Publications è articuli scrittiA puesia

Elinor Fardzhon: biografia, puisii di i zitelli

Elinor Fardzhon - cantastori English è pueta di i zitelli, chì in lu so tempu era cunnisciutu à lettori Russian grazi a Nina e Olga Demurova Varshaver. Iddi hannu traduttu dui di i so nuvelle: "I vulete de la luna" è "Hussein Princess." Cusì, ùn ci era edizione Soviet travaglia Eleanor. Nunustanti lu fattu ca la vera Englishwoman statu ricunnisciutu scritturi di i zitelli, i so opari sò spessu assai intarissanti à leghje è generale.

Elinor Fardzhon, induve fàuli ùn sò solu amata da i so paisani, ma dinù sappiutu truvà u so lettori leali intornu à u mondu sanu, puru scrissi puisii di i zitelli. In parechji modi, u sicretu di u so successu si trova in lu fattu ca tutti li di u so travagliu, si fù pienu di filosofia di un autore spiciali.

Elinor Fardzhon: Biography e famiglie

Sta donna hè un Englishwoman da a nascita. Idda era natu in ferraghju di u 1881. Atta à divintà un gran scrittore hà statu destinatu, perchè in u so cultu a famiglia di u libru prisenti da u principiu.

Tutti i so parenti cchiù vicinu era ghjente criativa. Patri - Bendzhamen Fardzhon, hè una pupulare scritturi ngrisi. Santa Margherita Fardzhon - figliola di u famosu attore americanu Dzhozefa Dzheffersona, era la matri di la vèrgini.

Good gustu è un 'amore di li libbra e music, genitori l'Letteratura instilled dipoi zitiddina. A casa hè sempri sunatu, musica, simana tinia e serate littirariu. Altronde Elinor Fardzhon, a famiglia cresce ancu di trè figlioli. Figliola di la casa fù chjamatu Nellie, è tutte e assai assai amò parchì ch'ella hè una ragazza, à mezu à i cumpagni.

educazione di tennis

Elinor Fardzhon zitiddina era un zitellu debuli è spissu arquantu adduluratu. Cum'è u so babbu hà cridutu chì ognunu avissi a menti a so self-di sviluppu è educazione, fù decisu chì u zitellu hà da amparà a la casa.

atmosfera Creative entouré u pocu Eleanor locu, bellu cuntribuitu a lu fattu ca si assai prestu accuminciò a scrìviri li primi travagghi.

U principiu di a creatività

I primi travagli di rimi azzaru Elinor Fardzhon è foli. Dinù, hà amatu veghjanu da e retelling anticu mitu è varii sceni biblica. Tutti i so opari Eleanor godi beaten cum'è un zitellu hè in gradu di fà si, e idda macari pruduciutu prove di u so travagliu.

Literatura è cosa letteraria sempre purtatu i so piacè sinceru, ma u so talentu, divinni prestu ancu a pussibilità pè ottene u materiale significa di a vita, chì si pigliò dopu à a morti di u so babbu. Bendzhamen Fardzhon mortu quandu a so figliola avia solu 22 anni, è à chì mumentu Eleanor avvisti chì a so opara ùn pò sulu si trovani in casa soia è incanta amichi è a famiglia, ma ancu per esse publicatu in diverse publicazioni.

Di puisia lu primu tempu di i zitelli scritti da una donna, hè statu publicatu in u 1912 in u famosu rivista inglese "Punch". In u 1916 hè statu pubblicatu u so prima libru intitulé "songs Baracca l'di vechji London." Sti era rimi per i zitelli, chì trova assai prestu u so asèmpiu.

Duranti I Guerra Munniali

Quandu la guerra cuminciò, u scrittore chì fu custrittu a lassari London. Eleanor Farjeon tramutata à un semplice paesu è vissutu ci com'è un viddanu strasurdinariu. Era un omu sinceru, è diriggiutu assai prestu a triunfari sopra tuttu i figlioli vicinato, parechji di i quali Eleanor parlà divintonu amici.

