Educazione:Scienza

Skin Structure

A pelle copre u corpu di una persona da l'esternu, furnisce a prutezzione di tutti l'organi internu da influenzi esterni (friction, pressure, shock, rupture). Inoltre, a tappa impedisce a penetrazione di parechji bacteriasi in u corpu. U so spessione varieghja da 0,5 a 4 millimetri in diversi parti, a massa apprussimativa hè di 3 kilogrami.

A struttura di a pelle permette di participà à i prucessi metabolichi, scurfutorii è protettivi, è a termoregulazione di u corpu (regulazione di a temperatura). In u ghjornu, circa 500 millilitru di acqua sò liberati da a porta. Questu hè u 1% di u vuluntà di u corpu. A struttura di a pelle principia a sviuta di i prudutti di u metabolismu di pruteziu è parechji sales. A tappa assume oxigenu, allusing carbon dioxide. U minerale, acqua è gas exchange da a tonda in intensità hè solu qualchi ligne à a intensità di u metabolismu in i musculi è u fiocenu.

A struttura di a pelle umana permette di fà una funzione di signale - hè furnita da un grande numaru di receptori sensittivi situati in tutte e so capicucelli. Cù l'aiutu di elli, a ghjente hà sappiutu per perceive u dolore, a pressa, u calore, u toccu. A struttura di a pelle permette per esse situatu in spazii separati in 1 squaritu. Vede à dodici friddi, dui centu dulurusi, dui termali è vinticintu cincucenti reattivi. Hè devi esse nutatu chì a presenza di sensibilita fa l'interazzione più impurtante di l'interazione trà u corpu è l'ambienti, impedisce quassè, ferite, frostbite.

Coghju. A struttura.

U funziunamentu normale di u corpu hè furnitu per l'esistenza di e cundizzioni permanente per esse. I fatturii straneri sò abbastanti volatili è anu un effettu permanente à una persona. Assicurà e prutege a integrità di u corpu tutale nantu à a tappa di u corpu. A struttura di a pelle hè abbastanza difficultu. Stu urganu hè rapprisintatu da trè pilami.

A più alta hè l'epidermisa. Hè un spingidu di 0.03 a 1.5 millimetri è più (per esempiu, nantu à a sola o palmi). A so volta, cunsistenti di cinque toni. U culmu di superficie (curnale) hè rapprisintatu da i celi cinerati morti, vicinu à l'altri. Sò sempri stati siparati è rimpiazzati da novi cellu. L'epidermisa oghje a funzione di prutezzione. Hè quellu chì impedisce a influenza di fatturi straneri nant'à u corpu. A causa di a so struttura, l'epidermisa hè elasticità, forza è elasticità. Inoltre, hè capaci di ricuperà rapidamente bè cù minuranzi danù. Ogni cera di i so cinque maiuri ripens una à l'altru, perchè ùn ci hè una constant update. In tuttu, i celi sò rinuvati per 26-28 i ghjorni. Tutti i vostri organi sò solu e cilesti di a pelle sò capaci di multiplicà è criscenu à una veloce.

U capiddu cappedu di a polka-dermis esterna hè rapprisintata da intraventu fibres. I principali sò colaggiu è elastin (collagen è elastin sò e prime proteins strutturale di a pelle). A causa di elli, a tufonza teni elasticità, hè capaci di restituurà u so statu originale dopu stira. In a dermis, sò distinti dui capasti. Linfatichi è vini sanguini, musculi, endemisionesi nervi, glànduli sebcicati è suduri, u capeddu passanu per una strata prufonda.

Sutta a dermisa si trova un tessonu grassu subcutanicu (l'ipodermis). Stu cuddinu hè un tipu "pillow". U so spessione varieghja, sicondu u situ di u corpu. Questu hè duvuta à a rotundità di i formi di corpu. A Gipoderma pruteghja u corpu da l'ipotermia, in i feruti, stimuli esterni, hè una strata di almacenamiento induve a catigurìa abbia almacenata, cunsumata in casu di malatia, di gravidanza, di famu.

Prutizamente in ogni situ di a pelle ci sò suduru glàndali. A maiò parte di quelli nantu à i pasticci di i dittati è i pomi, piani, palmi, in i inguinal è dritte intracellulare. Questi glanduli sò attiviati in a funzione excretaria.

Sebum hè un secrezzu secretu da i glubuli sebcati. Hè a furia suppli, sucia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.