Arte e spettacoliArt

L'artistu più famosu di u mondu - quale hè?

I più famusi artisti di u XIX sèculu crianu vignaghjoli reali, chì sò guardati in parechje musei famosi di u mondu. I so ritratti sò maravigliati cù u so splendore, hè una benedizzione chì l'avemu l'opportunità di l'admirazione. Sapete parechji artisti di quellu tempu?

Kazimir Malevich

Questu omu hà rializatu assai canzoni famosi. Per a prima volta e so pitture fighjine à a mostra di l'associazione di artisti di a capitale quandu avia 28 anni. Ci era ancu esse rializati l'opari di Kandinsky è autri autori. Malevich - micca l'artistu più famosu di u mondu, ma a gloria d'ellu feritu in Russia. Per esse membru di a cumunità "Diamond Knife", diventa u capu di u gruppu domesticu di cubisti. I primi creazioni in spazii pocu, diffirenti di formi geomètrici astresi (sta direzione fù chjamata "Suprematismu"), l'artista hà scrittu quandu era 34 anni. I quadri eranu assai interessanti. Prestu Malevich si stalla in Vitebsk arte di l'scola com'è maestru. Forsi, u so travagliu più famosu hè u pittura "a Piazza Negra".

Vincent van Gogh

Van Gogh, probabilmente l'artista più famosu di u mondu. Pò esse dichje senza esaguerazioni chì era un brillanti Impressionistà. Sfurtunatamente, hà ricivutu esse ricunnisciutu solu dopu a so morte.

Van Gogh nascìu in Olanda, in u 1853. Da un ghjovanu età, era notu per u so carattimu scassatu è e petite stumbi. Spessu si ritirò in ellu, ignurando tutte e manifestazioni di u mondu esternu.

Cum'è anu crescente, era sempri dipressu, avia attaccatu stranu - a malatie seguitonu nantu à i so tacchi. In ocasu, Van Gogh si andò per un hospital psiatriudu per trattà.

In ogni modu, in a vita di stu maestru ùn sò micca solu u soffrenu - i succorsi cun alive attendu ancu. Hè una pity chì ùn hà micca diventatu famosu durante a so vita, chì i so pitturi eranu ricanusciuti comi capizelli più tardi. I paesi apprizzate assai u so talentu: i teleblii di u grande impressionist cause una vera admirazione. L'artistu più famosu di u mondu era veramenti una persona superdata.

Mikhail Vrubel

Questu hè un artista domesticu chì hà criatu pittori in u Art Nouveau. Hè natu in Omsk u 5 di marzu 1856.

I quadri di Vrubel fôru distinti da a so originalità è di l'uriginale. À quella manera interessante di pittura, l'artista vinni in u prucessu di ristabilisce a Chiesa ucraina di Kirill, chì durò da u 1884 à u 1889. A pittura "A vèrgine cù u Figliolu", scritta da l'autore à questa ora, hè attualmente in u Museum of Russian Art. Hè situatu à a capitale di u Ucrania. Certu, tutti i famusi artisti di Russia sò digne di rispettu, ma Vrubel meritava l'admirazione veru - hè un genius.

Victor Vasnetsov

Victor Vasnetsov hè un famusu pittore russiu, unu di i creaturi di a versione nazionale di u russu mudernu. I so quadri sò assai belli è armonii.

L'artista hè cunsideratu u fundatore di a dicuta tendenza russa in u simbolismo europeu è a mudernità. Vasnetsov riinterpreteghja u ghjurnale storicu: in una di i so pitture, l'atmosfera misteriosa di una legenda romantica pò esse convisa cù motivi medievali. Eppuru, assai tradiziunali veramente tradotti sò diventati a trama principalu di grand cane. Vasnetsov, di sicuru, ùn hè micca u artistu più famoso in u mondu, ma assai persone chì si intaressi à l'arti sapanu da ellu.

Ivan Aivazovsky

Ivan Aivazovsky hè un famusu artista russu, spicializatu in u marinisimu. Hè natu in u 1817. U so babbu era un mircatu. Un paru anni dopu à l'iniziu di a furmazione, à dì à u 1835, un ghjovanu piace hè statu attribuitu una medaglia di l'argentu per u so travagliu. Dopu, u famusu artighjanu francese Philip Tanner hà cuminciatu a dari lezioni. In u 1837 Aivazovsky hè stata premiata una medaglia d 'ore, dopu a quale si n'andò nantu à una tour di dui anni di a Crimea è i paesi in Europa.

Dopu un pocu tempu, l'artista fundò una scola d'arti in Feodosi. Questa soldi si n'andò in i so quadri. Sta istituzione educazione succissivamenti addivintau u centru di l'arte più impurtante, situatu in Novorossia.

Avà sapete i nomi di artisti famosi famosi per u talentu indubbitu. Per un acquisto cù i so quadri, hè cunsigliu di visità u museu. Ma s'ellu ùn ci hè nisuna pussibulità, pudete truvà e so creazioni in Internet, in diverse siti nantu à arti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.