Publications è articuli scrittiA puesia

Fokina Olga Aleksandrovna: biografia, puesia

Fokina Olga Aleksandrovna - pueta Russian è autore di parechje duzina libri di puisii è puisia, didicatu a so unicu gran talentu serviziu selfless à u pòpulu, è amatu u Territory Northern. opere Fokina sò imbued cù u tema di lingua russa è lu liccione, amuri di a natura, u so circhendu ogni di 'erba, casci, i fiori. Creatività Olga Alexandrovna - lu dipinci u paese nativu, u so melodie, voce, rispiru, kohlenstaub. Attraversu tutti i so pueta creatività porta un affettu u sangue è u rispettu à un travagghiu viddanu dura, preoccupa circa "moru", village, è u destinu di u so carìssimu Russia.

Olga Fokina: biografia

Olga hè natu in u September 2, 1937, in u paese di Artemyevsky (regione Arkhangelsk), in una grande famiglia, abitanti di una vita ricchi, ma assai amichevuli. Babbu, Alessandro, è a so mamma Claudia Andreevna locu vene da a famigghi di viddani strasurdinariu. Tutto travaglia cum'è una righjitore u agricula "New North", incù u principiu di a guerra, si n'andò à u fronte, era in l 'uspitali è parechje settimane dopu à a purtata, mortu "per via di stari a lu davanti." Cusì fù dettu in u certificatu, sicondu a quali u statu hà dedicatu CLAMPATES prò di famiglia diaspro di 6 rubles 50 kopecks € per mese: u cincu figghi da figlioli di 14 anni.

Zitiddina: acutu è militari

In i tempi di a caristia pocu Olya, per aiutà certi li parenti a fame, è si n'andò in un paese vicinu à a raccumannarisi. Gianfranco sù macari pruvatu a guadagnari tanti sordi, per aiutà certi a so mamma cu i so zitellu in i so armi. People chì aiutavanu u ragazza francese cà iddu: biscottu Flitches patata. Hè circa issi tempi difficiuli u prima autore di u puema vinni scrittu. In lu piriudu prima di la criatività attròvanu un'andatura di zitiddina, ragged tirribili di guerra. Touches l 'anima di lu duluri di la zitella, persu u so babbu. Touches gioia prima di i zitelli. Chiaramenti 'ntisi mota fattu spechju di a mamma, da sottu à u primu cantu di u quali fluttered in n'adultu Olga Fokina. "Primula" - u famosu puema circa italiana è sulu un carusu, hè in u so Crispi, ma ùn la perdita di u sensu di biddizza.

Era a so mamma - Claudia Andreevna lauriau 4 classi di l 'a scola parish - hè una persona chì hè in gradu di petra in u cori di l' amuri di la vèrgini di l 'arti antichi. I so A Strada surrisu, nuvelle passiunente, frasi Nekrasov è Surikov sumente d 'amuri siminari di stile littirariu in anima di u zitellu.

Anni di studiu

1945 marcatu u principiu di a vita a scola. Duranti a furmazione, u ragazza mustrò u talentu di scrittura puètica, ca idda arechja arregistrata in un Fotoalbum self-fattu, fatti da taglio travers sculari. Fokina Olga crisciu ragazza malatu, friquintimenti parlerà scola, passate in casa sula. Communication cun te è natura, arruspigghiari lu assirvazzioni zitellone è attinzioni a tecnica. U risultatu novu sentimenti e miluna pirfetta linii rhymed nant'à un fogghiu di carta. Fokina setti classi scola Olga maiori in u 1952 incù un partitura di "Sognu". U cunsigliu di li matri scrivi in a scola medica in Arkhangelsk.

a prima publicazione

In 1955, u ghjurnale di ghjuventù "Severny Komsomolets" stati pubbricatu dui rimi Fokinoy Olgi cù un ritrattu di e parolle autore è spiccàvanu bravezza da i ridazzioni. Dopu à fratellanza, idda si n'andò à travaglià à u capu di u polu medicale Verkhnetoemsky LPH. In u prucessu di corsa à traversu u intaressu è ghjira di chilomitri di furesta, Olga statu cumpostu ancu megliu. A pop-up in u capu pueta-linia pruvatu a scrìviri prestu falà nantu à ogni meat di carta o di u ritornu di a calcina, senape. U ghjornu pussutu scrive una duzina di rimi. In strutturatu u scrittori ', induve Fokina Olga purtatu e so opere, u so talentu hè bè è publicatu in u Annitrenta "Nord" di l'autore di u puema.

In 1957, Olga Fokina dicisi à fassi à l 'Istitutu Capital di Literature, facirmenti pigliò un cuncorsu criativu e doppu chi passavanu Esami divintò un studiente. Dopu à dava a lu 1962, mentri ca travagghiava comu un scrittore preparazione di "Soviet Russia" a casa di pubblicazione, è in autumn 1963 si trasfirìu a residenza permanente in Vologda. In u listessu annu hè accadutu dui evenimenti impurtante: a publicazione di u prima libru di puisii: "Tè-cuppa" e cuntrollu di u ghjovanu pueta in Union u Cristianisme '.

U features, caratteristica di a puesia

opere Olgi Fokinoy lascià à nimu hà primura: iddi hannu una quantità liccione, di cunvivialità, pari, 'amuri veru di a natura, è populu. It rhymed linii memorability sprissivu spessu cuntena inherently dialettu sittintriunali. U principiu di "in lu Accardi ghjornu, à vede a bellezza è filu di 'anima di u populu" in la vita di lu pueta Russian hè unu di i principali. versi Olgi Fokinoy numaru di ghjente attrattiva - preziosu Toilers village, sapennu chi un tali u travagliu, è capaci di a billezza di u restu. A funzione caratteristica hè a puesia canti Olgi Fokinoy; parechji di i canti, sintìa da a zitiddina, scritti da u pueta Russian. Ghjè u famosu "astérisque hè u mio chjaru", joué Valeriem Meladze è "Bonghjornu, Palenga River" - un cantu Lyudmila Senchinoj.

Creatività Olgi Fokinoy

Creatività Olga Alexandrovna Fokina ntirissanti è megghiu di lu giuvini generazione, ma dinù in urighjina di spittaturi autore di i zitelli hà publicatu pocu, appena un 32-pagina esempiu "In la furesta I hè oghje," macari chiossai la natura di u puema.

Un evenimentu impurtante hè a publicazione in 2002 u libru "Pendulum", ca cumprenni lu megghiu puisia Olgi Fokinoy di u periodu da 1956 à u 2012. foreword siguaci divintò un articulu di u pueta Soviet Sergei Vasilievich Vikulova didicatu à a vita è u travagliu Olgi Fokinoy.

Autore di numarosi li libbra di la puisia, Fokina Olga Aleksandrovna, hè statu curputu anuratu cu volti statu. U puitissa spessu teni serate littiraria, scontru cù lettori. Soprattuttu wage Olga Aleksandrovnu piglià in nativu Vologda.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.