Arte e spettacoliArt

Cumu l'apprezzamentu egizianu hà sviluppatu

Una di e culturi cchiù antichi è misteriosi in a terra hè l'egiziana. I so grandiose custrutticamenti, sapienti senza precenzione è l'insignamenti, pittura è scrittura - tuttu ùn hè micca entendre bè. In ogni modu, ognunu hè bellu cunniscenu di a bellezza di stu mondu anticu, induve ogni ditagliu hè admirable. Cusì, oghje annunzià nantu à i modelli è l'ornamenti eggiani chì anu nantu à sti paesi anu ancu prima di l'apparizione di l'statu, è in l'anni dopu solu cambiatu, conservendu a tradizione antica.

In u iniziu, tutti i disinni chì l'abitudini antichi si sò stati basati nantu à i persone geomtrici è di e linii diretti. Hè precisamente sti formi chì si furmaranu perfettamenti per l'interconnazione di patroni even. Cusì, u primu adduzzu egizianu, chì hè ghjustu finu à i nostri ghjorni, hà mantendu stu rigoru in u stessu. Hè nutate chì ancu quandu i scorri di i figuri geomtrici si amaru i motivi di pianta. In u patronu, unu puderebbenu vede petali, zuccheri è fugliale.

Hè impurtante ancu di nutà chì, da a tradizione antica, qualsiasi ornamentu egizianu, in qualsiasi regione di u paese era scrittu, era fidu à sta tradizione "fiorita". U fattu hè chì circa 3050 aC Eggittu diventa un paese unicu, rignatu da u notori re Menese. Anu intruditu cumuni per tutte e lege, una sola religione. Hè quella chì hà pruvucatu u motiu di i fiori: a deessa suprema Isis hà avutu un attributu speciale - una fioritura di lotus. I so petali è una figura integrata figurat in tutti l'ornamenti chì datanu di u periodu di u Regnu Antico. Spessu, sta pianta raggiuneva li rachi solar, perchè u diu era veneratu da i Egiziani.

In anni dopu, l'ornamentu egizianu ùn cessava d'esse unu per un grande paese. In certi rigioni, l'abitanti fainthjeghjenu in i disegni d'aloe parte - sta pianta era sagru, cum'è a pesar di u calore scorching, manteneu tutti i zitelli utili. L'abitanti di i valli, chì erani situati à u Nilu, cifrata in i muderni di stampa di data è palmi coconutti, spine, mulberry.

Un pocu tempu appressu è appiccicate animali Animalisticu. Residenti di un paese cibo, di sicuru, figurata in quelli animali chì anu vistu vicinu à elli: monos, gansos, serpenti, civetti, falconi è pesci. Hè nutate chì hè particularmente spessu l'ultimu motive chì vene - hè ancu nantu à ioghi di a vita di u ghjornu, è in case, è in libri.

In quelli ghjorni, a basa di grammatica, l'unica fonte scritta era precisamente l'ornamentu egizianu. I imagini rapprisentanu a croce di vita, i siluuli di i persone testate à l'eternità. Allora pocu à pocu tempu u sistema di ieruglifi nascuti, chì più tardu diventenu un scrittore cumminciu. Una altra cosa chì l'egiziani anu attaccatu grande impurtanza à l'infinita. I stampa simbolica di questu cuncettu sò caracteristichi di qualsiasi ornamenti, cum'è i so motivi ripite finamente è cambiendu l'altri. Cusì l'Egiziani prupone di ripintu l'infinitu di essere.

I patti egiziani eranu prisenti in tutti i vita di a vita, da i pratiche ordinali à i tempii divins è i tombi di i faraoni. I veru connotaturi di sta cultura anu utilizatu sta tecnica di l'arti pè decorate a so casa, è questu beddu in ogni simbulu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.