Publications è articuli scrittiA puesia

U gran pueta Russian Baratynskiy Evgeniy Abramovich: biografia, creatività

Baratynsky Yevgeny Abramovich, quale biografia hè un veru intaressu in u lyrics Canta pueticu di asèmpiu - u famosu pueta francese di u 19u seculu, una cuntimpuraniu è amicu alessandro Sergeevicha Pushkina.

ziteddu

Born 19 February, 1800 a na famigghia pòvira di nobili, chi biviant in provincia Tambov. A so mamma Alexandra era cameriera d 'onuri e lu patri, Abram Andreyevich - adjutant-generali. U carusu zitiddina sapia lingue strangere. Francese fù passatu à a casa di Baratynskys, un 8-annata vechji Eugene liberu nantu à u cumunicatu. The Italian hà cunnisciutu per via di u so ziu - Borghese Italiano, Tedesco, è studiati in una scola privata di St. Petersburg, induve i so parenti u mandò in lu 1808.

In 1810, u so babbu hè andatu, è i cura di l 'aducazzioni di matri di u so figliolu - una donna, struitu meglio - cumplettamente a spalla. In lu 1812, Eugene intrutu in u Corpu di Pages di la citati di San Pietruburgu. Ci hè un certu gruppu d 'amichi participò a li tinturii ìu assai tristu per ellu. Unu di li cunfina di lu dilittu (cabbina), è hè a raghjoni di lu rifiutu di picciotti da la scola senza lu dirittu di entre in u serviziu civili, in più di u suldatu.

Stu còmicu misu assai influinzatu da 15-anni-vecchio, Eugene. U giuvanottu ùn hè ghjustu pronti à dì avvedeci à a vita. Comu si à traversu un vitru scuru, pisò a lu munnu, attornu a Eugene Baratynsky. a so puisia era pessimista, lìmita su ag mintali suffertu da i liami di vergogna.

Baratynsky Yevgeny Abramovich: biografia

Dopu à escludiri Baratynsky manca in la pruvincia Tambov, di u paesi di a so mamma. Periodically visitatu u so ziu - Admiral B. A. Baratynskogo, chi biviant in la pruvincia di Smolensk. A vita a lu spianate rurale di cumplettamente risanatu in Eugene talentu pueticu. lu piriudu prima di linii rhymed era abbastanza debuli, ma à un coppiu di Baratynsky fatti stessi è u vostru propriu stili persunale.

In lu 1819, Eugene Baratynsky, quale rimi sò studii di curriculum, hè scrittu in la St. Petersburg Salud Regimentu cum'è un privatu. Intérêt in litteratura in stu periodu u purtonu di u fattu chì i giovani autore accuminzau purposefully cercanu cunniscenza incù u scrittori. U so travagliu hè apprizzata Anton Antonovich Delvig, appi na nfruenza significativa supra lu stili di scrittura Baratynsky. Writer murarmenti I pussede u ghjuvanottu, aiutatu à a publicazione di a so opari è prènniri cunfidenza cu tali scrittura bè cunnisciutu-cum'è Petru Pletnev, Vilgelm Kyuhelbeker, Vasily Zhukovsky è Alexander Pushkin.

"I sugnu fendu - è micca un miraculu!" - Eugene Baratynsky à Delvig disegnata in stu puema, scritti in lu 1823, unni dici di a so cori nculluratu, è una manifestazione di amicizia incù Aleksandrom Sergeevichem hè a publicazione di u libru "Dui storie in versu", chì Baratynsky intrutu in u puema "The Ball" è Pushkin l' "Count Nulin".

Anni in Finland

In lu 1820 Baratynsky Yevgeny Abramovich, quale biografia hè un veru interessu in a so asèmpiu, in u rangu non-ncarricatu marina hè in Neyshlotsky Regimentu, basatu in Finland. Ci si ne stete di 5 anni. Life purtatu un tranquillu, tranquillità. Circle di amichi eranu un coppiu di guardii, chì si scontra in u tribunu regimental. Stu piriudu lassaru un mprissioni prufonda in u corpu di Baratynsky vividly dunau in a so puisia. paese Troisième discrittu in u puema "cascata", "Finland", "Ed."

A stampa cuminciò à cumparisce in epigrammi, madrigals, élégies è epistles Baratynsky. Particulare a riescita purtò u puema "Bislinguismu", publicatu in 1820. A stu tempu, Eugene s'avvicinò cun mémorialiste e stòricu N. V. Putyatoy, amicizia chì tinutu u restu di a so vita. Nikolai discritta Eugene cum'è un omu biancu magro, quale features, palesa una prufunna déjection.

Baratynsky Yevgeny Abramovich: Interesting Facts

Duvuta a la richiesta di Putyata in 1824 Eugene fù u dirittu à vene a Helsinki (capital of Finland). Ci era à u sediu course di General Zakrevskogo è assai assai purtatu luntanu da a so moglia Agrafena. Sò pueta francese muse didicatu assai di linii di puisia ( "I fervori prununzia", "da veru", "No, vi mbiancatu à l 'fausa chi dicìa," "fata", "palla", "I sugnu fendu - è micca un miraculu"!). Eugene Baratynsky suffertu assai per via di sta 'amuri. Riggina più tardi di u core l 'omi l'avia un affare amore cù A. S. Pushkinym.

