Publications è articuli scrittiA puesia

Ivan Alekseevich Bunin: l 'analisi di u puema "cane"

In a so òpiri di Premiu Nobel Ivan Alekseevich Bunin, cum'è ogni classicu di u so tempu, è hà amatu to philosophize circa a vita è u distinu di l'omu è di u mondu in giru. Lyrics scritturi amatu, chì in lu si pudia ricaccià u vostru umore è attitudini. È avà, nanzu proceeding à u tema di "Bunin: l 'analisi di u puema" poesia "deve subitu pò nutari ca assai à spessu in i so opari Bunin usatu imagini allegorical chì aiutavanu ellu à esse più precisa à ricaccià i pinsamenti. U cumpurtamentu di l 'animali, i pianti, i caratteri favulusi o mitologicu, certi ughjetti nature in i so versi sò interpretati in un sensu figuratu.

"Cane" (Bunin)

U versu era scritta in u 1909, in l 'istati. U tarrenu ustaria attornu a dui e abbannunatu di castità vivant - man e cane, chi era vicinu a lu iornu legend dreary. Avà ognunu pensa à ella, tutti attròvanu ricordi tristi e la gioia di sonnii. Chì hè tutta a Bunin. L'analisi di u puema "poesia" capiri chi lu classicu hè sicuru: hè in i puisii di pianu allegorical o metaforica, vi ponu Unleash u vostru emozioni e griglia tuttu chiddu chi succedi.

statu di la menti

Stu estru criativu fù venuti da unu eventu: Ivan l 'istati di lu stissu annu, si firmau a visita zitiddina favourite i cità l'è Bovisio - ELEC. Quì ch'ellu hà amatu a ritirata è tranquillamenti fà i travagli. L'estate hè assai tìampu è fretu. Bunin hè forti agitu di cursichella lume Napa. Iddu quasi ùn andà fora di la casa e si mittia u cambià di tennis da a mio finestra nant'à u quadru chi cu frisca gocce di pioggia.

È tandu unu di sti ghjorni, hè un cane, dicisi à cunsacreghja u so puema Bunin. L'analisi di u puema "poesia" capiri ca lu so poeta liricu dà un identicu umore, da chì veni à menti tutti speci di lu pinzeru filusòficu. Dog si face hè pussibili a sognu di i tundra, ice, in generale, di u locu induve u ghjacaru si 'ntisi ntra lu cumpraturi senza e filici. Autore stessu ritrova à u pinzeru chi si, troppu, pensa di qualcosa luntanu è ochji.

Bunin: l 'analisi di u puema "cane"

Sè vo principiatu à analizà a prima quattru culonne di sta bedda puisia, pensà guasi subitu se in un angulu tranquillità, cumpresi una natura, pruvinciali, induve vo vulete sempre pè ottene luntanu da u muvimentu di a cità. È tutte e issu hè fattu in ordine di ritirata è esse solu incù u vostru core. Stu sulitudine dilibbirata è prumove Sognu umore lirica. À stu mumentu, quandu nimu vicinu ci è à fà a so manera favourite - à pinghja, leghje un libru, puisia, o mùsica. Stu sughjettu permette di ritruvà e so energie criativu è primurosu di criari quarchi cosa nova per l 'anima - persunale è ùnicu.

cunnissioni ochji

Mutu tistimone di u statu di la menti di lu prutagunista era un cane, chì fù bugie sottu à u so pede, su, cu la cuda tra li gammi e da u football. Hè quariàtu, è st'autore hè escia un pocu più fàciule à l 'arma. Si cumencia cù u so dialogu mentale è prova à introducia in a so anima. Cusì, humanized i so pinsamenti: So avà cù l 'animale hè tristu è sonnii di quelli lochi induve era na vota bona abitudini è a cappella.

Eroe pensa di Diu, ghjuntu à a terra, hà cunnisciutu sulitudine, tristezza è a tristezza. E ogni omu, tuttu ciò chì a criazioni si hè ghjunta, in qualunque casa cci criscì sicondu tempu pò campà, vi sempre andà à tuttu issu.

Stu parlà stissa manifistaru Ivan Bunin. "Poesia" - unu di parechji di i so puisii, in cui iddu Gaffory novu chì a puisia - hè u donu di Diu, chì hè a tuccari e sentu lu cumplettamente, ùn ognunu pò. Si capisce chjaramente per elli stessi: u pueta pò scriviri puisia ùn hè di tutti, è ùn ci hè nunda di male cù chi datu à capisce li un pocu.

paru

Most ntî - Bunin jardinier presentiment evenimenti étouffée chì vi mosse sò favourite Rosiiju e significa lu lampà. In u mezu di a rivoluzioni, lascendu u so paese nativu, è a prima volta à Odessa in 1918, è dui anni dopu a so siconda casa, a divintari France, unni fu sippillutu nti lu cimiteru di Sainte-Geneviève-des-Bois. Finu a lu 1955 lu so òpiri littirari micca stati publicatu, ma tandu un pocu di li stati publicati in i USSR. Bunin hè u scrittore di a prima onda di migrazzioni Russian. Certi indicò u so opari sò dirittu à editallu solu epichi perestroika l'Gorbachev.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.