Arte e spettacoliMovies

"Messageri". Attori di i fratelli horror Pan

A dramma di u filmu di terroru "Messageri" si deve esse cunsideratu un prucessu attrachente da i direttori tailandese à ottene veramente u Hollywood è l'audienzium Western.

Subject of discussion and rumors

Di sicuru, dopu à visualizà a scena, l'ùessu ùn hà micca criticatu a so ragiunata chjucheta, u ghjocu di u prughjettu imprepressu. Ma, siddu si dicenu di l'horrore, questu hè digià bellu in u stessu, perchè ùn passava in bigtra. U ritrattu di i fruttori direttori Danny è Oxid Ban "Messageri" (i attori di u primu pianu: K. Stewart, D. McDermott, PE Miller è D. Corbett) ùn desapareteu da a cullezione "sujetu di discussione" una settimana dopu a premiere. U forti discussioni trà i fanciuti è i sceptichi cuntinua finu à questu ghjornu.

Preistoria

Avalia l'horrore "Messageri", l'attori è i roli di quali hà pruvucatu una valutazione ancu diverse, in quantu più di a trama, deve esse ricordatu chì prima di stu prughjettu, i direttori Pan creanu in u genre in a so patria, in Hong Kong. Ci, in u genre di jay-horror, liberonu trè parte di u filmu "Eye". U primu episodiu di l'epica hà sappiutu à maravigghiari u spécher sofisticatu, e seguenti dui sò più tanti. E tuttu, picchì u sughjettu favuritu di i filmi mistiche di terroru da a serie "Viu u mortu" ùn hè micca frescu di qualchì tempu. Dunque, da i "Messageri", seria micca assai inguvinenti d'esse espertu una innovazioni fora di a manera chì scuccionate milioni. E critica a creazione di i fratelli direttori, unu deve cuntenutu chì tecniche, cum'è una casa abbandunata remota, chjappi di chjappi, una porta misteriosa chjesa, u piovana - psicopompi, disgusting dead bodies - hè stata aduprata è esse aduprata in u pelle destinate à scantari à u telespettatu. I fratelli Pan simpricamente hà cullatu in u so prughjettu una gran quantitata di trucchi stranieri è digià ricunnisciutu è chips chì i fanali di film in soli annoi l'horrore "Messageri". L'attori di u prugettu cù i so sforzi ùn anu micca capacità per mitigate l'evaluazione di a film da l'avid fancianti di u genre.

A trama

"Messageri" hè un film chì i so attori, à u migliori di e so capacità, pruvate per trasmetta à u visoru l'idee seguente di i diritori. I principali di i caratteristi sò a famiglia di Salomon, perchè di i prublemi finanziari, quand'ellu surtinu da Chicago per una splutazioni agricula in u statu di North Dakota. Ma pocu tempu dopu u muvimentu in a casa in mezu di duminii idili i prucessi stranguli cumincianu a succerne. A figliola maiò di 16 anni di età, Jess è u so frutu figliolu, Ben, veddi sinistra l'altri universi chì si cumponenu aggressivamenti versu una adolescente. I paisani, micca cridutu i zitelli, dubbitu a so salute mentale. I travagli di saluni stramei solu pour oliu nantu à u focu, è u matrimoniu di i cô esi à a vaddi di u colapse. Questa hè una descrizzione chjarpa spur-free di a trama di a pelicula horror "Messageri" (2007). L'attorii participanu à u prucessu di filming, incodiedu u script di Mark Wheaton è Todd Farmer nantu à a schermu.

U gruppu attuali. Parenti

L'attruscente americana Penelope Ann Miller, a stella di grande blockbusters di l'anni 90 è l'interprete cumu di u rolu di u secunimu pianu in i dui militanti, cumpatibili bè cù u rolu di a mamma di a famiglia, sottumessa à a sperenza prolongada. A so crunulugia di filusufìa s'hè sviluppata rapidamente Miller hè statu invitatu à prughjetti successivi cum'è "Polizia di kindergarten", "Monitu strangeru", "Way Carlito". Perchè u so rolu in l'ultima film, hà ricevutu u Globu D'ore. Inoltre, u rolu di Edna Perviens in Chaplin hè stata cunsiderata un rolu impurtante per l'attrice. Ma in 1997, Miller tocca à un rolu importante in a catastròfica falla di a film "Relicta", in seguita si traspendenu à u televisiu è u filmu di u pressu pressu.

L'attore Marc Anthony McDermott hè cunnisciutu da un vastu audienza cù u pseunemuniu Dylan McDermott. A popularità à l'attore hà purtatu roles in a serie "Pruvenza" è "Storia americana di orrore". A maiò parte di i prughjetti cù a so participazione anu un formatu di TV: "Ostelli", "Stalker" è altri. In u filmu di i frateddi Panni, hà ghjucatu u rolu di u babbu di a famiglia, un perdatore chì sinceramente amò a so famiglia. Stu carattere hè simpaticu.

Jess è Ben Salomon

Kristen James Stewart, attore cinematografici americana, premiatu u premiu di film francese "Cesar". Idolo di milioni dopu à u triunfu di a seria "Twilight", in u quale hà ghjucatu u rolu di l'inolvette Bella Swan. Per ella, era micca una novità per stella in l'horrore "Messageri". Attorii-culleghi di a film, discrivenu u ghjocu Kristen, hà nutatu chì a zitella ùn infine dinò l'emozioni, affissà un ghjocu interessante è intelligente. Stewart si troppu in u rolu di i giovani chì ùn sanu micca ciò chì vulianu di a vita. Tutti i so caratteri - Sarah da a "Room of Fear", Bella in "Twilight", Jess in the "Messageri" - a ghjovana cun un caratteru chì prefè di scavari à u fondu.

Baby Ben, chì sicondu tutte e lee di u generu era u membru più misteriu di a famiglia, chì ùn hà micca dettu una parola (perchè anch'ellu era duoppu era u tempu) hà fattu Evan Turner. U picciottu prima cumincià à vede i visitanti morti à ogni rinochju di a splutazioni è, per consensus, apuntate cù u so dettu. U so periculturale hà fattu un rolu impurtante in furzà l'atmosfera. U zitellu realizava perfetta a idea di i creatori sottu u nomu proviunale "pruvucanti à avvintà" in l'horrore "Messageri". I attori chì intervenghenu in a prughjezzione di tirotei à u caprettu una carriera filosa brillanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.