Publications è articuli scrittiA puesia

Sokolov Vladimir Nikolaevich, Russian pueta Soviet: biografia, la vita parsunali, u travagliu

Vladimir Sokolov litturi criativu hè direttu di l 'individuu, ùn la missa. Lettura, i so puemi, cum'è si parla di a so anima. pubblicu Mass ùn billezza è ùn billezza di u so impurtanza di i puisii di u pueta, ma pinseri di litteratura assai assai valore Tomiko Vladimir Sokolov.

cunniscenza

Sokolov Vladimir Nikolaevich - un Russian e Soviet pueta, traduttore è essayist. Iddu era natu 18 di aprili, 1928. A vita è a morte di Vladimir scontra in Russia. Lu pueta travagliatu in u sensu di "puesia zitti" in Russian. u travagliu esordiu hè u puema "In Memoria di un amicu." Sokolov Vladimir Nikolaevich statu attribuitu u premiu State Russian. A. S. Pushkina in 1995.

accussì la famigghia

Lu picciottu era natu in u rughjonu Tver (Lihoslavl) in una famiglia di ncigneri militari e jobs, surella di u famosu satiriste 1920-1930 Mikhail Kozyrev.

Kozyrev hè sempre interessatu da a literatura, cusì la famigghia si sò sviluppati qualchi tradizioni. Antonina Yakovlevna, mamma l'anonimu, amatu u travagliu di Lisandru Blok. Difatti ntirissanti, volumi di autore favourite chì idda sona-leghje, aspittendu di u so zitellu. Stu statu fattu apposta per instill un zitellu un interessu in litteratura, sicondu à i vechji sintimenta. S'ellu vulume Blok, s'ellu qualità ch'ani di u pueta, fattu u so mistieru.

I primi passi littiraria

Sokolov Vladimir Nikolaevich accuminzau scriviri puisia a l 'età di 8. Mentri di studià in liceu, Vladimir publicheghja parechje riviste in cullaburazioni cù u so amicu David Lange ( "U Salutu" (1946) e "lu XX-XX seculu" (1944)). In u listessu tempu, u pueta hè interested in lu circulu littiraria di talentu puitissa E. Blaginin. In u futuru, l 'ghjuventù sarà adupratu u avvisu di u Lingua Institute Blaginin E. e L. Timofeev. Vladimir si n'andò à u liceu in 1947 à un seminariu Vasiliya Kazina. In u 1952, un omu maiori, di l ' Istitutu Lingua.

a prima publicazione

Russian pueta Soviet Sokolov pubbricau lu sò primu puimettu, «In memoria di un amicu," u 1u di lugliu 1948 in a "Komsomolskaya Pravda". Young talentu subitu capisti Stepan Shchipachev, chì, mis u pueta in u so articulu di "Notes nant'à i puisia." S. Sokolov Shchipachev cunsigliemu à l 'Unioni di Cristianisme suvièticu.

U primu libru stampatu fù publicatu in 1953, sutta lu titulu di "matin nant'à a strada." Sokolov stessu vulia à titulu comu "Wings". Yevtushenko ancu ammissu chi spissu usatu in a so puisia linii Vladimir Nikolaevich, è chjamò u so maestru. So spissu I participò à u tiatru di tandu pupulari di l 'anni sissanta. Più à spessu, è scanzatu apparizioni publica dipoi u so travagliu "parla" solu solu incù i litturi, incù i so pinsamenti innermost.

la vita parsunali

Traduzzione da Bulgarian a scrittrici Russian addivintò interessatu, dopu ch'ellu culligatu a so vita cù una donna, Bulgarian Henrietta Popova. Translation assai m'incantava lu pueta, e si càmpanu assai tempu à lu. Digià in u 1960, di u mondu, videndu u libru "rime da a Bulgaria."

