Arte e spettacoliLittiratura

Avemu fà una analisi nnipinnenza di puema di Blok "The Stranger"

Aleksandr Aleksandrovich Blok hè una persona particulare cù una magre urganizazione mentale è un cumpiacimentu di riflessione, sulitu, forse chi chistu era lu mutivu principali di a so scelta di a vita cum'è un "maestru di ritegnu percene." In Letteratura russa, si pigghiò lu so succissuri locu simbulistu pueta fonda u so opere maravigghiusa to penetrate in lu piriudu culturale di u Silver Age.

"Stranger" addivintau Blok Unu di i lettura publica più famosu. u so tempu di scrittura (1906) cade nant'à unu di i staghjoni più difficiuli di a vita di u pueta. Poi lu 26-anni-vecchio, Alexander Blok hè assai nirbusu da u ruttura pruvisoriu di li rilazzioni cu lu so 'amata moglia - Ljubov Dmitrievna Mendeleev (veni à dì u so ch'ellu cunsacratu a so prima "versi circa lu bellissima Lady"), a causa di cui vi servinu cum'è u so raportu cù un altru pueta - Andrey Bely.

L'analisi di u puema "The Stranger" BLOC mostra chjaramente u listinu di i sentimenti è spirienzi di u ghjovanu pueta in un periodu drammatica di lotti di famiglia. By stu tempu lu veru routes di puisia chì sò incluse più tardi in u libru "The Last le Monde". À rinunzià di i rialità Terreux e scure, lu duluri di sulitudine è sonnii di la biddizza spiaghja di un altru, mondu irriali, Block prova à capì i rialità vicini è à truvà in lu in una chjave di sicretu chì apre a porta à tuttu un munnu, di bellezza è armunia.

Portante, fora lu analisi di puema di Blok "The Stranger", pudemu fà vede u cuntradizioni tra li joke e munnu latinu vulgari di a rialità è a so rapprisintazzioni idiali di u mondu, vivono in anima di u pueta. Blok stessu chjaru circa sta in u solcu finali di u puema: "In u mio core si trova un tesoru, è solu à mè guidari la chiavi."

Mondi cuntraddizzioni puntanu usandu luminosu è cuntrastu imagine chi sunnu cuntrari a l 'àutri. Quì avemu vede tali opposizioni comu l ' "Spring è spiritu noxious", repetitions vucabbulariu "zitellu chì briona" è "Sicula Femmina," boredom "casi estate" è "u discu krivyaschegosya privu" di la luna, e lu trivialité di camminare, à mezu à i fossi cù i fidati "famigghia" .

analisi Block versu di i "Stranger" à noi mostra quantu l 'anima di un poeta voli ribellu contru à a vita ogni cosa di nenti, ma postu chì tuttu u evenimenti rialità circondu sò ntuvinari è invincible in u so Esaudìscimi, hè chjaramente spartu in u puema tri-tempu répétition di a frasa "ogni notte", u ghjovanu sunnieghja piaci sughjornu cutidianu "abbassatu, è battiu lu vinu", comu "àiru umidità è misteriosu." Pari chi chistu è lu "umidità àiru" permette ci di dissolve a rialità circondu, enveloping u so "prufume è libertà" (leghje - paghje di vinu), chì vi permettenu di vede tuttu in un lume differente.

unità Analisi puema "Stranger" mostra chì e referenze à "nebbia", pare volte in u testu di u pruduttu, a dìciri francu, quandu i stranieri "in lu brumeux, finestra, muvimenti", è quandu ella hè sola, "prufume è brume godiri," si trova vicinu à a finestra. Quessi sò i "nebbia" creatu in u core di i rimi lirica tutti l 'imagine blues di na facci ( "un hè solu un sognu di mè?" - malati si rivolgi a), chì, in fatti, à e parolle di u pueta, in a vita vera, solu una "mostru briaca" .

Analisi di puema di Blok "The Stranger" dà la risposta à una pruduzzioni quistione di ricerca in un differente rialità di u mondu ideale. In l 'ultimu linii di u pueta priciseghja: "I cunnosce a verità in lu vinu", ca significa ch'ellu hà digià trovu a so "chiavi" pi la "tesoru" di lu munnu, unicu, di a so anima.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.