FurmazzioniLingue

Culleghju di a sintenza - a chjave di l 'asistenza di pruposte cumune

In fuori Russian ci di a sintenza, chì hè subburdinati a lu chirurgu termini di prupone di ghjucà un rollu clarification, finezza, aghjunte fundamenti grammaticali pruposta. Sò chjamati parti sicundariu di a sintenza. A so presenza, o appiattu in a pruposta dipende di u so statutu di l 'offerta: una cumuna è non-buzeffu. Sapennu di ciò chì a parolla di un paru di basi grammaticali cumprendi unu o di un altru membru sicundariu pò esse qualificatu a pruposta cum'è cumpleta o puru ncumpreta.

Ci sò trè tippi di i membri sicundariu:

  • definizione (è u so dumanda variazioni), à risponde à e dumande è distribuisce u sughjettu di un adjective, o un altru parte di u filaru, spressu nome o pronomi parolla;
  • Moltu più palesa nome o pronomi, risposte Affare declensional è distributes u predicate, o un altru membru palesa da u verbu, forma verbu, noun, pronomi, o avverbio;
  • circustanze (uni pochi di pezzi, sicondu ciò chì si significa è ciò chì i punti) distributes u predicate è u listessu membri cum'è l 'agghiunta, novum quistione avverbiale.

In una sèmplice sintenza, friquenti membri anticchia di pruposte chi rispunniri a la stessa quistioni, è articulu di la parti principali di a sintenza, e si sprimi o tonu value o coordinative. In stu casu, ci hè una uniformità di sintenza minorenni. Chiaru caratteristica di una tale pruposta da esse: una sèmplice sintenza cù i membri homogeneous. Si succedi ca a la pruposta u listessu parolla hè ripetutu parechje volte in ordine di valurizà, vista di u lettore, tandu nè di quali homogeneity ùn pò parlà, è l 'offerta sarà carattirizzata cum'è un semplice uncomplicated.

i membri sicundariu Homogeneous prupostu in u scrittu siparatu da virgule e congiunzioni. mètudu siparazzioni dipende di u modu di cumunicazioni membri homogeneous pezzi n'u li culligamentu, oltri à u tippu di tonu. So, generale in i termini homogeneous di offerta.

siddu lu vince hè necessariu:

1) ùn ci hè micca statu federale. Per esempiu: A tilatica a cità fù studiata cù turchinu, verde, gialli, lanterni russu.

2) trà e parolle sò congiunzioni INARTICULATE: è, ma, sì [= ma] u cuntrariu, parò. Per esempiu: Cose sò stata brutta, ma novu.

3) usa associ doppia. Per esempiu: Iddu li piacia micca solu i fiori, ma dinù arburi.

4) sunnu usati n'u ripitennu. Per esempiu: Ci era inteligente, è bellu, è bellu, è u più bellu di a nostra fratellanza.

5) ci hè una Leia è un valore di Campu Tondu. Per esempiu: ùn hà lamentu di u so destinu, è à a vita, troppu.

Tù ùn pò mette un vince, si:

1) culligatu à u sintenza homogeneous disjunctive, o, o, comu puru l 'n'u culligamentu è iè [= u]. Per esempiu: Hè hè blu, o turchese Cumpari?

2) ci sò gruppu frase. Per esempiu: Iè, hè nè pesciu nè acelli.

Cusì, pi dinunziari dapoi u infurmazione riservazioni, vi deve aduprà i banni sicundariu di a sintenza. Ma ùn vi scurdate di linguistica generale à elli. Solu tandu vi vi esse in gradu di parrari di u so pullinaghju, currettu, competent lingua scritta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.