Publications è articuli scrittiA puesia

Ancient Greek masi pueta Anacrionti: biografia, creatività

Lyrics Anacrionti, nunustanti lu fattu ca lu pueta vissutu aC, hè sempre sarvata, è ancu pupulare. Micca à scurdà si lu fattu ca l 'anticu scrittori grecu nfluinzatu lu sviluppu di lu munnu, prucessu littirariu. About i biografia è u travagliu di stu bravu omu è noi Mulateri Di L'parlanu in u articulu.

Anacrionti: biografia

About hè cunnisciutu pocu la vita i maiò di lu pueta. Cashewpähkinä Born (Cashewpähkinä) in circa 570 aC. E. in la cità di Teos, situatu nantu à i costi di Troia. Different fonte dà parechji nomi di u so babbu: Eumelus, Aristokrit, Skifian, Parfeny ... Oh Anacrionti mamma ùn fiche hè statu cunsirvatu.

In sta cità, u pueta vissutu finu à circa 545 aC. E. è ancu avutu tempu à diventà famosu di i so cumpunimenti. Ma la Persia, guidatu da Cyrus, ghjunse à u mumentu di Teos. Prima di l 'a cità cascò, Anacrionti, è altre rifuggiati scappò à Thrace. Ghjudicà da i prucessi verbali di u scrittore chì ellu stessu, avia a pussibilità di participà à qualchi lotta, ma a picca a riescita ùn hà amparatu à l 'arti di la guerra.

Riunioni cu Polycrates

Anacrionti, quale biografia hè u scopu di a nostra literatura, hè invitatu à u tribunali di u Polycrates tirannu di Mazzini. Era u figliolu di un ricchi Samos nobili, chi vinniru a lu putiri, Cunning distruzzione di u prupritari nòbbili. Anacrionti Polycrates addivintò na Lars è vissutu a so 'curti a 522 anni aC. E.

Sicondu Erodutu, lu tirannu Anacrionti fede è à sente a so cunsiglii. Apparentimenti in risposta à u locu di u pueta scrisse: assai di Cura laudatory à u so capu. a vita Anacrionti a la corti di Polycrates tantu dopu à a morte.

Ateni

Atene, addivintau la cità vicinu induve Anacrionti abitanti. Biografia di u pueta dice chì avà ch'ellu fù invitatu à a corte di un altru tirannu - Hipparchus. Stu capu ereditatu predilections littiraria di u so babbu, chì hè assai apprizzati creatività Anacrionti. Chì hè per quessa u tirannu manna lu scritturi una sana ambassador, cumpunuta di navi cinquanta-oared.

Anacrionti vene à Atena è hè cunfidenza cu tanti pueti suprattuttu accolta à a corte di Hipparchus. À mezu à elli hè u famosu Simonides tandu.

In Atene, u pueta hè un tempurale a riescita è hè assai pupulare incù u publicu. So, Anacrionti hè una statua à l 'acròpuli, dopu à l' côté di u so amicu è feritu Scrittori Xanthippe. Ntra lu coniu piriudu travers quelli chì chidi Anacrionti (à pusà, o stannu cu li manu 'oiseau).

In la muntagna Sabine di l 'Italia in 1835 hè statu trovu anticu statue, chì hè oghji firmati in u Galleria Borghese. Hè ritinutu ca sta scultura di Anacrionti.

a morti di u pueta

Unknown lu locu esattu è tempu, quandu si ripusava Anacrionti. Biografia di scritturi guasi tagghiò dopu à l 'assassiniu di Hipparchus e lu crollu di lu gruppu littirariu chi avìa cugghiutu attornu a iddu. Più prubabile, Anacrionti ritornu à a so città, nativu di Teos, induve hè mortu, è fù intarratu, sicondu à i servi di Simonides. Sicondu a autri, u pueta nanzu di vultà in a so patria, visitatu lu spiazzu Thessalian Re Ehekratida, accumpagnatu nant'à stu viaggiu di Simonides.

Anacrionti mintuatu à mezu à i centenarians Grecu. Sicondu à i servi di Lucian, una solitaria e chronicler, u pueta mortu in 85 anni.

Ci hè a versione anecdotal di a morte l'Anacrionti, discritta da Pliniu lu Vecchiu. Sicondu à ellu, u pueta morse, Strozzamento su simenza uva. Tuttavia, issa versione ùn hè seriu cunsideratu à mezu à i sturiani.

a creazione

Assai di più hè cunnisciutu di u travagliu di u pueta, comu sò mori opere quale autori sò Anacrionti. i so puisii sò scritti in u dialettu Ioniu e stati chì hanu vucazione à esse cantata, o ricitatu, accumpagnati da musical.