In 1954, u pueta cascatu in amore cu lu beddu Henrietta, chì finitu u mùsculu Philosophy di Moscow State University. A donna era un pocu più vechje, Vladimir Nikolayevich hè moglie. Easy amore di i ghjovani si ne in un veru sintimu chì cunsigghiatu Henrietta Popov divorziu Bulgarian u so maritu. M'hè parsu chì tuttu andava bè, ghjovanu cuntenti. Assai prestu ch'elli avianu una bedda, figliolu Andrew è una mità di dopu, di u mondu, videndu u so zitellu Snezana. In u 1957, un ghjovanu coppiu era in gradu pè ottene un appartement à a casa di u pueta. In fatti, era un gran furtuna è bona furtuna. Dopu à la nascita di i zitelli Henrietta impastughjata in insignava lingua Bulgarian à l 'Istitutu Lingua. Scolastica. In puisia Sokolova sempri misi a cumpariri motives Bulgarian - .. e chiese Old, fiume, Topolonitsa, muntagna Rila, etc. No unu pussutu viju surprese appronta u destinu di pueta Russian. Sokolov Vladimir Nikolaevich, li cui la vita persunale, ùn hè stata furtunata, gestiti cù orgogliu a mossa tutti i colpi di u destinu. In u 1961, dopu à 7 anni di matrimoniu filici, a so moglia, ingagiatu succidu. Sokolov arristau sulu cu dui figlioli. Andrew sensibilizà e Snezhana aiutatu dui fimmini - mamma e soru di lu pueta. It S'avissi a nutari ca la soru ancu trovu u so percorsu letteraria: Marina Sokolova era comu rumanzeri.

Sokolov Vladimir Nikolaevich sposa di u sicondu tempu. Sò fiancee - Marianne Rogovskaya, solitaria e criticu littirariu. Per un bellu pezzu ch'ella purtava a casa-museu di lamentu in Moscow. Sokolov Vladimir Nikolaevich, quale biografia hà digià statu tainted da i morti di a so moglia, si maritò un terza vota. Avà, a so scelta hè un vechju amicu scola Elmira chi nutriscia sentimenti per ellu à a scola. Elmira Slavogorodskaya amatu pueta di l 'agunia suffertu, ma hà fattu - pi vostra intelligenza. Parechji di i rimi sò didicatu à Sokolov Elmira. A donna, mette assai di sforzu di tena u talentu littiraria di Vladimir. A so vita, insieme hè accadutu à un tempu assai difficiule per Vladimir, circa chi dissi: ". Ci sò micca e forze di surrisu" Nunustanti tuttu chistu, ancu Turgenev cavallu chì a amuri pò purtà Certu differente, ma micca per via. In 1966, u coppiu ripudiata. Hè accadutu tranquillamenti è senza scandalu. Dopu à a fine di u prucessu di divorziu Sokolov scrisse u so famosu puema "Riia."

tradimentu Buba

50-60 anni di l 'ùrtimu sèculu fù carattirizzata da u fattu chì i cità torna una grande numaru di pirsuni nnuccenti cundannati. U web cumunità hè assai barbed à elli, è aiutò cum'è megliu ch'ella pudia. Jaroslav Smelyakov ritornu da a prigiò dopu à dui "otsidok". Si ripigghia prestu a so reputazione, è ricevutu unu di i pusizioni, mener, in Unione u Cristianisme '. Vladimir Sokolov curato creatività Smelyakov, mirendu a so puisia e li réciter onore.

Quasi tuttu di Moscow sapia circa lu rumanzu tempestoso Henrietta è Jaroslav Smelyakov. In lu scuru ci era solu u parentatu Vladimir Nikolaevich sè stessu. Sokolova surella in a so mimorii cavallu ch'ellu ùn capisce ciò chì pudia cunquistà Smelyakov Bubu, picchì iddu era omu in còllera è brutta. Ma ferma u fattu - Henrietta capu più alti in amore cun ellu. Forsi lu accadutu per via di u francese aura di martiriu chi iddu stissu circondani Smelyakov, o per via di i so puemi di talentu. Interestingly, u Henrietta hà dettu u so maritu circa u so rumanzu. U Populu ùn appena pusata nantu esaudita è fidu à tutti i ditagli. Sokolov so addumannava micca à dì à tutti, ma ella, tinutu dicendu: ... Era un ghjornu strasurdinariu, è Vladimir andò à u travagliu. Pedi, u purtonu in centru città, e poi a la so casa. Iddu dissi tutta la situazioni di li famigghi, chì èranu scunvurgiuta da u còmicu.

A stu tempu Henrietta n'andò in a casa appicciata à Smelyakov. A porta s'aprì, da a so moglia, è ch'ellu ci livaru Jaroslav donna, panza lu v'affenni. Lassannu a casa, Henrietta chjave scurdatu, e su piste so aspittannu l 'invitati. A 'prossimu, videndu quessa, invitatu tutti a te. Bubu statu messi in una stanza, tantu ch'ella ùn hè idda. Quannu idda intrutu, la finestra hè aperta, ma idda era già mortu Henrietta.

