Arte e spettacoliArt

Maurits Cornelis Escher: imagini, biografia

In più di e dotazioni artistica, Mauritz Escher avia un regnu unicu chì hà sviluppatu a so vita, à dì l'abilità di vede u mondu è di vede da un angolo inusual. Hè una gran carietatissima - per vede più all'estiru li spessu l'imprevisu, nimu ùn hà avutu.

Creatività di Maurice Escher

In a famiglia di l'ingegneru George Escher è a so moglie Sarah in u 1898 in l'Olanda hà nascutu u quintu figliu, chjamatu Maurice. Eranu vivi in l'edificiu di Leeuwarden, induve hè ora u museu "Princess". A famiglia consisti di intellettuale è artisti in u sensu largu di a parolla. Cousin primu d'Esher era un cumpusitori, per quessa, una persona sensible a l'alta armonie, custruita nantu à principii precetti matematii.

Seriously, Maurice Escher hà studiatu cù S. de Mesquita è deliberatamenti elogie l'opara di un gravure, micca un artista. Comu basi pruvucò parechji elementi - linoleum, stone (spicciariemu questu chì stu materiale hè cunsideratu solu per a rimpiazzamentu di stampi, ma micca incisioni), un arbre. Se originalmente M. Escher crea a so opere nantu à i cuntrasti di u biancu è u biancu, da seguente hà da presentà culore in u so travagliu.

Opere cose (1916-1922)

I incisioni tradiziunali sò fatta o nantu à u linoleu, o nantu à un arbre. Ùn hè u listessu Asher, chì i pittori sò ricunnisciuti da veda.

L'epica italiana (1922-1935)

Unu di i libri preferiti di Escher era "Alice in the Looking Glass". À u stessu tempu, cuntene à studià l'arti di u 15u seculu in i paesi europei sittintriunali. U risultatu di questa era a litografia di u 1935 "Una manu cù una spirantella speziale". Hè cunnisciutu ancu com'è un autuditore. A manu chì mantene a boli esfèrica hè dipinta assai realistichi, perchè e tutte e linii di vita è di a mente è ogni creche di i dete sò visibili. Dintra u ballu hè una figura di u studiu di Escher à Roma: mobili distortu da una bola, curvate di ventalli è un tettu. In i muri, pudete vedere librerii, quadri in frames. Unu di elli palesa un pupu di u teatru marcelu indonesiu. U gravatore mira à u visoru direttamente, sughjendu a sfera da l'internu per averà u polu di l'inghjuttinu in u cuntattu cù u pulgatu fora. Inghjustificatu è u dettu.

U prerequisite per queste u travagliu hè "A Natura morta con un speculo sphericu" di Escher di u 1934. In questa litografia, l'incisore rializeghja à u travagliu. Hè int intrudente in una buttula rossa cù pareti ispumati. Ci hè nantu à i ghjurnali, chì, cum'è e tutte sughjetti, sò posti nantu à un libru chjusu. Circundenti Ci sò un avè metalicu cù un capu umanu. Tutta è è i ghjurnali sò riflessi in a buttiglia.

In queste travagliu, tutte e gradazioni di culore neru sò studii: sfondate nìuru prufunnu, brillo nero di u metale di l'ochju, sfumaturi di negra è grisa di l'internu di l'buttiglia. U ritrattu di u babbu cun una lucidatura in i so mani hè corretu cù una precisione scrupulevuli, assai realista è cù l'affirmazioni filiale. In u periodu Italianu, Escher, chì i so imagine seguitanu a natura, ùn hè micca avvicinatu à l'estrumentu di spaziu tridimensionale.

Mirror simetria di l'oggetti

U maestru era assai influinzatu da a familiarità cù i mosaicidi arabi chì visti in Alhambra è Còrdova, o ancu cun una regule geomettica. Tuttu chistu fu aduttatu di Escher, cu i pittura maltratti in u mondu di simetria. Pigliò i figuri e fa un mosaicu di elli. Unu di i più revelatori sò Reptili (March 1943). In a litografia, u viscuperu vede u tavulinu. Questu ci hè un disegnu cù un patculu di mosaicu di rèttili. In u filu drittu di u ritrattu, unu di elli cumincia à vultà à a vita è di caccia da una carta di carta. Hè già accuminzatu per apprendre micca un pianu, ma un mondu tridimensionale. Altru, hà resuscitatu è cullettate u voluminu, attivamente attraversu u libru, u triangulu, si mette nantu à u dodecaeddariu, allibbità da l'arcu di u nostriche, si mette nantu à u paper è, per cungre u circhiu, tornanu torna diventate un mosaicu chjaru.

Sta stampa hè paradossuale è cù un toccu d'umuri. Avemu un corpu di filusufìa? Forsi. Dopu tuttu, ci sò quattru elementi nantu à a tavula, di u quali u mondu hè fatta. Questa hè a terra in a pignatta, u focu chjucu in una casula di e bateaux, l'acqua chì hè speduta in un vetru, è l'aria chì u lagartie exhale. À u tavulu hè un pianu chjucu cù lettera latina, chì confunde. Alcune ci piglià pè u libru di Job. In fattu, hè solu una marca di carta di cigarette. In parole, deve esse dichjaratu chì Asher era un fumadori inveteratu.

