Publications è articuli scrittiA puesia

Samuil Yakovlevich Marshak. "Barbuni"

Samuil Yakovlevich Marshak - figura di a cultura Suviètica, traduttore, pueta, drammaturgu e scritturi una suprattuttu di i zitelli cunnisciutu.

pip Marshak "cani": prima edizzioni

Travaglia per i zitelli S. Ya Marshaka pò esse stata attribuita à differente austriaca:. Song, Natalie Imbruglia, addiminu, rimi, parolle è altri. Puema di Marshak "barbuni" prima cumpartu a stampa in la casa, pubbricannu "Rainbow" in lu 1927. In u 1928, "Guise" edizione I. reissue u pruduttu, Culinaria fora lu illustrazioni testu V. V. Lebedeva.
Stu pittore di talentu è digià un famosu ghjunse à dipartimentu l'i zitelli di u Statu Publishing House a Marshak in 1924 è per parechji anni, fu lu capu di l'edizzioni 'arti. Travaglià nant'à illustrazioni di li libbra di i zitelli, ancu un "cani", che inargenti V. Lebedev circava à creà una manera cumuna è cunvinciri. Dui mpurtanti figura culturale purtatu u dipartimentu, à tempu era lu so scrittori, literatura è artistica. In seguitu, a settembre 1933, si sò criatu un Detgiz pubblicazione.

Illustrations à u puema di "cani"

"Cani" e dumani altri Campidanu. Di S. Ya. Marshaka hè impurtante lu disignu di i so libri. In 1960, u libru hè publicatu in u "Monde Baracca l'" cù illustrazioni MP Miturich-Klebnikov. Ghjè unu di l 'spertu e raru correlate di "cani". S. Ya. Marshak publicatu parechji di i so travagli in u generu di M. P. Mituricha. Illustrations in libri per i zitelli sò assai impurtanti. Iddi aiutà giovani lettori à capisce megliu u prodottu e capìscinu. Pittura e puisia libri per i zitelli sò liatu.

pip Marshak "cani": travaglia analyse

Guardà u travagliu di u famosu pueta di più. U puema hè spessu fattu cancia Samuil Yakovlevich Marshak. "Barbuni" dinù assai cura. Lu littùri mudernu è dispunibbili a versione finale di u puema. Ùn ci sò micca lìnii supra lu aventure comicu di l 'anni, donna, cù un caniches nantu à u mercatu, assicutannu u gattu è lu file induve lu cane, aiuta mammone stancu lavà panni. In l 'edizzioni 1960, cù illustrazioni M. P. Mituricha intrutu in una funziunalità chì ùn hà cambiatu. Ci hè una ligna di u puema circa miti Indice di a muntagna, chì ùn hè in edizzioni pricidenti.

"Barbuni," rici lu raccuntu di la vecchia è i so caniches ghjacaru astutu. Prodottu custituitu di 18 stanzas, quatrains è pyatistishiya. U puema ponu esse spartuti in 9 microtia, ognunu di li quali accupa dui stanzas. First mikrotema prisenta i caratteri prodottu, hereinafter ogni subtopic u aventure, donna, vechji è i so scherzi caniches. Cusì, u sicondu mikrotema cumu caniches era in l 'Buffet nant'à un sand, è a terza - per u lèpara di un caniches, chì dui simani ammucciatu sutta daretu à la vecchia, allura sub-tema di quantu caniches finta di essiri mortu, un quintu - di i caratteri di piacè à i prughjezzione di ghiaccio. In la sesta parte si rifirisci ô quantu un ghjacaru pecked gaddina, Seven dici la storia di un caniches-mate, l 'uttavu - un entanglement caniches in linee. IX - u finali. Hè circa cumu vecchiu vinni prisintata cù una guinzaglio e cuddaru, è una riazzioni à u caniches.

opari scritti sò facili sìllabbi accumpangiamentu. Line cross-ritegnu. By issu è circava à SJ Marshak. "Barbuni" - unu di l 'òpiri cchiù traduttu.

U puema hè bè signalatu - ancu giovani lettori facile à capì a trama di u travagliu. humour Light in addiscriviennu lu caniches tinturia vi permette a sunari-leghje u puema cù piacè.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.