Publications è articuli scrittiA puesia

A brevi Analisi letteraria: "Italiana" (Mayakovsky). Pictures puisia l'autore

Di gran 'impurtanza di lu tipu di puisia Russian di lu 1920s, hè una rivista di litteratura Soviet e so analisi. "Italiana" (Mayakovsky - l autore di u puema) in stu riguardu hè assai intarissanti, perchè in lu pueta palesa a so vista di la littiratura classica e moderna. È in una, a so solitu una forma urigginali simbolichi, sempri mintuvati a so biografia puetica in stu stadiu.

Pristoria

Di l 'intelligenza di u pueta di cunzidirari una di li cchiù' mpurtanti travagghi di l 'auturi, vi cunduce u so analisi. "Italiana" Mayakovsky scrisse in u 1924, cum'è in u tempu assai quand'ellu fù assai riggistrau a so punti nantu literatura classica. A creazione di stu travagliu deve esse liatu à a scrittura di li dudici anni fa un dill'urtimu Buonarotti, chì chjama a scurdari l 'mprisi di litteratura classica, discard tutti i vechji anzianu autorità è cumincià à creà una nova lingua è a puesia.

Stu Buonarotti, creatu in u spiritu di u so tempu, però, era un outcry publica, postu chì più scrittori, anchi si cerca di sanu nova forma di sprissioni di i so pinsamenti e sentimenti, ma sia fighjendu u clàssici, o almenu, attaccati a li. Mayakovsky è i so partighjani taliau lu in un'antra manera, è era pusizioni assai trimendu in lu rinnovu di litteratura. Tuttavia, un dicenniu doppu, lu autore hà rethought so strana a literatura classica, chì hè dunau in a so nova travagghiu.

On Pushkin

Cù u titulu di u puema duvia cumincià u so rivista e anàlisi. "Italiana" (Mayakovsky tantu simbulicamenti chjamò parchì fù Pantheon 125 anniversariu di a nascita di Pushkin) principia cù una rifarenza à Aleksandru Sergeevichu. Scrittu in u so sputicu manera offerta familiarly a parrari lu cori a cori. Digià in sta appellu à a simpatia di Mayakovsky, "u sole di a puesia Russian". Nunustanti lu tonu cchiuttostu pràticu, la autore campavanu assai autura parla di Pushkin, ricunnosce i so successi in lu sviluppu di a litteratura Russian in generale, è a puesia in particulare. iddu si metti cu lu in u listessu livellu, è a nustalgia chì u pueta vissutu in un tempu differente. In stu immediata prova à mette u vostru nomu suivant Pushkin evidenti a brama di l'autore à vene a termini con la clàssici. Mayakovsky ancu scusau Aleksandrom Sergeevichem di u so pamphlet, dicendu chì avà tutti issi passioni di a ghjuventù sò più di per ellu.

Nantu l 'àutri pueti

In aghjunta à u Pushkin, u pueta dà stimata e re e cuntimpuranei. Per esempiu, ci esalta Nekrasov di u fattu ch'ellu era "u so tippu", puru siddu l 'ùrtimi dinù scrissi un' amore è lyrics Canta Fola, chì hè cuntrariatu da Mayakovsky, cunziddirannu lu micca necessariu è nutili di prupaganna rivuluziunariu. A griglia di u statu di a prima tappa di u sviluppu di a puesia Soviet S'avissi a nutari la opere più impurtante è à suvità u so analisi testu. "Italiana" (Mayakovsky in stu scrittu dà stimata di litteratura Russian) piglia in issu sensu, un locu particulari. Hè dinù citatu u pueta Yesenin, ca tantu piuttostu antu. Hè cunnisciutu chì sò tèrmini cuntrari a l 'àutri: troppu diversu fu lu travagghiu di sti populi.

valore

Cunzidiratu lu prodottu hè assai impurtante di capiri lu prucessu di evoluzioni di punti di u pueta. Mayakovsky cum'è un tuttu hè firmati veru à i so principii artistica: lu ùn abbandunà a cunniscenza di a puesia cum'è un putenti i mezi di lotta, rivoluzionariu è a mutazione pratica di a sucetà, ma hè du u so attitudini di re, chi un tali omu comu l 'auturi, hè assai impurtante. Mayakovsky puema "Italiana" hè bellu, perchè in lu autore, per via di a una pizzicata, Girolamo, si dichiarau curpèvuli qualchi sbagli di a ghjuventù. Si dà e parolle di un gran artistu, chì si capissi u so errore è avvisti in a so solita forma sarcastica confessed à elli.

In più, u travagliu hè intarissanti cù u so cuntenutu filusòficu: si stenni e quistione di a vita è a morte (per esempiu, u pueta parla di eternità, chi vi equilibriu è cunciliari si cu Pushkin), l 'impurtanza di a puesia in a vita publica (quì u autore è arquantu currusivu e addirittura a lu so bilans, po- ancora criticizing u Populu è primure blues). Stu travagliu hè scrittu in una caratteristica di parechji opari di Mayakovsky forma. Hè custruitu in la forma di una scala, un cortu linia di pinzeru spressu in una manera italiano e nutizie. U puema "Italiana" (Mayakovsky) hà pesu versu accentual, chi duna lu gran sonority è fermezza di stile, parchì hè urdinatu solu l 'usu di tamburi è sìllabbi unstressed sò usati in un ordine incerta. On classi literatura a scola in u studiu di u programma pedagogica èbbica Soviet prupone i zitelli analizà u puema "Italiana". Mayakovsky - un pueta piuttostu particulari, chì hè per quessa u so travagliu hè una analisi info è intelligente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.