Arte e spettacoliLittiratura

Jean Valjean - quale hè?

Viktora Gyugo rumanzu "Ventu Liatu" - unu di i più maravigghiusu opere di litteratura mundiali. A sincerità cu cui l 'auturi raprisentazione i so parsunaghji, face à noi scantati, circa la spadda di u ragazza Cosette è Fantine, a so mamma. In issu articulu, noi vi ricordu circa u caratteru principale di u rumanzu epupea, chì hè un anzianu contu Jean Valjean, chì fù cundannati per a rubari pane per 'anni à vene.

Comu l 'eroi fu mpriggiunatu

Lu prutagunista di l 'òpiri hè natu in u 1769 in Favrole. genitori l'picciottu sò mortu, surella l 'anzianu, Jeanne pigliavanu à a so. In 1794, u maritu di a mo surella, muriu di Jean Valjean. Jeanne ca arristai cu sette figlioli.

La fami ammuttari Jean Valjean su offisa. In inguernu 1795, quannu la famigghia corse fora Gemiliana di manghjà, è arrubbatu una pagnotta di u pane. Per stu delittu, Jean Valjean, l 'eroi di u rumanzu di Victor Hugo, fu cunnannatu a cincu anni. Iddu fu mannatu a serviri tempu in Tulò. Quattru volte pruvò a scappari, per ch'ellu ricevutu un altru di 12 anni. statu aghjuntu dui anni di prighjò di risistenza arrestu, quand'ellu fù pigliatu dopu à a seconda salvassi.

Dopu à u sirviziu un tutale di dicinnovi anni, Jean Valjean statu cchiù di ghjunghja à un passaportu "gialli" solare, ca indicò u fattu chì u so patrone - un anzianu prigiuneru. Stu circustanze ùn permette ci di sceglie u so locu di residenza. A prutagunista fu mannatu a Pontarlier.

assassinu

Jean Valjean - l 'eroi di u rumanzu «Les Ventu Liatu", chì hè statu classificatu à esse u capu.

Dopu à pusà in cella di quasi 20 anni, addivintau una outcast a causa di l 'riputazioni di u anzianu prigiuneru, perchè u passaportu hè un marcu chì era in prigiò. L'eroi si dichiarau curpèvuli chì ghjera in issu ambiente hà fattu u tantu.

Valjean te una riunioni cù u vescu Míriel chì u trattatu cum'è un umanu. Lu viscuvu ùn extradites ex-contu, quandu si ndi argentu di famiglia. Iddu dissi la polizia chi cci detti lu so Valzhanu. Stu cunsigghiatu l 'antica contu di scuntu e ballu una vita Decisive è onestu. Hè statu dopu à una riunioni cù Bishop Jean pigghia lu rolu di babbu, l'Cosette.

Javert

Jean Valjean - u lamentu di u rumanzu di Victor Hugo "Ventu Liatu", chì hè di più cumplettamente disclosed in fondo di un altru caratteru. Ghjè cuntrullori Javert, u pulizzeru chì dipoi sempri siguita u anzianu contu. Iddu hè talentu è assai amu à u ministeru di a ghjustìzia à i boni. Javert vene da l 'assai fondu di a sucetà. Iddu - lu figghiu di l 'furtuna-café, chì hà parturitu addirizzatu in prigiò. Irunicamenti, si, campavanu, addivintau nu guardianu fidu di modu publicu, e accuminzau la sò carrera comu nu supravisuri, in Tulò, hè a cultura a cuntrullori di polizia in Paris. In prigiò, he, per qualchì mutivu, si rammintò Jean Valjean? è destinu sò sempri à pettu cun ellu.

Javert ricunnosce un anzianu prigiuneru à u visu di i merri a cità è Monreylya circarà à cundannate chì. Dopu à Sfrancassi Valjean si cuntinueghja à caccià di elli in Paris. The Ma poi addifenni Lucciardi ex-contu da i banditi. Però, doppu Valjean Javert aiuta salvà una vita, li cuncetti murali di i giandarmi sò cambiendu. À l 'ultima riunioni di u pulizzeru aiuta salvà Jean Mariusa Ponmersi, firmavanu i pirsicuzzioni di "guàrdia", è prestu si compii a so vita da succidu.

marina di polizia Buccati Corsi è contu

L'imagine di l 'eroi, Jean Valjean, per esse più precisa, u so livellu spirituali, apre u cuntrastu cù i cuncetti di murali Ma Javert. Cum'è un caratteru fermu, u fliccu di talentu è onestu tistimunieghja u guardianu spiatatu di l'ordine suciale. Sò nuzione di murali sò riduci à a purtari a lu serviziu parfetta. Javert onestu, scrupuleux, riggistrazzioni. Hà senza paru à l 'modi inventatore di droghe cù u mondu criminali. Si pesa arechja u so scuperti, vacances u facts, scantannusi arrestu un omu nucente. Ghjesù ùn cunnosce i sentimenti di pietà ver di a cuscenza è cundannati, anchi si iddi sunnu - vittimi di modu suciale.

SMANACCIASTI chì monreylsky sìnnucu - anzianu contu Jean Valjean, si face ogni sforzu à expose ellu senza sente ogni virtù impurtanza di issu omu.

Tuttavia, ad avè decisu à qualchì puntu chì oboznalsya, Javert, vi tocca à dà u crèditu, u merre suttumette a so dimissioni, cum'è i so suspetti mustrò Courtroom di putere.

Per u listessu mutivu, è juncu in la Seine, capiscia cumu unori è vene versu ellu l 'anzianu prigiuneru, canta u populu u so persecutor da esicuzzioni. Sò morti ch'ellu "cherenu a rassegnazione di Diu."

U scopu principale di u rumanzu

U rumanzu "Ventu Liatu" hè cunsacratu à addiscriviennu la vita di la classi cchiù pòviri di la sucità Parisian. L'autore parla stu perchè pirdutamenti cù Paris e lustru di lu cuntinutu di i so travagli in timore à i discrizzioni di i so cità nativu.

Jean Valjean - na fiura chiavi a lu rumanzu. L'autore ellu stessu ci dici chi iddu scrissi lu travagghiu di convicts, chì hè pienu di i gran virtù, chì ghjera à u fondu di a vita. Iddu hè pura, parchì a so anima hè pienu un lume internu, induve parechji cuntinuà a ittàri falà.

Però, si deve esse nutari ca la stessa principale in u rumanzu - è, forse, u sistema assai suciale chì rende assai di u focu umanu.

Garavaglia, di Jean Valjean è Javert - un cunflittu trà u spirituali è a tirrenu averebbi debbitu standoff è la liggi. Nanzu suicidatu Ma rifletti l 'insignificance di i nostri liggi di li liggi di Diu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.