Publications è articuli scrittiA puesia

Tsar Dodon. "The Disco di u ghjallu Golden", Aleksandr Sergeevich Pushkin

U rollu di foli ballu in u travagliu di i nostri scrittori XVIII - principiu di u seculu XIX è A. S. Pushkina in particulare. L'elementi di canti antichi, puemi cchiù e fàvuli di a vita campagnola si sparsi da a nascita à a morte. E issu spaziu hè inturniatu da pupulari puesia A. S. Pushkina da a zitiddina. Sò pueta racontu scrittu per almenu 20 anni.

Communication Pushkin e la puisia antichi

In Pushkin ùn hè retellings transducer di nuvelle, nun sulu pusibule miti aventura amuri affari, è una surghjenti à issi prublematichi suciale. Un esempiu hè un prete ingordu è i so farmhand prestu-spiritusa. Iddi parrari l 'idiali di normi murali di cumpurtamentu ( "The Disco di i Mortu Princess"). foli Folk da tutte e A. S. Pushkina differ discursu principalmente puetica. Certi chì sò prima scrittu una vera lingua naziunale, u pueta ne diventa cum'è un cantastori antichi. Lucca, più recenti foli A. S. Pushkina scritti versu littiraria, gem. Iddu, nzèmmula cu l 'narrators, mudificà primure, inizià novi caratteri, qualcosa di p'utilizzari da u tra d' àutri nazzioni, sciuri di una nova fola fata Russian, ma havi u so gustu naziunale. Nunda cum'è un nuddu scritturi. Quasi tuttu di i foli di francese generale cunnosce da a zitiddina, si nni turnaru a li torna quand'elli sò crescia i so figlioli è figliulini, ma solu in-tremenda Analisi pò palesani ciò chì hè ammucciatu sutta daretu à u tarrenu.

U più trimendu racontu di fata

In certi di i foli di Pushkin, avemu trovu tanti morti? How mpurtanti nnô elle di Tsar Dodon à tutti i tempi! ritrattu Phantasmagoric di i morti di e fine di a dinastia di imperu scritti in 1834. À a fine di sta storia, sò i mucchia di corpi mortu, è ch'ellu ùn ci hè nimu à intarrà. Unu corvi Fazio sopra à elli. In un 'invenzione cuntene un Dizionario a lezziò è i sopravviventi: ùn ti a guerra, in particulare fratricidal.

Perdita di cuntrollu nantu à i situazioni

Ghjente è cocky King Dodon in a so ghjuventù sempri attaccatu vicinanti. No unu statu ammazzata, iddu era guerri disegni. Età, u capu, era stancu e vosi a ripusari. Ma ùn ci era. I vicini si 'ntisi la dibbulizza Basti, si messe à attaccà ellu da tutti i lati. Old suvrana ùn sapete cumu a prutezzione di u so paese da i abbinutu. So si girava di aiutu à i astrologo saggiu. Stu primu passu, ca si girò fora, pà funestu.

Vergogna à Bird

At prima di tuttu mi pari di esse andava bè. Tsar Dodon fù prisintatu cù una magicu ghjallu d'oru. Stu acellu ùn hè micca ghjustu notifies chì qualchissia da u nimicu viulati lu cunfini è vultò in i dirizzioni dritta, forti c'annunzia chi cantu ti mittarà. So lu munarca arrinisciutu a mandà truppe fora di u paese è impedisce rubari in u so regnu. Ognunu avà sapia chì u Statu ùn vi ccchiù Inna è dà rebuff pianificazione. a vita di paci è calmu scurria.

U risultatu ottinutu à la fini di a vita

ghjuventù niuru, chi passò pazzi King Dodon, nunda ùn hè insignatu. Ghjesù ùn firmà trattati in pace cù i so vicini, o cumerciu, ma d'solu e truppe straneri. No pentimentu per i peccati di guvernatore di ghjuventù vera. Iddu nun cancianu cu etati, prufitta ogni vittoria di u so truppe. Lagnusi e fià, si crideva ca iddu era sempri dritta in ogni situazione. Longu u racontu di u so caratteru ùn cambia.