Certu, u travagliu "U ghjornu è nuttà" (1938) hè bè. Questa cosa hè riferita ancu à u tema di simetria. Asher, chì i quadri di questu tempu ùn era ancu micca diventatu, hè assai attente à a geometria. In questa befrachjatura, u muvimentu di i panii raghji da u dirittu à u dirittu da a luce à una notte spiegata hè veduta prima. Solu solu u so "negativu" si prisentanu, cum'è in a photo: l'aus avvicinani avaranu in u celu biancu in a direzione opposta. E si avemu vistu in a direzzione opposta, pari chì a notte negra si avvicinava u ghjornu. Caòticu torna l'ordine, è vice versa. Questa hè a dualità di a percepzioni di sta gravure.

Mirror landscape

In dicembre di u 1955, era publicatu un novu travagliu gràficu. Prima chì i paisaghji di Escher eranu bastant realistique, ordinariu è familiar. Eranu assai brillanti, cum'è per esempiu, "Neve", criata in Alpi. "Trè mondi", cum'è quellu chì fa Escher, sorpresa. Eccu una piscina grande o un lavu (chì cum'è imaginate imagine) in u castagnu. À a superficia di l'acqua chì floanu falonu da e fede da l'arbureti. A superficia di l'acqua hè u primu munnu. U sicondu hè in a prufundità di u lavu, induve vedemu u pesciu grossu. Ùn hè micca solu quì, chì pò esse. E curone di l'arburi, riflittutu in l'acqua, cum'è in un specchiu, parevanu invisibili à u visoru di l'arburi. Chì avete bisognu à pinsà hè u terzu munnu.

Munnu paradosi

I ciaducichi è i gravatori di Escher portanu à u mondu di a paradossu. In elli, u visor hè surprisatu è ancu persuete da a simetria, è ùn vi manca affacciari indiferenti, purtendu una vista à l'infinitu. Maestru ùn sacchisce micca cunfini trà l'arti, matematica è filosofia. Eranu fiori armonii in tutti l'altri.

A teoria di a relatività in u travagliu di Escher

Una litografia nova, chì Esher imprimi in dicembre 1953, hè "Relativita". Hè esercitu in u stilu di surrealismu. Eccu un ghjocu di u mondu in quale e levedere normale di a gravità ùn viaghjanu micca. Tuttu l'estruta architetturale hè in u centru di una comunità idilica. Hè fiulaghine, e porte induve a superstruttura di u parcu. A maiò parte di i residenti sò assestate bisognu per i so e cose ecunomichi. Tutti i figuri sò vistutu di listessa ropa. E so caratteristiche face anu parechje lampassi. L'estructura di u palazzu compone di sette scala. Ogni annu pò esse usatu da e persone chì sò in diverse mundelli di gravitazioni. Ci sò trè fonti di gravità in a stampa. Simply put, sò tutti perpendiculari à l'altri. Doppiu ogni gravità bè, i lege fisiche soli applicanu.

Questu crea effetti interessanti. À a scalda principale, dui residenti, chì appartenenu à diverse fonti di gravità, camminanu in a stessa partaccia in un latu di i scalini, ma unu di elli vènsenu, è l'altru sarani. In l'altri dui escale, l'abitanti utilizanu u listessu modu, ma da l'urdinazione. Andate in una direzzione, ma vinaranu in pezzi diffirenti. A pittura ancu detta trè parchi chì appartene à pezzi di gravità diverse. Tutte e porte abbandunate una solu di u sopra sottu u parchi. Questu aghjunghjenu un effetti surrealista à u ritimu. Hè valiusu di un puntu di vista artisticu è scienticu.

Artisti Maurice Asher

In a matematica è a filusufia, maestru maestru di u cortadoru è di disegnu, hà ghjovanu ghjovanu nettu à tutte e so gradatorii, ispirazione da u maestru Olandese. Un poeta in l'anima, crede in armunia in u travagliu, paraphrasing Pushkin, cù l'algebra. M. Esher brillantement unitu arti è scienza. E liggi di a fisica, in particulare effetti effittuti, anu studiatu assai. I so illusioni sò creati principarmenti da u ghjocu di lume è l'ombra. Questu hè particularmente evidenti quandu crea voluminosa forme geomettichi, per esempiu, "Cuba". U ghjocu di spaziu in Escher quì sottu in a litografia "Cascata". Simetria rotaziona triplettiva romantica cù serpenti chì formanu un cìrculu sò assai romantichi (1969). In generale, cun riferimentu à i creazioni d'Escher, si puderanu aduprà a frasa "argumenti ridìechi". Fantasia è sapienziu ch'ellu ùn era micca per occupà, è ogni imaginariu puderia mette una persona in una morte morta. Ma, fideghjatura à i so opiri, truvate a lògica di ferru, l'armunia è e leie chì sò custruiti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.