Sokolov ùn hà subitu dettu avvinta. Iddu fu purtatu a lu spitali, induve si cuntò ciò chì era accadutu. Yuri Vladimir Nikolaevich Levitansky furzatu à beie un biccheri di Martini, ma ùn hà aiutu. Per uni pochi di mesi i veduvi appena ghjunti. Interestingly, dopu à sta famiglia Sokolov ricevutu una d 'da u KGB e dissi chi Vladimir hà da esse cacciati da a Union u Cristianisme' è ca si vi chiamu di una vittura di libere in un uspidale psichiatricu. Ùn avè tempu à ritruvà da na scossa, di famiglia Sokolov stati ittò nta l 'estremu cuntrariu. Surella, curru subitu di u dutturi, chi cunfirmau sacrifice V. N. Sokolova. A so prima moglia, u pueta affettuosu chiamatu Buba è spessu parenti chì era solu u so veru ànima aceddi.

rimi

Tanti versi Sokolov cunsacratu à u so paese nativu. U più nobili e alti sò i seguenti: "At a gara", "Serata in a Patria", "U megliu anni, aghju vissutu," "Star di Campi" e "Quartiere".

onori

Creatività è u travagliu Sokolova has been capisti è apprizzata. Fici un gran travagghiu nun sulu comu nu scritturi, ma dinù cum'è un traduttore di talentu. In 1977, u scrittore chì diventa un cavaleri di l 'Order of Cyril è Church in Bulgaria. In u 1983, Vladimir addivintò na lauréat di u Nobel Statu di l 'Unioni Suvietica, N. Vaptsarov Nobel International, u Nobel Lermontov International, oltri a la prima destinatariu di Russian Pushkin Nobel Statu. In più, Sokolov Vladimir Nikolaevich appartenant parechji volti statu di l 'Unioni Suvietica è i Russie.

In 2002, u Biblioteca Regionale Central in Likhoslavl fù chjamatu V. N. Sokolova. Dinù vicinu à a biblioteca costruiu una petra memoriale Sokolov.

Books Vladimira Sokolova

Sokolov Vladimir Nikolaevich - un pueta chi lassaru na granni patrimoniu littirariu. A publicazione di i so libri si messe in u 1981, è durò finu à u 2007. In i libri di u pueta hè vedenu sùbbitu necessità è i libertà di scrittura à diventà una carta Sokolova visità. Iddu scrivi puisia, ca valdi vari austriaca: dramma, puesia, tragedia è epupea. Books di u pueta vede raramenti - una cullezzione suttili di più di 4 anni. Ghjè parchì hè assai esigente è fattivu di a so criatività. L'urtimi anni di a vita di u pueta pienu di u tragicu puisia. L 'ultimu libru publicatu duranti a so vita, era una cullizzioni di "Litteratura di Marianne". A calata di a vita criativu di traduzzione da Bulgarian in Russian ùn hà purtatu u pueta anzianu gioia.

cosita

In u 2008, in ordine di campessi u travagliu è a vita di u pueta Vladimir Sokolov, fù tombu una cosita ducumintariu, "I fu nu pueta nantu a terra. Vladimir Sokolov. " U Premiere hè accadutu dopu à u 80 di marzu anniversariu di a so nascita in u lu canali "Culture". A trama di u cosita casca in un dialogu di a vèduva di u pueta Marianne Rogowska è a so vita studiantina Yuri Polyakov. In u film, un puema ricitatu megliu Sokolova. Dinù in u cosita sò mustrati Metropolitana sopravviventi fragmentary di a vita di u pueta.

In l 'urtimi anni dâ sò vita a autore hà pubblicatu dui cullezzione: "Visit" in u 1992 è "più di u mio puisia", in 1995. Latest cullezzione integra u numeru di u travagliu Sokolova in mità di un seculu. Ma l ' "Visit" hè piena di i pinsamenti di u autore circa la tragedia di l' ebbica è a pupulazioni necrosis murali.

ùrtimi anni

Sokolov vissutu in corsia Astrakhan è a casa, célèbre l'scrittore nant'à Lavrushinsky Lane. L'urtimi anni di a so vita u pueta passati in a Mosca. Doppu la morti di Buba famiglia sana, comu sappi mala furtuna. U pueta si messe à beie assai, è u so figliolu hè un terribili tragedia. Soon matri assai mali, Vladimir Nikolaevich avianu a acchianari fora la finestra, a passà la matri fairing. Iddu murìu di causi naturali in winter 1997. U pueta hè intarratu in lu cimiteru Novokuntsevskom (Mosca).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.