FurmazzioniLingue

"In issu riguardu", s'ellu hè bisognu à vince? Esempii di reguli

populu appena, in cunnessione cù stu cuntinuamenti bisognu di self-isse scelte.

Oghje avemu un fallimentu in cunnessione cù issu noi sò digià a travagghiari, appena tuttu sarà pulito.

Sti prucessi verbali sò assuciata cù u listessu cumminazzioni. È in ogni casu, Obed generale sò differente. Avemu vi capisce stu prublemu inseme.

U vince trà e parolle ùn tuccherà

"In issu riguardu," - s'ellu hè bisognu di un vince trà e parolle?

Significatu di punctuation mark trà e parolle in a cumbinazioni dipende certe funziunalità di sintassa. Sè l 'pruposta hè sèmplice, ùn vi ponu mette un vince. Per esempiu:

  • I vidimi in cunnessione cù i criminali.
  • Mr Elliot avia pigliatu u so parking in cunnessione cù stu impostor.
  • I so casi deve esse pulito in rilazioni a stu pruvista.

Vince trà e parolle bisognu

Guardà u casu, quandu i quistioni noi risponde "? A frasa" In stu riguardu, "se bisognu vince", "Ricordu".

Stu sarà quandu u cumplessu offerta, è una parolla vi stà in la prima parti di lu, è l 'altru hà da esse à u principiu di u sicondu. Dà esempii:

  • Mio prossimu, hè cù a mo moglia in cunnessione cù issu, aghju micca pussutu ccchiù.
  • Stu òspite ca accade à spessu in a partire cun issu noi hannu a luttari oi.

"In issu riguardu," isciutu da virgule?

It succèri chì certi sò pinsava: ci Are casi amostai stu cumminazzioni di e parolle? A risposta à sta quistione hè unequivocal: no. U fattu chì tengu fora à l 'offerta e parolle sapete, fanga, i membri siparati. Nè unu di sti finòmini linguistici sta frasa ùn dumandà.

Nanzu "in stu riguardu", s'ellu hè bisognu à vince?

Una risposta affirmative à sta quistione hè pussibule in stu casu, si lu pruposta hè cumplessa, è a seconda parte cumincia cu sta frasa. A picca li siquenti sunnu asempî di stu:

  • A la scola annunciatu quarantine, in stu riguardu, avemu visiti li vacanzi.
  • Cuncurrenza in tutti i sugetti tinia in dicembre, in cunnessione cù una visita a scola devi ferà più tardi ùn cà nuvembre.
  • A piazzetta statu chjusu per serviziu particulare, in stu riguardu, avemu a praticà di panini.

  • Ci vosi finu à sera, dumane, in stu riguardu, ti dumandu, cari parenti, eppuri, panini i zitelli.

Quandu vi tocca à mette una vince dopu à stu cumminazzioni

Ch'e dumandà l'sta quistione: dopu à u cumminazzioni di e parolle "in stu riguardu", s'ellu hè bisognu di un vince appari ", vi tocca, si finiscinu cu la prima parti di una sintenza cumplessi. Avemu dà li siquenti sunnu asempî di funetica:

  • Iddu pinsava, in sta volta, chì hè troppu periculosa à procrastinate.
  • Hè statu decisu in sta volta, chì i truppi di mette subitu.
  • General dicisi in stu cuntestu chi hè nicissariu pi strinciri lu flanks.
  • Command dicisi in stu riguardu, hè necessaria di piglià subitu di dispone di a situazioni.

So noi taliau casi in cui, dopu à "in stu riguardu," a vince.

Cusì, avemu discutitu in parechji esempii di l 'usu di na pari sèmplice finominu tali linguistica, chi u vicinu cunniscenza stessa dà struttura di più cumplessa: si componi di e parolle indipendente, avemu vede in lu in una scusa, ùn hè usatu comu un unioni subordinating.

Quandu droghe incù una cumbinazioni di "in stu riguardu", deve analyse tutti i casi pussibuli puntu Teoria linguistica. Si duvia esse in sta pratica. In seguita, da apre voi testi particulari chì ponu esse à prò di pricisamenti stu prugettu.

numaru Testu 1

Leghje u testu. Cosa so rolu hè ghjucatu da stu cummina?

Pochi di ghjente a sapiri ca la prima cuntrazzioni, o abbreviations, apparse un longu tempu fa - cù u testu. Abbreviations prisente in grande numari in u testu era una nicissità, cum'è u materiale u quali l 'libbra scritti, era caru. lu travagghiu di più cari hè mesi copyist à travaglià in u solu unu libru, in issu fattu, si messe à cumparisce i accurtatoghji mudellu chi avia a sapiri ogni persona struitu. Tipicamenti, sti era u nomi di a so, naming pirsunaggi distinti, verbs attivu è lu cchiù cèlibbri e parolle biblica e ecclesiasticu.

Ci era duie manere per muti, sia di i primi è noms de lettera (u sopra, hè una riduzzione identitariu in Titley), o solu una lettera ristau 'nveci di a parolla.

A risposta à a quistione: hè l 'unione chì cullega lu soggiru principali è lu soggiru dipinnenti cu li cunsiquenzi di valore.

Testu № 2

Leghje u testu. Truvà issu cumbinazioni è darà u so rolu in a sintenza.

Nunustanti lu fattu ca oghje in parechje lingue sfarente da u francese antico slavi, slozhnosokraschonnye e parolle sò tutti li stissi funzioni - si prupone à salvà u spaziu è tempu. Dopu tuttu, comu lu cchiù forti e facilità di aduprà a so corta abbreviazione di tri littri chè à scrive un nomu assai longa, o definizione, cumpostu di molti, e parolle volte assai cumplessa.

Però, l 'usu di tali reductions nicissarii à piglià in contu i subtleties è a superari pi certi prublemi. In particulare, ùn ci vole à definisce u tipu di abbreviations è pudè cunvince li. Ci sò e parolle unchangeable, cume msu, art è lu comu, ma ùn ci sò riduzzione accussì la stadda, unni a lu corpu di pirsuni ca hannu lu statutu di una parolla è cambià sicondu. In stu riguardu, ci sò difficultà aduprà abbreviations. Francà ste difficultà pò esse, ricordu una regula simplici: i punti hè dicisa da a parolla principale: msu - University (muzh.rod), lu United Nations - una urganizazione (zhen.rod).

A risposta à a quistione: è na pripusizzioni cu un pronomi.

Testu № 3

Leghje u testu. Truvà u cumminazzioni dritta è darà u so rolu in a sintenza.

I sugnu un subscriber di MTS, è I spissu hannu disruptions in cunnessione cù issa, mi girò versu l 'ufficiu stanza di u dettu òspite. Ma ùn ci hè nunda chì mi pò aiutà. Next ghjunse un altru sognu, Ci sò i ghjovani chi ùn cunnosce nunda di nurmale. U solu mezi à i membri bastone affaccatu in u terzu compartment. Miraggiu circa lu fiaschi in cunnessione cù sta questione infurmazione à calchissia à u telefonu. Prestu tutte e vi pò pulito. Ma ancora, aghju vistu transcribe MTS comu "volte vi ponu sente."

A risposta à a quistione: in stu casu, u testu di dui cumminazzioni di usu, in tempu di ste parolle sò indipendente, "perchè" - un nome, "cun stu" - lu pronomi dimostrativu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.