U sviluppu spiritualeA Religion

U battèsimu di u Signore hè a Santa Epifania. Storia di i vacanze

Chì significà a Santa Epifania - u Batezzu di u Signore? A storia di a festa, u so anticu è più tardi cambiatu u significatu seranu discututi in stu articulu. Demu ancu annunzià ancu cumu parechji nazioni cristiani celebrennu questu ghjornu. Chì ci hè chjaru di dicu è cumu per scrive stu festa? Quale platti rituali di manghja? Avemu aghjatu u ghjornu oghje? Faremu prestu una attesa particulare per celebrà a festa in i Slavs orientali.

L'Epifania Santu - Epifania: description

Chì dice u Novu Testamentu dice di questu avvenimentu? Tutti i quatru Evangelu canoniu cita u Bate di Cristu. A storia di u Bautismu di u Signore hè scrittu cusì. Essendu à l'età di circa trenta anni, u Salvadore si decide di revelà à i persone - per revelà a so essenza divina. "In quelli ghjorni", scrivi l'evangilista Matthew, "Ghjuvan Battista hà pridicatu è dicenu:" Preparate viaghji diretti per u Signore, rimbursi di i vostri peccati, perchè u Regnu di u Celu hè vicinu ". "Ci era un omu di Diu," Eppo rescuccà da ellu ". Hè statu mandatu per darà tistimunianza à a Luz, per chì tutti cridianu in ellu. Quandu Cristu avvicinava à e ciumi di u fiumu Giurdanu, induve a ghjente era ghjudeu, Ghjuvan Battista hà dettu: "Sò iat deve esse batteziatu da voi", chì significheghja chì aspirazione cù l'acqua materiale hè nunda prima di poni nant'à u Spìritu Santu. Ma u Signore hà dettu: "Allora hè bisognu di rializzallu a verità". È quandu Ghjuvanni Battista hà asciuttu cù l'acqua, i celi eranu aperti, u Spìritu Santu falò in a forma di una culomba è a voce hè stata intesa: Eccu u Figliolu benamatu ".

Santa Epifania - Epifania: a storia di a festa

A prima menzione di a celebrazione di questu ghjornu remonteghja à u seccu seculu. A propositu di a festa di i Gnostichi è un teologu famosu cum'è Clemente d'Alessandria. In prima, stu successu era interpretatu cumminatamenti comu "U Discovery of Christ à u populu". A festa prumessa in un caratteru enormi in u livante di l' Imperu Rumanu, è in seguita è in u punente. In questu ghjornu - u sittu di ghjennaghju - eranu trè avvenimenti da a vita di Ghjesù in u nostru munnu anu honored: Natale, l'adorazione di i Magi è l'Epifania - a Santa Epifania. È questu hè statu interpretatu cum'è iniziu di serviziu à e persone, l'esercitu di a missione. Dopu à questu, Ghjesù si ritira finu à u desertu è oghje ghjornu quatturendu ghjorni, è tentatu da Satanassu. È solu duv'ellu Esse u so primu miraculu - à a festa à Cana di Galilea. Hè per quessa chì in a prima cresia, in questu ghjornu, i principianti sò battezi (sò chjamati "catichemens"). Prima di piglià u battèsimu cù l'acqua, è dopu cun u Spìritu Santu. Ma u tempu, i vacanze eranu divisi. U Natale si cumincià à celebrà u 25 di dicembre, è l'avvicinà di i Magi è u battisu - u 6 di jinnaru.

Celebrazione in u Medievu

In tuttu u seculu, u significatu di l'avvenimentu discritti in i libri di u Novu Testamentu accuminzava a essiri perceivedi diffirenti. L'enfasi era nantu à u valore di u battèsimu per l'acqua. Anchi si Ghjuvanni u Pè priziosu stessu nigava chì era un prufeta o un messiah. Ellu disse: "Qualchissia vi vene, più grande di mè, chì e so sapori sò indettu per untie ... Iò u battèsimu cù l'acqua di a terra. Ellu ferà cusì cù u Spìritu Santu è cù u focu. Ma u buratuttu di u Signore - a Santa Epifania hà ricivutu n'autra interpretazione - a celebrazione di a Trinita. Cuminciò à cunsiderà chì durante stu succorsu, u Diu-babbu fù apertu à u pòpulu di Mosè. U figliolu mostra un esempiu di lavare in l'acqua chì lavora i peccati. U Spìritu Santu hà fattu a forma di una culomba. In ogni modu, l'antichi "rudimenti" di a celebrazione cuntinuonu per esse cunservatu. Cusì, per esempiu, ghjè accettatu u Bautismu di Cristu per manghjà kutya (osobovo), cum'è per u Natale. Cù a divisioni di e Chjese in u Festivale occidintali (Rumanu) è orientale (Bizantinu), anu ricivutu una interpretazione differente in i so tradizioni. In Orthodoxy, era chjamatu Epifania o Teofania (traduttu da u grecu comu "Teofania". Hè chjamatu ancu a "Santa Ligera". Dunque, a Chiesa hà veduta a maiò impurtanza in l'eventu discritti da l'Evangelichi in l'apertura di u celu, a descentione di u Spìritu Santu è a voce di Diu u Babbu. U catolicismu hè chjamatu Manifestazione - un fenomenu, una dichjarazione.

