Arte e spettacoliLittiratura

Ivan Melezh: Vita è Work

Ivan Melezh - scrittore Belarusian è Essayiste, vincitore di parechji volti littirariu, un membru di a difesa di a II Guerra Munniali. At unu tempu, hè statu prisentatu à u dui ordini. Dopu à a so morte manca à ntô un gran littarariu.

Ivan Melezh: biografia

Era un omu assai modestu, self-cuscienti. Iddu sapia è amatu à sente à i interlocutore, ùn arditi to interrupt ellu, ancu quand'ellu hè calmu è sbagghiatu. Ellu stessu Ivan Pavlovich disse tranquillamenti, discreetly, soberly, comu se pisa ogni parolla, ogni pinseru. È fù chjaru ch'ellu sapia i veri valori di a parolla.

Ivan Melezh nati February 8, 1921 in u paesi di quartieru Glinische Khoyniki, in l 'assai prufundità di u Belarusian Polesie. Da culà, da l 'autri di genti l', iscì, è si n'andò à eternità littirari e miti di Ivan Pavlovich: era culà ch'ellu studiatu a so caratteri, facennu giniralizzazzioni umanu tratti, cumpurtamenti, caratteri ... U paesi hè paci e la vita constructive, i so casi è i guerra, u destinu di u singulu umanu è ghjente in generale duranti un rigalu, minaccia a vita-, essai - chisti eranu li principali temi di u spechju, di talentu è unicu di ricerca Melezh-scritturi, Melezh criaturi. Currusivu e testi crudeli è a sò campatu Ivan Melezh ... Subitu subitu, dopu a fine di i dece-annata search 17-anni-vecchio miu statu invitatu à u travagliu in Khoiniki cumitatu regiunale Komsomol. L'annu doppu, lu 1939, Ivan t'avissi u assai rinumatu istitutu di educazzioni supiriuri - Moscow Istitutu di Storia, Filosofia e Letteratura. Allora cuminciò à parlà in a stampa cù rimi. Unu di i prima à mezu à elli hè u puema "Patria", publicatu in February 1939 in l ' "passata russu". Parìa vinissi a vita cusì bellu, riccu e liggiti! Ma u destinu avia decisu altrimenti ... Già da a prima annata di u Moscow Institute Melezh redazzione di l 'Armata Russa in l' istati di lu 1940 si riceve un battèsimu di u focu - ingaghjati in a libbirazzioni di Northern Media.

In l 'esercitu Soviet

Dapoi i primi ghjorni di a secunna guerra munniali - ch'ellu era à u fronte. Cumbattimentu cù tempurale, perdita irréparable di amichi militare vicinu Uman, Nikolayev, Rostov-u-Don, sans-tane. Nimicu gu ùn passanu è da Ivan in ghjugnu di u 1942, ci hè malamenti feriti. Cure in un spitali in Tbilisi, è u Cummissione ricunnosce u so "inabili di sirvizziu militari."

A vita dopu à preghjudiziu

Ivan Melezh inversiate à u retro di a prima in Buguruslan, puis - in Moldova, induve si ricìa di furmazione militare à l 'Istitutu Minsk. Cchiù, ma putenti corpu, l 'anima è caratteru di u giuvanottu a fame di a cunniscenza, è la furtuna finalmenti a pling a iddu: in lu 1943 Ivan trasfiruta a lu Belarusian State University, chì hè basatu a Mosca tandu stazione Gangway. U travagliu cù u listessu karate di furmazione militare, si mischja cù i so studii in u dipartimentu currispunnenza di l 'Faculty of Linguistics di BSU, dopu à trasfiruta a lu spitali è in u libbirata Minsk ricivarete una furmazioni di educazzioni supiriuri. Siti di a cunniscenza, parò, ùn perdita: Melezh Ivan Pavlovich intrutu in la scola Lauriatu e accuminciò a 'nzignari a so litteratura Belarusian nativu in u listessu locu, in u universitaria in casa. Allura iddu fici lu primu granni dumanda in narrativa - u so cunti e rumanzi, saggìstichi e storia.

a creazione

Ivan stampato Melezh messe in u 1939, quandu u so primu puema vinni pubbricatu. Dopu à u preghjudiziu nizziali, mentri in Tbilisi spitali, principia à scrive prosa, è subitu dopu à la guerra, cci aveva a so prima racolta di nuvelle cortu è facia a so manu, a dramma. First prosa travagliu Ivana Melezha publicatu in 1943.