Sti anni, hannu statu pisanti abbastanza, è u scrittore avia micca facile: si tratta self-heated u fornu, piglia è purtatu legna, travagghiau lu orto. Ma contru à tutti i scummissi, Elinor Fardzhon ùn firmò libera. Dopu à la guerra, idda riturnò a Londra, è unu da quellu si messe à publicà i so libri.

Canti è puemi di i zitelli

Tanti crìtichi crede chì u puema scrittu da Eleanor, sò u fundamentu di a puesia di u XX seculu, in Ingliterra di i zitelli. Ma mirendu u so talentu spiccatu à cumpone filastrocche parfetti, noi ùn deve scurdà di u fattu chi Eleanor Farjeon assai bè è coped cù i prosa. Hè deservedly ricanusciutu comu unu di li megghiu cantastori di l 'ùrtimu sèculu.

Si travaglia veramenti assai sfarente: nant'à a unu a manu, si sò tipu felicità, callu e la casa, ma nantu à l 'autra manu, si volte perechat la liggi di logica è pò causari nu senzu di scantu di luce, ancu in i lettori adulta. U so travagliu hè guasi fixe è tìpicu, parchì in li u pràticu à foli più di i zitelli un paghjini filici ùn ponu vene à tutti, è, cum'è un eroe pusitivi à u sviluppu di storia chì pò esse Zitello noti. Opere scritte da Eleanor Farjeon, ùn falà in una mudellu chì li face lettura di più intarissanti è pusibule, perchè ancu un lettore persona ùn pò criu chi vi finiscinu cu la storia la pari sèmplice di i zitelli.

fisico

Elinor Fardzhon, puisii e cunti ca fôru stampatu è pubblicatu un gran numaru di i tempi in a so vita cavallu di più chè 60 libri. Tra li sò uni pochi di particulari pupulare:

  • "Sans titre Flower".
  • "I vulemu la luna."
  • "Parrots".
  • "Young Kate."
  • "I mosse mio ciucciu".
  • "U settimu principessa."
  • "Martin Pippin in u tribunale mela."
  • "Un ghjornu."
  • "U Zitellu. Erodotu ".
  • "Ariadne, è u toru."
  • "Glass Slipper".
  • "Noci di maghju."
  • "Rè è regina".
  • "Soul Kohl Nikon."

ricunniscenza è volti scritturi Tania

Eleanor Farjeon prima ricanuscimentu ufficiali ricevutu in 1955. Duranti a so zitiddina travaglia Eleanor statu attribuitu u Frisone Carnegie. Ghjustu un annu dopu, in 1956, u Cunsigliu di l'UNESCO, chì travaglia nant'à u ghjovanu è litteratura di i zitelli, u scrittore chì a dicisioni di fari lu primu destinatariu di u premiu Lingua. G. K. Andersena.

idda si lu per a so cullizzioni di antichi ridenti comu "Little Library". Uprate l 'impurtanza di riciviri la vie hè assai difficiule, perchè à mezu à u so scrittura equiparatu à un Premiu Nobel. À u listessu tempu Eleanor Farjeon ristau a donna assai sèmplice e modestu, davanti à a fine di i so tempi.

Più di tempu, dicerii di talentu littirari e Eleanor vinniru a la famigghia riali. Queen Elizabeth II ha decisu a cilibrari u statutu privilegiu di u scrittore - hà datu un titulu di nubiltà. Ma si la vita Eleanor hè funnamintarmenti nunda hà cambiatu.

Sinu à u ghjornu ch'ella era assà di animali, in particulare u misgiu, è di a so vita hà sappiutu à crescia di più cà 120 gattini. Nunustanti la stupendu pupularità è ricunniscenza attornu a lu munnu, l 'auturi di fàuli, carìssimu da millai di i zitelli, vissutu assai pudori. Ch'ella li piacia à fà housework, còciri e crescia i fiori.

Sta donna bella è di talentu ùn fù in 1965. Idda murìu in Inghilterra à 84 età.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.