Interpretazione stampa

Quandu i festaghji di a Natività è u Bautismu di Cristu eranu divisi in u tempu (u 25 dicembre u 6 di ghjennaghju), u significatu di l'ultimu eventu accuminzava a riimpiimentu da i teologi di ei Chjese. Quandu u seimu seculu in Bizantinu, cum'è a storia prova, l'Epifania Epifania significò l'iniziu di u cumplimentu di a Missione da Cristu. E dopu un militatu annu, l'enfasi scurizava à u lavu miraculu di a fontana di a chjesa. A tradizione di celebrà a festa hè issa cunsacratge di l'acqua in i sacrificadori. In a tradizioni occidentali, "Manifestazione" hà ricivutu un capiscenu in a manifestazione di u populu di i Persone di a Trinità - chì hè, u Patre, u Spìritu Santu è u Figliolu. Inoltre, questu ghjornu hè ancu cunmutatu l'arrivu di i Magi ("Adorazio"). In i paesi duve annunziate u spagnolu, hè nantu à l'occasioni di a festa di "Los Reyes Magos" chì hè abitudine per fà rigali à i zitelli, micca Natale. U veru significatu, "Preparate a vostra anima per u sirviziu di Diu", cum'è Jean-Baptiste hà chjamatu, era sminticatu.

Interpretazione di l'Epifania in a Tradizzioni Qatariana

A u giustu di duie milla anni (circa 1000 anni), quandu l'Igiene Romana è Ortodoxa praticavanu attivamente per u putere in questu munnu, ci era un ordine monasticu, chì i membri chì anu riguardu à i cumandamenti di Cristu. Hà amparatu chì "U mondu hè in u male" (1 Giuvanni 5:19) è chì l'acqua materiale ùn faci micca miraculi. Sta Chiesa di i boni cristiani, chì antagoni pusitivanu l'eresità di Qatar è fisicamenti distruttu in i seculi XIII-XIV sèculu, ùn celebranu l'Epifania - Epifania bona. U percorsu à l'anima hè u missaghju principali di quissi chì i monichi anu vistu in l'eventu discritti da l'evangelichi. Prima di piglià a croce di e boni opare è seguità à Cristu (Mar 10,21), ci vole à pulisce u vostru core di i vostri peccati. Sò stati eliminati da l'acqua materiale, ma da u repentitu sinceru. Dopu tuttu, Ghjuvan Battista hà insignatu cusì. Ellu disse: Arentate, perchè u Regnu di u Celu hè in manu. Prima chì l'ànima diventà battizatu in u Spìritu Santu per esse u "tempiu di Diu", deve esse liberatu da i peccati. Perchè i cecu, u guvernu u cecu, l'altru serà in u pitbullu.

U Bautismu di Cristu in a chiesa Canone

In a tradizione Ortodoxa , hè a festa di u XII di u Signore. Allora i ghjorni sò celebrati, cunnessi cù l'avvenimenti di a vita di Ghjesù Cristu in questu munnu - di Natale à Ascension. U Bautismu di u Signore U Spìritu Santu hè cilibuatu in u 19.01. Sicondu u calendariu giuliano, sta data currisponde à u sittu ghjinnaghju. À a vigilia di a festa, u cleru è i crudi mustìanu observà un rapidu strettu. Per quessa, a Kutya, sirvutu à questu ghjornu, hè chjamatu "Familiale". In a festa stessu u cleru puritatu cù robes bianchi. I prete cunsegenu l'acqua di volte. Per a prima volta, à a vigilia, l'Agiosma Grande (ritu specialu di u battèsimu), è a seconda volta - durante a liturgia divina. Per quessa, un vacanze in ucrainu si chjamava "Vodohreshcha" o "Yordan" (in onore di u fiumu induve u Santu era battezu). Hè culminate u finale di a festa di Natale Natale.

Celebrazione in a tradizioni folklore

Cumu hè u Batezzu di u Signore - Santa Epifania celebrava in i Cristiani orientali? In Russia, Ucraina, Bielorussia, Bulgaria, sacrifici di sacrificà aqua u ghjornu. Eccu succede in i chjese - in bassa, è in fiumi o laghi. Eccu, induve hè assai friddu è i fossi chjappu, fannu un pirtusu, chjamatu "Jordan". Hè cresce chì u muvimentu in such buchi cleanses tutti i peccati è porta a salute di u corpu. In particulare, hè necessariu di scopra à u "Jordan" à quelli chì daveru a fortuna à i santi. Perchè a chjesa accetta l'addevu per u peccatu. In Ucraina, i primi persone di l'statu di stu ghjornu fate abuluzione in u Dnieper. In Bulgaria, u sacerdote tira una croce in l'acqua. I crmeni (in particulare ghjuvani ghjovani) addvatu dopu ad ellu. Hè cresce chì qualchissia chì culloca a crosta in a superficia, hè aspittatu per a furtuna. I Lay li purtate l'acqua da a chjesa è a bèzzu in silenziu l'annu, crede chì si tratta di diversi malatii.

Celebrazione in l'Europa Occidentale

In u cattolicu, u ghjornu di u 6 di jinnaru, u Bautismu di u Signore - a Santa Epifania, hè oghji cumplessu cù l'arrivata di i Magi. In e chjese, cunsacrezzanu l'incensu, a calcografia è l'acqua. I ghjorni andà in i so abitanti è i patroni li dà, è per questu quì sò dipinti da i zitelli nantu à e porte di "C + M + B". Eccu i lettari iniziali di i nomi di i tri re sò - Caspar, Melchior è Balthazar. Ma la inscritta pò ancu esse interpretata cum'è "Christus mansionem benedicat" ("Cristu benedisce questa casa"). In questu ghjornu, sicondu a tradizione, preparanu a "Pie Magician". In a pasta, una munita, una bob o una figurina hè furnitu. U pastellu hè cutatu è distribuze à i membri di a famiglia. Quellu chì hà avutu a "sorpresa" serà felice tuttu l'annu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.