Ancu duranti a so vita (è vissutu Melezh, Per disgrazia, cusì pocu - solu 55 anni) so opari sò statu chjamatu unu tali "altu" è, à u listessu tempu, li cortu-meritassi - un classicu! "Polesye materia" Ivan Pavlovich messi nantu par cù l ' "tranquille Don" Mihaila Sholohova, è calchissia, sopra.

"Polesye materia"

"Polesye materia" - un travagliu maiò-artighjanali, chì n'avemu, reflété unu di i temi più impurtanti è tradiziunali di litteratura Belarusian - viddanu. Ivan Pavlovich rinisciu a pòrtanu a lettori l 'atmusfera è spiritu di u 20-IES di XX seculu - u tempu hè à a storia di a nostra terra cum'è un aghjurnamentu evulutivu, è contradictory, tragicu. U solu pena hè chì un terzu di l 'Unioni "Polesye materia" - "Snowstorm, dicembre" - ristau inachevé ...

Li primi dui parti di "Polesye materia" - rumanzi "People in i paduli" è "burrasca ventu" - stati attribuitu u più altu Soviet abbianu letteraria - u Premiu Lenin. Ivan Melezh fù dinù attribuitu u titulu di Writer People l'di Belarus, lauréat di u Nobel Statu di l 'Unioni Suvietica è i Deutsch Sucialista, statu attribuitu diversi ordini è midagli. Iddu fu elettu un sustitutu di u Supreme Soviet, hè u mprinnituri di u Cumitatu Peace Belarusian, un membru di u Cunsigliu Peace le Monde.

"People in i paduli"

Ivan Melezh "People in i paduli" - un rumanzu in u triluggia intrutu "Polesye materia" è spéciale fama u mondu sanu è a ricunniscenza. Curputu opari sò traduttu in altre lingue e eni cunzidiratu lu cchiù 'mpurtanti in u travagliu di Ivan Melezh.

In lu centru di u racontu - cuntadini simplici, i residenti di u paesi Belarusian. L'autore discrivi u tempu di u stabilimentu di a putenza suvièticu. Originally cuncipitu cum'è un rumanzu, liricu, è ùn ci hè veramenti un cunflittu d 'amore - u racontu' amuri di lu caratteri principali. Contru à l 'industria di rilazzioni Vasiliya Dyatlika e Anna ringlets Ivan Melezh contàt a vita di i paisani in i tempi difficiuli, addiscriviennu in tecnica i riti e tradizzioni di l' Italia. Roman curputu anale è mette nantu à a scena.

"Lamentu pulita"

U lettore cunfidenza cu la secunna parti di la "Polesye materia", induve ellu hà da risponde cù caratteri pràticu - Basil Dyatlikom, Anna Chernushka, Getty, "un bulscèvichi cù un visu umanu" aleukia. U scrittore chì cuntinueghja à u sviluppu di una storia chì pò esse chjamatu una ad hoc di Polesie. U centru statu creatu Melezh mondu sò sempre i residenti di picculu paesi tagghiò da u mondu sanu. Basil e Anna cuntinuà a 'amuri d' iddi ùn cambia ciò. Ma ùn lasciarà sonniu l'Basil di una tarra prumisi a ...

"Direzzione Minsk"

In 1947-1952 francese gg. Ivan Melezh scrissi lu rumanzu "direzzione Minsk," ca m'insignò la libbirtati di Belarusian surdati di l 'Armata Russa è i guerrillas in aprile-lugliu 1944. U rumanzu hè didicatu à a fasa finale di secunna guerra munniali -. La libbirazzioni di Belarus da l invasori Nazi L'autore hà missu u cartulari in tutti i colori mostra la battagghia di patria :. nantu à a strada, fronte, è daretu à nimicu linii in u rumanzu scritturi pittatu un galleria di images, pronti à sacrificà a so vita di u nome di una vita senza.

Storie Ivan Melezh ci damu cu eternità. U so nomu hè datu à carrughji in parechje cità di Belarus. Cognome lu scritturi attribuiti à u liceu in u so paese nativu, a Fede è l 'insignamentu à Umbra. Dapoi u 1980, Union u Cristianisme 'di BSSR abbianu un premiu litterariu da Ghjunone Ivan Melezh.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.