Publications è articuli scrittiA puesia

Aristòtili, "Poetics": una breve analyse

Unu di u più famosu è i maiò li filòsufi e libbera pinzatura dâ Grecia antica, Aristòtili cunziddiratu. "Poetics" - u più, ma da ùn significa u so solu prodottu. A lascita di Aristòtili hè cambiatu paludosa, è a so vita - hè riccu in evenimenti.

biografia

A maiò maggiuranza di sculari è i studienti à sente u nome di u famosu prufessore Grecu, chjamò dui custatti: iddu era eleva di Socrati, e iddu, a turnu, a lassari alessandro Makedonskogo. U listessu hè dinù famosu di Aristòtili? "Poetics" hè di sicuru una cosa chì hà tinutu u so nomu à traversu l 'età, ma ùn hè a sola cosa chì pò esse dettu di u singulu Pitàgura. Hè cunnisciutu ch'ellu era natu in Stagira trà 384 è 383 BCE Aristòtili guasi vinti anni passati u valore in i gran 'Accademia di Platonu. I circadori spiecanu chì, più prubabile, iddu stissu insignatu ci per qualchi tempu. Dopu à fratellanza, u filosofu divintò un insignante di u futuru imperatore, Alessandro. Forsi sta pusizioni , iddu era a causa di sumenti, una filiera di u rè Macedonian à Filippu II. Iddu era u babbu di Lisandru. Dopu à u rialzamentu di successu di u ghjovanu eroi à un tronu, Aristòtili ritornu à a so casa, è da a ci si trasfirìu a Ateni. Ci, fundò a so scola - "Liceo". Stu piriudu in la vita di u filosofu cunsideratu à esse i più àrburu. A assai di u dialogu ", mitafìsica", "Etica", "Politics" - tutti i stu mentri Aristòtili creatu. "Poetics" veni pensa a sò state scritte circa li à u listessu tempu. Una volta a l'annu 323 aC Alexander mortu, u postu di u filosofu à a sucetà hè suffrianu sviluppa. In u 322 aC Iddu muriu.

a creazione

Assai genti nta la menti di l'associu ripete assittata: Aristòtili - "Poetics." Tuttavia, ci hè u autore di parechji opari. Ci ponu esse spartuti in duie categorie: i travagghi exoteric, creatu in u furmulariu di dialughi è prubbabbirmenti intesu obligatu di u situ pùbblicu, è opere scritte da ellu solu per un circulu stretta di so discìpuli.

"Poetics": i scopi, scopi, cuntenutu

discrittu "Poetics" Aristòtili Ricapitulerà i tiurii littiraria di u tempu e pripara un numeru di norme esteticu. Hè un trattatu cunsacratu sanu sanu à u dramma. Ci hè mutivu di pigghiarivi li chi appi urrìggini di lu era piuttostu di dui parti, ma u primu ùn hè cunservatu. Attualmente, a tiuria di più cumuna hè chì, in la prima metà di u manuscrittu fù rializatu un analisi info di cummedia. À u principiu di l 'òpiri d' Aristòtili dà i so intarpritazioni di u termine "poetics". Ogni 'arti, si dice, hè basatu nantu Mimesis, vale à dì imitannu a natura. Tutti li tipi di poesia, secondu a Aristòtili, sò òmini da ogni altru da trè funziunalità:

1. Ci elaburazione di un varietà di muri.

2. Stu hè duvuta da parechji mezi.

3. assecunnu i metudi di differente sò usate durante italiani.

Per esempiu, avletika è kifaristika basatu supra l 'armunia è pregu, mentri la criatività virbali usa supratuttu prosa è metre. Poesia Forme pò dinù cambià sicondu u sorta di un mimetisimu: un epupea - hè un narrativa scopu di ciò chì hè accadutu nanzu, u Corsu hè basatu nantu à i miluna particulari di u cuntaturi, u dramma c'èni evenimenti in a dinamica. Allora u filosofu prupone a so definizione di cummedia e tragedia. A prima - à u travagliu satirizes foibles umanu. A seconda - ogni azzione identitariu in u passatu. In u parè di Aristòtili, tragedia occasione da Improvisation. Hè differente, "discursu bedda", hè cumpostu di sei elementi: trama, pinzeru, 'ambienti magnifichi, i caratteri testu è cumpusizioni musicali. Quessi sò anchiamènti usatu avà termini di comu "peripeteia", "Catharsis", "Tinimuci", "esse ricunnisciutu", primu introduttu da Aristòtili. "Poetics", "dialetto", è a so altre opere avia un granni nfluenza supra la filusufìa muderna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.