sò fatti da u latti. Di sicuru, si pò esse capitu, u solitu brama un giuvanottu, piena di forza, ma a mo parenti ùn avaristi appruvazioni di tali aspirazioni, si sapia circa li. Here piazza è cuntinuà a so ghjurnata-di-ghjornu purtatu da u nasu (valori phraseologism data in u primu comma di sta rùbbrica), è chi lassò? truants cchiù pussutu, di sicuru, dicu, ma tandu ùn barra ùn più.

Tuttavia, circa la stissa situazioni I vuleti a parrari spicificamenti. litturi Quick-spiritusa vi capisce chì si hà da esse di un omu è una donna. Girls sò sempre amata issu los - purtatu da u nasu.

U filosufu e idioma Russian

Ci hè un famosu Aphorisme di La Rochefoucauld "Di i dui chì amuri unu amuri e l 'àutru ci permetti ellu stessu a' amuri". Case l 'omi, unu chì face hè pussibili, di solitu era una donna. È veru, ci sò l 'omi maliziusi è vulpera, ma issu hè sfarente.

Ma noi digress. Cusì, quandu un zitellu è una donna hè amore mutuale, tandu tuttu hè bè. U coppiu ùn pensu, è in particulare sulu amuri, e poi 'amuri àvi a vita, cù a vita di i zitelli vene. È tandu vene u tempu tristu quandu qualchissia ci vole a nesciri fora di u circulu di a vita prima. Ma ùn parlà ne.

Cusì, in issi salutà, ùn ci hè micca a brama à esse guidatu da lu nasu (valori phraseologism ùn fà à noi di più di un misteru) cumpagnu, ma s'ellu era una donna o di un omu chì ùn amuri?

Esempii di l 'usu di sprissioni in situazzioni differente

Pensa chì una donna, ùn amore u so cumpagnu, ma simpricimenti si usa lu per a so bisogni. Micca un tali finòminu raru, accordu. E poi tra iddi, prima o doppu un tali cunversazione pò accade.

- I meli, dimmi tu mi manchi? - si rivolgi a l 'omu tranquillamenti.

- I meli, ciò chì stupidizza vi dumandu, di sicuru, iè!

- Zhannochka, ancu eramu in Venice, I voi accattatu na giacca AUSTRIA, assai di essayer, drittu?

- Iè, tesoro. Tuttavia, gioiello ùn hè tantu.

- Oh, chì l'quantu! Sapete, ci pari à mè chì tù mi turnata da u nasu! - aghju dettu l 'omu, in la minzioni di ghjuvelli persi la pacenzia.

- Cosa sò vo accussi rumpiu?! - si ci etta supra a so moglia.

- E allura! Avete fattu vivant di 10 anni, è avemu ancora nun hannu i zitelli!

Lassamu a stu à l 'ultimu coppiu di replica, arrubatu in i so brami di u so maritu, è nota issu: ". Vogghiu u to figlioli", secondu à un omu chì abbastanza intelligente, chì anu a arrestanu anònimu, quandu una donna, dici: "tu I' amuri", chi significa ca significa Sè hè numinau in lu in certi altri sensu, hè atta à avè un viziu di l 'omi purtatu da u nasu (valori phraseologism una parolla - "tradisce").

Altru esempiu, ùn romantica. Unu omu hà pigliatu i soldi da un altru. Micca chì assai (parechje nimu vi dà in u nostru tempu) - Ebbè, I sugnu scusa à dà i joint una summa.

E "Anne" veni di l ' "borrower", è in fattu tuttu u tempu ùn ci hè micca soldi, per una varietà di mutivi: la matri-in-lege hè ill - Specialista bisognu, puis à l' assai gravi worsened tutte e speci di goffe, tantu chi ci sò senza forzi.

Sta ti l ' "Anne" a raggiunari, comu a siguenti manera: "I nun se issu si puderà à un omu chì una maraviglia, è I cuntinuà a burla?!" Value phraseologism (offerta, illustrendu u so sensu, hè l' ultimu), pari chì nimu hà ogni difficultà.

A cosa principali - hè à capisce u missaghju generale di u turnu discursu, e poi ci sarà micca difficultà à scrive ellu un esempiu.

Spirammu lu litturi ti vurria cu stu compitu allegri dopu à stu articulu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.