Educazione:Scienza

Tipi di mercati è e so funzioni

L'aghjume di vendeur è compratori di certu benessiri o diversi tipi di prudutti è servizi veni chjamatu chjamatu u mercatu. Hè prubilmente, era un locu particulari designatu induve si ferà u travagliu. Oghje, da u puntu di vista di u mercatu, u mercatu riferisce à tutti i pussibuli cumpatori è vende di certi beni. Sicondu u tipu di prudutti o u numiru di vende è u so impussibili nantu à a situazione di u mercatu, sò distinti diversi tipi di mercati.

Un oggettu chì hà valore hè a basa per creà a dumanda. I tipi di mercati in questu casu sò diverse secondu u tipu di merchenzie.

A vendita di prudutti diretti direttamente per u cunsumu personali hè realizatu in u mercatu di mercurie di u cunsumu. Hè un sistema cù un gran numaru di cunsumatura, una grande competizioni è una struttura ampliata.

A tutalità di i bè chì sò stati usati in i prucessi industriali è di produzzione hè chjamatu u mercatu di prudutti di u duminiu industriale è tecnicu. Questi benissimu sò usati per a produzzione d'altre tipu di produttu. In questu casu, adherite à a strategia di cumerci permanenti. U compratore cumprà a merchenzie in a forma di un pacchettu, evitendu u tempu spentu nantu à a compra di cumpunenti di u solitu.

Arcuni organizzazioni sò impegni à a reintegruzioni di bè è servizii. Hè custituitu u mercatu di vendetta. Pudete ancu esse allughjatu per un usu temporale.
I Stituzzioni statali chì facenu cun l'acquistione di servizii, i merchenzie o a so casetta sò un mercatu separatu.

I tipi di mercati sò divessi da questa prevalenza di una certa categuria di participanti nantu à elli.

In u mercatu di vende, vinditori di merchenzie è servizi impidiscenu è avè una pusizione più forte.

U mercatu di i compratori, à u cuntrariu, hè distinatu da a prevalenza di i cunsumatori potenti di bè è servizii.

Sicondu a funzioni realizati da u cunsumadore, certi tipi di mercati sò distinti.

I cumpressi chì anu interessatu in una categurìa particulare di mercurie formate un mercatu potenziale.

Un mercatu accessibile hè custituitu una categuria di cunsumatori chì anu interessatu, avè u accessu è i mezi di cumprà un pruduttu particular o serviziu.

I cunsumatori chì anu un certu interessu, mediu è accessu à i bè, anu cumplessu cù certi richieste à u livellu legislativu, custituenu un mercatu qualified.

In u prucessu di u cummerciu, i cunsummadori acquistenu u stessu pruduttu, chì ncontra i so duminii è dumande. Sta categuria cumprende u mercatu maestru.

Sicondu u numiru di vende è u so impurtante nantu à l'ambienti di u mercatu, i tipi di mercati competiti sò distinti. Ogni vinditore, cullucatu in u mercatu, cumbera cù cuncurrenti è entra in una lotta per i risorse monetarii di i computti.
A rivalità chì hè presente in u mercatu determina l'estratocazione di u vendeur. Dopu à a cuncurrenza, i tipi principali di i mercati sò distinti.

U mercatu di cuncurrenza in a so forma perfetta hè una cullizzioni di un grande numaru di vinditori chì anu ugguali opportunità è ùn ponu micca doti i cundizzioni è influenza a situazione.

U mercatu di cuncurrenza monopolistica hè a manifestazione di parechji pruduttori chì offeranu bè di u listessu tipu, puderanu avè un o menu minimu in l'apprussia di tariffu, ma ùn impediscenu novi accuglieri di ingressu à u mercatu.

U mercatu d'oligopoliu hè carattarizatu da a presenza di vende grande, chì anu un impactu significativu in i prezzi è u costu di bè è servizi.

U mercatu di monopoli differenti per u più chjucu di vinditori chì impone i so prezzi, in u cunsumu. Questu hè u mercatu incunificata per u compratore, perchè ùn hà micca pussibulità di cumprà a merchenzie à i priziosi dimustrati per a mancanza di altre vende.

Eccu sò i tipi di mercati chì sò più frequenti in l'economia muderna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.