Intantu, amichi Baratynsky stati di rangu di i so ufficiali ncaricu, e tuttu u tempu stati riittatu da lu mpiraturi. U mutivu di sta hè l 'indipendenza di a criatività di i scrittori, i so prucessi verbali uppusizzioni. Baratynsky ùn hè u Decembrists, ma l 'idei stati embodied in l' attivitati di l 'suceta sicretu, cumplettamente maestrata a so menti. U uppusizzioni hè dunau a lu epigrammista su Arakcheeva Elegia "The Parisienne", u puema "Stanzas." Infine, in u 1825, Eugene stata fatta una marina, chi cci detti la 'uccasioni di dispose di lu so' distinu. Iddu si sò stallati in Moscow, principia una famiglia (a so moglia, Eugenia Baratynsky addivintò Nastasya Lvovna Engelhard) è appena ritirata.

a vita Sedentary Baratynsky

A so vita hè divintatu cum'è; moglia avia un caratteru legs, cà ha ha assai di suffirenza e Luigi Boccherini nfluinzata chì alienated tanti amici da lu. A vita a famiglia di paci in u smoothed cusì tuttu u Ribellu, viulenti, chì ci viria lu noms de picca anni. Lu pueta vissutu in u capitale, u so duminiu (u paesi Muranovo), tandu in Kazan, à spessu un viaggiu a St. Petersburg.

In 1839 Baratynsky scontra incù Lermontovym Mihailom Yurevichem. In Moscow, addivintau amici cu scritturi comu N. F. Pavlov, A. S. Homyakov, IV Kireyevsky S. A. Sobolevsky. U risultatu di i primi creatività piriudu Evgeniya Baratynskogo fù publicatu in 1827 una racolta di i so puemi.

creatività Baratynsky

A scunfitta di a rivuluzzioni Decembrist abruptly cambiatu a vita suciale di Russia, chì ùn pudia, ma micca a puesia Baratynsky. I temi di sulitudine, u gran tribulazione, u glorification di morti comu "la risuluzzioni di tutti i farri à" ( "a morte", "Cosa sò voi, u ghjornu ',' Last Morti", "Bastard", "sonnii Cosa schiavu di a libertà?") Vociaru di u trinchettu in u so travagliu. In rimi pirciava 'ntisi motivi pessimista di a tristezza, futility, prufunnu arte infiriurità di a natura umana, lu veni distruzioni dâ umanità.

In 1832 accuminzau a pubbricari la rivista "European"; unu di i scrittori più attiva diventa Baratynsky. Si pigliò solu dui correlate di i pruduzzioni, dopu à chì la rivista fu canciatu. U gran pueta Russian, ca persi un forti inducement à fatichi virbali, cascò in Algérienne hopeless.

In 1835, a seconda edizione di u so opere, ca parìa a lu tempu di quannu s'avissa cumpritatu di u so sviluppu criativu hè statu publicatu. Last publicatu duranti a so vita Baratynsky libru hè una cullizzioni di "Traculinu" (1842), purtannu insieme rimi 1830-1840-IES è didicata a Prince Vyazemsky Peter Andreevich. It prununzia contradizioni di u prugressu storica è a natura spirituali è esteticu di l 'omu.

Girate a Napoli

Dapoi a fine di 1839 Baratynsky Yevgeny Abramovich (anni di a vita - 1800-1844) cù a so moglia è nove figlioli vissutu in u duminiu gavàmi Muranovo dopu appartinni Tiutchev. a vita Village amatu pueta: si godi addevu, senza rishennu u ricerche criativa.

In 1843 Baratynsky Yevgeny Abramovich, quale biografia veni di compia, si n'andò cù i zitelli in sù è moglia, sei mesi passati in Paris, ncuntrau cu littirati e figure publicu di France. A prènniri cunfidenza cu lu so puisia di u pueta francese hà traduttu in a so lingua materna uni pochi di puisia.

In 1844 Baratynsky s'imbarcò per Naples Via Marseglia. Ancu à u principiu, si 'ntisi unwell, stringhjendu medici ci liticava di u pussibili effetti incantu di un clima calda di l' Italia. Agghicannu a Palermu a Napuli cù a so moglia Baratynsky suffertu un attaccu dulurusi di nervi, chì hè assai forti agitu Luigi Boccherini Abramovich. Hà assai aumintau headaches, spissu ostaculatu. U ghjornu dopu, dopu à u còmicu - 11 di giugnettu di 1844 - Baratynsky murìu mpruvvisamenti. corpu, l'auturi era apprima a St. Petersburg è intarratu in lu cimiteru Lazarev à l 'monastero Alexander Ermitage.

Baratynsky puisia - puisia di pinzeru

Comu lu granni pueta Russian Alexander Pushkin, puesia Baratynsky - una puisia di pinzeru. U pueta di u novu tempu, un pranzi cù un mondu emutivu cumplessu, china di duluri e lu duluri, à invistiscia in l 'arti di la granni passioni di persunale hè uriginale, parchì a pensu bè è indipindente. Belinsky ghjudicatu pinsatu chì di tutte e pueti - cuntimpuranei di Pushkin Insignamentu prima Baratynsky Yevgeny Abramovich. A so criatività è un gran lascita di u mudernu generazione. Doppu la morti di Baratynsky ghjunse un longu pirìudu di trascuratizza quasi tutali di li so travagghi. Interessu à i travagli di u pueta hè ripigliatu in la fini di 20 - iniziu 21 marzu di u seculu.

The Curriculum include un puema scrittu in 1832 da Eugene Baratynsky - "Spring". Cù tenerezza stili è trépidation autore duna tutti l 'unusualness di l' arrivu di la primavera. A natura sottu à u penna Baratynsky vene à a vita, riciata è u populu corsu.

Truvà lu sfondu upposta à u puema "Unni lu dolce, dici ...". Evgeniy Baratynsky discrivi l 'arrivu di inguernu, u so glaciale friddu, ariu' nfuscatu è l 'ccu tuttu ca ventu gattivu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.