Arte e spettacoliArt

Andrei Rublev: pittura di u maestru

Qualchidine cultura naziunale tene per fucalizza i desideri è l'ideali di u populu di u so paese; Un veru rapprisintativu di l'aspirazioni è di l'amuri di u populu ritu, espresiu a veru bellezza di l'ànima, era l'icòmpre pittore Andrei Rublev, chì i quadri marcò l'era di a rinnavura di a fede umana, forza morale è a capacità di l'annunzienu stessu in nome di l'ideali sfarenti.

I travagli di Rublev sò un ideale per imitazioni

Andrei Rublev, chì i pittori sò cunnisciuti in u mondu, hà campatu in u 15u seculu, era un pittore di icona, un discìpulu di Teofanu u grecu, un Reverendo. Prima era un novu à u monicu Nikolai di Radonezh, è dopu un monacu in u monasteru Spaso-Andronikovsky, unni mortu. Hè participatu à a pintura di parechje iglesi è monasteri.

L'arti di Andrei Rublev hè elevatu à u più altu livellu di capacità, russu è di u mondu. Fresquee è icone in Vladimir, in a Cattidrali di l'Assunzioni, chì incoddu l'accordumentu sublime di a bellezza spirituale - i più grandi opiri di u maestru di u pittore, l'impattu profundo di a creatività experienced da i grandi maestri di a pintura russa antica. L'iconografia di Andrei Rublev hè diventatu u mudellu ideale per l'imitazioni.

Quessi qualità sò pussiduti da iie icone di Andrey Rublev cum'è "Archangel Michael", "Savior", "Apostolu Paulu", un modu richore di scriviri e contorni laconii chì sò sìmuli à e tecniche di pittura monumentale.

Icona di a "Trinità"

I megliu è più affidàbbili di e opere hè a famosa pittura di Andrei Rublev, "A Trinita". Creau in l'era di u prublema tutale è di l'internecine, hè un simbulu di i sogni umani di un monicu perfettu in quale l'amori, l'amici è l'armunia regnanu. U sustegnu biblica tradiziunale - u fenomenu di trè angeli à Abràhamu è Sara - l'autore cumpletu di prufunimentu filusòficu è poeticu profundo, attrachendu u visoru modernu cù poesia sutile, spirituality di l'imagine è a nubiltà di sentimenti. A cumpusizioni laconique hà cuncense nantu à i figuri di l'angeli beddi è bellini, com'è si ci sò immersi in u so mondu internu. In i so facci di gentile ci hè tristesità tranquilla, determinazione interna, dulcezza cordiale.

In u centru di a cumpusizioni ci hè una tazzuletta chì simbulizeghja a morte di u sacrificiu, è i so scorni sò ripetuti in i scorni di l'angeli. L'anghjulu cintrali, chì hà pigliatu u postu di a vittima, simbolizza Cristo è hè chjaramente marcatu da spiegazioni polari di ciliegia bianca è scura.

Anghjuli chì i so pedi nudi ùn tocanu micca in terra, parvenutu chì floatanu in l'aria; Sò unificati in un triangulu, chì hè inscrittu in u simbulu d'eternità - un uttaedru; È tuttu hè chjaru in un círculo, dà a cumpusizioni una soluzione è u equilibriu. U travagliu hè tuttu impregnatu cù ritmi Circulares, obsessing all lines contour, l'armunia chì pruduce una impressioni casi musicale.

Trè angeli, cuntenti à a so tristezza ... Per Andrei Rublev, a trinità era micca solu a liggi di a geometria di a custruzzione di l'universu, ma dinò l'espressione ideale di l'amore, aperta è abbraczendu l'universu tutale. U staffu più beddu di l'messageri di Dieu palesanu i simboli di i marchi, cumu si ricurdà à a persona di a timine di a so esistenza in a terra è di u fattu chì ùn pò micca purtatu nudda di a so anima in u mondu di l'altru. L'idea di u stessu sacrifiziu cum'è l'altru statu spirituale, creendu una cunsunanza harmoniosa di a pace è a vita, permeate un icone chì hè faciule fà vede è fascinante.

Cleanu, cum'è chì i culori luminosu di a cumpusizioni (ciambi-argentu, blu, rosa, amarantu d'oru, cherry) evocanu emozioni brillanti è upliftment emocionale cù u so radiance supernatural; Eghjanu cum'è vuci di natura, in u senu di quale hà vivi è travagliatu l'artista Andrei Rublev.

Immagini di Subjects Bibliques

I quadri di u maestru evocanu l'interessu genuu di a generazioni d'ogghjornu; Da i fresche di l'artista in l'Assunta di Cattidrali, a più significativa hè a cumpusizioni "U Judimentu Ultimu", a scena spettativa di u quale hè diventata in una festa di l'exultazioni di a justizza di Diu. In stu travagliu, Andrei Rublev trasi l'ultime momentu di a vita di u populu in a terra. A stampa hè imbuvedda di una calmissima saviesa è un statu di contemplazione di a ultima verità di a vita. Ùn ci hè un sensu di horrore davanti à una terrible piena, ma l'idea di u pirdunu è di l'umore di luce hè solenni.

Eccu valudu di u nostru tempore

I iconi di Andrei Rublev, cum'è "Natale", "Transfiguration", "Annunciation", "Sfense", "Apertura à Gerusalemme", "Resurrección di Lazarus" diferenu in a cohesion è dulcezza di l'umore. L'scena di l'evangelu anu una spirituità spiciale, a calidez umana è a intimità di i sensi. I paintings sò satuati di biddizza sottuta è grande emozioni: l'aria di culori dolci di u paisaghjolu serve com un accumpagnamentu facilitatu à i culori più suculchi è varii di a ropa.

Chjave

Andrei Rublev, chì i pittori sò rapprisentati in parechji ghjesgi è monasteri è sò u megliu valuru di u populu rumanu, hè stata lista in l'imaghjini di i santi in 1988 da a Chiesa di l'ortodoxa russa. A so memoria hè reverite u 4 di lugliu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.