C'e 'aiutu Sage

Quandu u rè Dodon affaccatu à una liti, lu eunucu-sàviu, tirare, fora di u saccu un acellu, aiutò u rè di mette a situazione cusì chi lu munarca ùn perdi ogni putenza, è ùn dumandà di stu sforzu mintali. Guardian Capital, ghjallu, magically incascià tutti i infurmazioni è ùn falà mutu sinu à tandu, sinu à u magistratu ùn svegliammi u rè è si n'andò, randonnée. Ma a Pieva di u capitali sò assai a paura di i lamenti acellu a magia, chì per elli ùn ci era battagghi e la morti. U guvernatore, à campà quetu e sonnu, si vultò da a latu a latu, venia necessaria to reassure à u pòpulu. Praticamente ùn hè necessariu per a vita di u paese. Hè tenutu solu una astrologo, un ghjallu prophetic è magistratu chì avia cumbattutu contra li nimici. O ancu menu - ghjallu è u so patrone-sàviu, chi si putissi dari aiutu a tribuni militari. Lu Re subbitu fori di 'onuri, ma in fatti, hè nutili. Cusì u rè Dodon discritta. Pushkin, suvitendu i tradizioni antichi, ùn hà cambiatu caratteru di u rè di i megliu.

U ghjallu Golden

In aghjunta à u Sage, quale pinsamenti u littore ùn cunnosce è chì sò firmati un misteru, un labirintu è un ghjallu d'oru, 'acellu vivaci, Radiant e assulanatu. In cumminzioni slavi cazzi pò Chiedi luntanu di spìriti maligni. U so Asciugamani cum'è un guardianu, o posti nantu a sarra di lu stissu scopu. Sta bona acellu, chi appoi purtatu à vindicà a morti di u patronu, rè Dodon. The Golden ghjallu, vidìannu ca lu re di bona astrologo pacà u male, ripigliò cu lu nutili ventu, pecked Re a la curuna di la testa a caduta indocu.

: Quale hè u nimicu di u statu

In fatti, e truppe micca straneri e li populi rapprisintatu un periculu, tirannu û unrestricted è i so figlioli. Dopu tuttu, cù azzioni di u rè in a ghjuventù accuminzau na guerra sanguinusa, chì ùn pudia andà. Ma dannu resistenza à attacchi da tutti i lati, lu tirannu messe à campà un annu o dui ancora. È, di colpu, startling u web capitali è vultò à u livante, gridava ghjallu. Lu Re mannau fora di u Regnu di u bughju, è u bughju à u lume di a East purtatu e truppe primugènitu. È era tuttu tranquillu. It avìa statu ottu ghjorni, è, torna dinù versu a l 'est, versu u lume, ghjallu prividiri priculu. À aiutà u figliolu di u vechju munarca manna minori. Si pigghia ottu ghjorni, è tandu a cavaddu - ghjallu è Pinelli, girannusi a lu livanti. Eppo Dadon hè a terza armata. È ciò chì ùn si vede? I morti sò dui figlioli, chì si circava à mezu à iddi. Intantu, i so tenda apertu, è fora ghjunse una bella ragazza, - un tramonto Radiant, chì presaged l 'aspettu chì u rè murarà Dodon. Pushkin ragazza pò cumparari cu lu suli, e lu Re - un acellu di notte, è dunque i so ghjorni, u Décrément. Virennu a so, u rè di scurdàrisi la morti di i so figlioli. Iddu feasted cu idda, e pigghiò la capitali. A righjina hà magically putere nantu à tutte e ghjente, è chì ugnunu si sentinu, è i ghjovani principi, chì sò scurdatu del Guercino e ammazzatu a iddi, e lu re vecchi, è ancu l 'eunucu, chi pudia esse di interessu à e donne. È quandu u guvernatore tombu astrologo-eunucu, chì dumandava u pagamentu prumisi, u web nazione trimava bella regina ùn faci luci e lu suli, è a morte stessa.

U male hè arradicata in autocracy. Si strughje a forza favulusi, comu si deve esse in a vita? Pushkin uffertu u lettore una lezziò in u so propriu. Pò dassi chì hè per quessa l 'ultima stampa francese couplet cacciatu in u primu edizioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.