Publications è articuli scrittiA puesia

"Sweep fora lu focu, blu." Analysis puema S.Yesenin

Sergey Esenin stupente discrittu in i so puisii a natura è sentimenti. In u so solcu, comu si 'ntisi lu rumuri di ventu in li campi di aricchi di furmentu oscillazione, gridannu rosa. Eppuru risati Lunatic è anima chianci lu cori ruttu.

"Sweep fora u focu turchinu" fa rifirimentu a tali ci scinnia. Analisi di u puema, u so storia di a creazione, avemu prisenti sottu.

About u pueta

Sergey Yesenin era lu cchiù spertu riprisentante di u periodu di a puesia Russian, quandu, in u so donu competed parechji artisti di talentu. U so dirizzioni hè chjamata una parolla imagism cumposti, ma in versi maravigghiusu simplicità di i parolle sò spugna in u lacciu di i paisaghji è emozioni, la vita è sonnii àutu.

Lu pueta abitanti di trenta anni, ma lassau una ricca lascita. Sergey Esenin hè natu in u 1895 in la pruvincia Ryazan a la famigghia di viddani. At 17 lassò la casa, è si n'andò à a Mosca. Ci avia a canciari assai di u travagliu, di campà da a mani à a bocca. Dopu à parechji anni di girandulava in la rivista Moscow "Small le Monde" fù prima publicatu u so puema.

In 1916 Yesenin fù redazzione di la guerra, ma grazie à un amicu, fu mannatu a Tsarskoye Selo reggimentu salute. U pueta si tramutò assai, era in l 'Asia è in l' Urali, in Mongolia è Samarkand. Assemi a so moglia Aysedoroy Dunkan pueta si tramutò parechji paesi à l 'Europa.

Dopu à u divorziu, u pueta purtatu una manera ferri di a vita, comu dissi in micca ammucciatu sutta lu so bissiclette "Moscow Taverne" è "Love priputenti" ca rapiu u "bisognu di u focu, blu" - na ditta didicatu a la nova lamentu di u pueta.

Pocu nanzu à a morte di u pueta hè sposata con la bisfigliola di Lva Nikolaevicha Tolstogo - Sofe Tolstoy. Ma cù a so, ùn hè trovu felicità. Dopu à u so maritu mortu hà cunsacratu a so vita à a abbanniari, difúnniri e publicazione di i puemi di u gran pueta.

Sergey Esenin muriu nta lu 1925, a versione ufficiale di a so morte - suicidatu da attaccatu. Ma hè stata parechje raghjone di a so morte un modu primaturu, trà di elli ci è tumbà.

"Sweep fora u focu turchinu": a storia di a creazione

Sicondu a biographers, u matrimoniu è rilazione cù Aysedoroy Dunkan purtò lu pueta assai di suffirenza e spirienzi. Iddu fu mai pudè truvà una lingua cumuna cù a so moglia è scontra attrice Augustus Miklashevsky, innamurà in amore cun ella. Stu accadutu dopu à u so ritornu à a so casa, in a Mosca. Si hè dettu chì dopu à a prima riunioni cu sta donna dilicata cù un caratteru gintili e 'ochji tristi u ghjornu dopu, fù stallatu "à bisognu u focu, blu." Analysis puema hè intazzati senza sta storia.

U puema hà apartu una nova routes of "Love priputenti" è stata inclusa in la Annitrenta di a puesia Russian comu unu di li megghiu esempi lyrics Canta amuri intimi di.

"Sweep fora u focu ..." - un rifirimentu diretta à a donna chì arrinata u pueta una sola sguardu. Si palesa u so sentimenti comu megghiu potti - in metallo puetica.

"Sweep fora u focu turchinu": una analisi puema

U tema di u puema - love. Sintimu chì cupria u so capu cu lu pueta. A prima ligna - circa l 'ochju di l' ochji turchinu di l 'eroi, ca riflittìrilla, u sintimu trattu. A parolla "travirsata up" mostra la prupulsioni emutivu, surging emozioni.

About lu primu amore di u pueta dice chì un colpu u core di tanti e donne è era statu à u matrimoniu. E lu fattu ca si cridi chi 'amuri prima, cci dissi a la forza di sintimu, u so friscura è purezza.

Iddu seriu circa i ghjetti di a so vita nanzu ch'ellu scontra d'aostu è chì hè vuluntaria à scambià di u nome di u sognu, i muvrini ùn vulia mai.

L'idea di u puema

"Sweep fora u focu turchinu" - ". Oru-Karim salvi Eye" un versu di jiri a la signura chi vinciu lu cori di l'pueta Idda seriu circa lu chi pigghia. Quì si discrivi a so sbagli passatu è a vita salvatica, prumessi à lascià lu tuttu di u palu di solu unu sguardu e tuccari i mani di u so figliolu.

Ci si pare chì l 'eroi liricu si pente di li so manera passatu di a vita, l' tribulazioni e triangulaire. iddu si pò cumparari a un "ortu capannone" è crede chì pò esse ghjustu un altru in ordine per esse cù u so figliolu. Iddu hè pronta à scambià a so vita è parè di l 'occhi amanti.

Hè u scopu principale di u puema "bisognu di u focu, blu." Esenin S. A. investisce in la linia di tutta a so fede in u veru è sinceru amore di u lume, chì hè stata cambiatu a so vulintà à a brama di campà è u travagliu. Puru ancu da a puesia cusì vuluntà di rinunziari, appena à esse à a misericordia di quelli chì presenta cù sentimenti felicità. Chì hè, di u nome di u so figliolu, ellu hè prontu à sacrificà stissi frati, si hà - u so rigalu è talentu.

in cunclusioni

Sergey Esenin fu capaci di creà una assai suttili Paroles chi parravanu un filu String litturi anima. Simple, soaring pueta sillabba pudia riceve range of Certu, senza burdening pircizzioni.

Passée "bisognu fora u turchinu di focu" (l 'analisi di u puema avemu presentati, sopra) ùn hè micca in vanu cunziddirata unu di li megghiu esempi di amuri puisia. In cortu linii intensivi di u pueta ch'ellu discritta web a so vita nanzu ch'ellu scontra à u so figliolu, è chì, sicondu i si putissiru addivintari, s'ellu si sò nzemi. Iddu hè prontu a rinunziari sbagli passatu è cambià vita cumpritamenti. È tutte e sta Yesenin discrivi in uni pochi di linii, tantu da mustrà à noi i so più grande talentu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.