U cronachi scurdà di cincu libbra, priparatu di la scola di Alexandria. Li primi tri era piuttostu di travagghi liricu, lu quartu - da iambic, è l 'urtima - di u elegiacu. Sfurtunatamente, avemu intesu solu picculi pezzi, citatu in libri da autori di più tardi.

À mezu à i austriaca usatu da Aristòtili in u scrittu di i so opari incluse:

  • inni;
  • Parfeny (canti corale svorgi da e donne);
  • amore canzoni;
  • rimi-lagnanza circa la forza ca vinevanu di vichjàia è ghjuventù, fugace;
  • Cura, p'asempiu u rè chì u patronized.

Primure e motivi

L'antichi pueta grecu in a so puisia numarosi à una seculari, cima nanticchia ne. U cuncettu di a creatività hè spressu in simplicità Anacrionti pircizzioni di u mondu, una strana ironicu versu elli, è altri. Era stranieri à i sentimenti spechju è passione. I mutivi principali di tutte e puisia - cuscente curtivatu a gioia spiicalli di merchenzie tirrenu: vinu, amuri, freethinking.

Impattu nantu Letteratura mondu

Great nfluenza supra la cultura mondu hà Anacrionti. Versi di u pueta, asìstinu à un tuttu aise di pùblicu è Epistemica, in particulare in lu piriudu di la fini antichità è u Rinascimentu è i Lumi.

Cusì, in li tempi antichi Anacreotea cullezzione fù creatu, induve tutti i travagghi foru scritti in un mimetisimu di Anacrionti. Issu manuscrittu hè cunsirvata è hè statu traduttu da u latinu, è più tardi publicatu in 1554. i criazioni di u manuale maestru da lu tempu di l 'èbbica di Alessandria. Hè stu cumpusizioni Anacrionti è si mette à a so fama littirariu in u mondu mudernu.

A pupularità di u pueta in lu 17-18 seculi. à mezu à tanti scrittura European duvuta à un tali travagghi psevdoanakreonticheskimi. In Letteratura russa, u pùblicu di Anacrionti prividia G. R. Derzhavina, K. N. Batyushkova, M. V. Lomonosova, A. S. Pushkina.

Per ciò chì Anacrionti revered sàviu

Caratteristiche di Anacrionti senza i ghjudicamenti di ellu chì ci era à mezu à Assise di u pueta, fussi puru ncumpreta. Accussì, li greci Anacrionti rispittatu micca solu di a finezza di stile, ma ancu per i saviezza si mustrò in modération. Nunustanti lu loda e 'amore, gioia di viviri vinu, u pueta rispittà sempre cù l' misura, è in fattu, è in un altru. A causa di stu ch'ellu era capaci di tene una menti cumuna arzillu, piacè à circà à i capacità di i rialità circondu, senza passa in i sentimenti forti e prufunnu. Chì hè per quessa in a so puisia ùn ci hè assai tremenda è ricchezza di pinzeru, di a vita Anacrionti - luce fugace è l 'azzioni Frivolous, piena di piacè è a cuntintezza. Induve i bombe, e facilità di a so lingua puetica.

Poi li Greci eranu Anacrionti cum'è un omu vechju dinamica, chì anni, ùn ntirfiriri ccu godere, a vita. In Atene, induve u pueta vissutu per un longu tempu, si misi a statua, a forma di cantu, rinfriscà da a più vechja di vinu.

anacreontics

Stu tèrmini si rifirisci a na forma littiraria di a puesia glurifichendu à tuttu ciò chì hè tantu affettu di Anacrionti. Dì, di piacè, di gioia di la vita, gioia di la vita, mangiare, amuri. All mimetisimu di anticu scrittori grecu chiamatu anacreontics.

Tuttavia, a causa di lu fattu ca la puisia uriginale Anacrionti ghjunse à noi in forma fragmentary, lu cchiù granni nfruenza supra lu piace di u gran Grecu hà digià citatu i nostri Anacreotea cullezzione.

L'antichi pueta grecu, dunque, appari comu nu resilient, permanenza aligria maiò a vita. Hè cusì vistu è amata da i so cuntimpuranei e discinnenti. Però, malgradu una strana tali Super à i rialità intornu à ellu in u opere puetica, Anacrionti in a vita, sicondu à i servi di cuntimpuranei, iddu diffirìanu straordinariu la menti è na seria strana di esse pinsirusu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.