Publications è articuli scrittiA puesia

A. A. Cara, "Sta mane, a gioia di sta ...": una analisi puema

Lyrics A. A. Feta dà i litturi ridenti gioia artistica. Tolstoy fù surpris chi lu matinu, 'omu pari quasi mundane hà liccione, facci tosta lirica. Unu di l 'forza di stupente di l' affettu dî puemi chi scrissi Cara: «Sta mane, a gioia di sta ...". Analisi si sarà fatta sottu.

feudo Feta

In su 1857 in Paris Cara moglie di un ricchi medio-fatti mmicchiari brutta ragazza francese - Maria Petrovna Botkin. U so babbu, detti a so figlia una grande dota, unni avìanu ammigghiuratu nfruinzatu la cundizione finanziariu di Athanasius Afanasievich. Tri anni doppu, li compru una tinuta Stepanovka è dui centu ettari di terra. Si feranu successu, crescita u statu di a so moglia, è in lu 1877 si trasfirìu a la vecchia e pitturisca duminiu in quartieru Vorobevka Shchigrovsky vicinu Kursk è i so i so ospiti francese muse fattu.

In issu duminiu, comu cci parsi di a so puisia longu sonnu fu ruttu. Hè in 'na bedda, parco Vorob'evka migrà in 1881 stati scritti line, "Sta mane, a gioia di u ..." (Cara). E di lu scuru. Di solitu, i so puisii sò nati nant'à un capricciu, si apposta circava à pòrtanu micca 'idea, ma l' umore di u lettore. Pocu arregistrata u so statu momentary, a so ecstatic cottura Cara: «Sta mane, a gioia di sta ...". analisi puema noi farà più tardi.

A picca e parolle di u pueta

L'apparizione di A. Cara cumplettamente furmati serviziu militare, quandu iddu circava u titulu di nobili. Era una pratica statu vene è pueta, intuitiveness è efficienza. Scrissi iddu chi a so tecnichi di puetica sò intuitive. A so vita fù, parò, sempre tinia in un cuntrollu di ferru , è dunque si sviluppau di l 'estremu introspection. Senza un imbusche cumpleta, ch'ellu ùn hà permette a so vita à fà una sola passu.

By definizione, i critichi di lu so tempu, 'n particulari a so puisia prisenta una natura, musicali, è perchè u rimi sò spessu risolta "in u vostru mùsica in accordu." Salutannulu dinochje Schopenhauer, chi traduce Cara, pueta scrisse ch'ellu appreciates la puisia di la menti hè piccula regina "cù u stintu scunsapevoli (inspiration), ca nasci sò piatte da a nuatri." Populu corsu, i culori, miluna fugace - hè u tema di u pueta. Circava a riflissioni à l'universu a so variabilità.

L'analisi di u puema "Sta mane, a gioia di sta ..."

Stu travagliu hè unicu in la puisia Russian. A chi a spartera di a natura, dopu u longu invernu hè discrittu in una sintenza solu pronomi dimostrativu (anaphora) è paroli: «Sta mane, a gioia di u ..." (Cara). A cumpusizioni dividi nta tri stanzas di cuntenutu simàntici, incù ùn chjamemu, francu chì u veranu longa-lingua hè ghjuntu, ùn faci.

In la prima cucina - ccu tuttu ca la matina, in la seconda cucina u pueta Ma occhi tutti intornu à ellu, in lu terzu ci hè un passaggiu da a sera à a seduzzione, è micca à sente a dormiri at night.

Guardà u puema in tecnica

Cosa hè dettu in la prima Cara cucina: «Sta mane, a gioia di u ..."? L'analisi mostra chì u pueta vutau e vitti lu mpussìbbili, cielo, blu, luce è a putenza di a porta di chjaru, ùn iurnu in la matina. Poi vene u catalogu faccia. Avemu à sente u rimore chi lu pueta clarifies parolle "catena" è "banda". Finalmenti ci sò l 'acelli. passata trattu di primura, falà - sintì "vuci d 'acqua".

Cosa ritrattu tira in a siconda Cara cucina: «Sta mane, a gioia di sta ...". Analisi di u so solcu - un ochju daretu à u pueta, chì ch'esamina tuttu ciò chì tengu prossimu giru: azalea, salice, chì gocce trickle-lacrimi di gioia.

L 'arburi ùn hannu foglie sempre, ma prevista u so lanugine. Un sguardu juncu in u luntanu, unni lu monti e valli, è vene daretu, fàricci lu picculu midges e poi grande abi. paroli virbali "lingua" e "manqué" cum'è u prima cucina, u populu corsu di a natura compie u ritrattu. Poem Feta "Sta mane, a gioia di sta ..." hè pienu di gioia paganu in la bellezza di u mondu sanu. Iddu hè tempurale, comu lu celu, è i monti, è chjuchi com'è davanti è midges.

U terzu cucina - un passaggiu a sera, in a notte, ma ancu pianu pianu è cirtezza, tutti i fatti di a natura. Last "bughjone senza eclissi" dura ", notte eranu", chì hè pienu di nebbia è wage lu lettu.

In u luntanu hè intesu recava fannu suspirà sélénium, un métaphore perfetta, audiuvisivu tranquillu populu corsu: a notte. E poi, comu un tammuru, sonu, colpo alta è rapidu di Corsu, chi facenu impussibile à sunnià di sta notte, incantatu. Iddu - lu cumpagnu di vita eterna di branu è d 'amuri.

A lenza hè scrittu coru chetyrehstopnym, induve ogni noms de ligna hè puru ncumpreta. Short linia "cursa" autra, nivicari à dì circa la bellezza di a natura grattannusi. Poem Feta "Sta mane, a gioia di sta .." completes a parolla impurtante, chì hè dedicatu à tutti i puema - la primavera.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.