Publications è articuli scrittiA puesia

Voznesenskaya Yuliya Nikolaevna: biografia, opere

U percorsu a vita di stu straordinariu, donna - pueta, scrittore è un missiunàriu - Ùn hè facile. Luntanu da a lu solitu evenimenti, u libru di a vita Yulii Voznesenskoy cuntene tali e pagine cumplissitati comu campi di e prighjone, ricunniscenza è cundanna di migrazzioni. Ma tuttu stu chjassu chianta spinusa ndìggina sylvie da u lume altura di l 'amuri di Diu. Ci truvò embodied micca solu in opere di l'autore, ma in u sustegnu datu da Yuliya Nikolaevna Voznesenskaya disposti a ghjente.

U principiu di viaghju di a vita

Yuliya Nikolaevna Voznesenskaya nati 14 di sittèmmiru, 1940 in Léningrad. In lu 1945, doppu la guerra, Tarapovskie tutta a famigghia si trasfiriu a Berlino. Quì, in la parti urientali di la cità, si facenu in babbu, u l'esercitu Suviètica, ca travagghiava a ddu tempu in la pusizioni di un ncigneri militari.

In u 1949, a famiglia turnò à a so tarra. Here Voznesenskaya Yuliya intrutu in l 'Istitutu de Léningrad di Teatro, Musica e Cinema, e si misi a so carriera in u campu di l' arti informal. Hè stu periodu di a vita hè culligatu prima arrestu, chì hè accadutu in u 1964 è tentatu un annu di travagghiu furzatu.

Jeune anni di a vita

Cù a nascita di u primunatu era di lascià u so studii. Julia poi spustatu à l 'Faculty of Medicine, chì più tardi dinù ristau inachevé. Si pò circà a so manu à ghjurnalismu. À l 'arba di 1960 hà statu currispunnenti di un ghjurnale lucale di Murmansk. Ci affaccatu unu di i so primi publicazioni - versu "Lapland".

I pruvatu lu seriu e in altre guises. In la mità di-1960ini, Julia Nikolaevna cù u so maritu è i figlioli si trasfirìu a la casa di campagna Vazhiny, vicinu à a natura è aria pulita. Sta decisione hè a causa di l 'illnesses friquenti, figliolu più giòvanu. Quì, u coppiu ancu trovu una di più cà dumanda degnu. U so maritu era in u cumandante di a Casa di Culture, è ch'ella Sami Nikolaevna campatu com'è un maestru in una scola mùsica. Però, dopu à l 'ripresa di u so figliolu, è per via di a prissioni da capi lucali di la famigghia avìa a lassari stu locu.

Yuliya Voznesenskaya - puitissa

Quì sò uni pochi di parolle deve esse dettu di u nomu criativa. Yuliya Voznesenskaya, li cui nomu veru hè ascension-Okulov, a so pseudonym criativu ricevutu da u so prima maritu. issu sindicatu hè assai cortu, è po sùbitu. Però, dopu à parta Julia N. decisu di lascià u nomu euphonious.

Li primi tintativi di scrittura sò guidatu da Tatiana Gnedich. Hè largamente cunnisciutu in u 1960 creatu un pueta è traduttore di associu littirariu in cui à sviluppà a so talenti, parechji pueti budding è scrittura. Era u so Yuliya Nikolaevna Voznesenskaya chjamatu u so primu è solu maestru chi scupriu lu urìggini di mistieru puetica. travagghiu e prima publicatu in 1966, foru favorably ricevutu da Tatyanoy Grigorevnoy, è dopu ricevutu un altu Aurelia di lettori.

In u 60s tardu 'Julia Nikolaevna opere publicatu in parechji Journals littirariu. Chì hè quandu si dichjaratu cum'è un pueta spiranza. Nant'à unu di i puemi di u populu corsu hè scrittu, chì hè prucessu Edita Peha.
Tuttavia, in 1968, tutti i publicazioni Yulii Voznesenskoy in publicazioni Soviet supra. U mutivu di stu turnu di evenimenti hè u puema "The invasioni," n cui lu pueta discrivi l 'eventi chì hè accadutu in Cecoslovacchia.

U puema hà statu cuntruversu da u regime Soviet: ascension fù chjamatu à u KGB, chì, dopu à longu interrogations senza Piglianu a ricunniscenza è rimorsu, minacciatu à mette u so. Vergogna conversations in a vita di u pueta hè assai.
Dopu à sta drôle, Sami Nikolaevna pussutu acqua minerale lu litturi incù u so prudutti solu à traversu samizdat. Tanti versi di testi sò statu publicatu in issa manera. Ma à dì esattamente quantu opere era in u so à u tempu, hè difficiule. Archives tinutu da l 'asèmpiu cum'è-sensu è talentu in lochi sfarenti. Cù sta, troppu, ci era tanti prublemi. I lochi induve sò firmati i manuscritti arricchisci sottumessi à e ricerche.

Riviste chì publicheghja a so puisia Voznesenskaya Yuliya era Dissident. In qualchi d 'iddi, si mette cum'è una pirsuna ( "Mite", "Romance è Russia").

L'attività di "siconda a cultura"

In 1970, Voznesenskaya Yuliya è a so famiglia campà in una casa cumuna nant'à u Zhukovsky. Quì si piglià un coppiu di sale, unu dî quali fu un locu adunita di parsoni giovani è di talentu. Community elli chjamati "siconda a cultura". Stu nomu fu na rivuluzioni. Hè statu direttu contr'à u prima - la cultura Soviet sulinnità.

populu ghjovani sò attivamenti circannu pi fari si cunnosce. In 1974, si creò una cullizzioni di saggi intitulé "Mite". Stu include unu di i puisii di Julia Nikolaevna. A dumanda di publicazione hè casticatu riittatu da l 'auturitati suvièticu.

In u 1975, l ' "siconda a cultura" almanaccatu azzione rivuluzioni: manifestazione è corpu la fami, didicatu à l' anniversariu di a rivolta Decembrist.
Dopu à uni pochi di mesi i ghjovani "doti" i muri di palazzi di i carrughji cintrali di slogan de Léningrad denouncing lu rigimi suvièticu. Voznesenskaya Yuliya hè unu di i prima arristati, ma ricusò di dà testimunianze, hè statu appena isciutu.
Più tardi, in lu 1976, durante una ricerca di u Studio di u pueta ufficiali KGB trovu parechji publicazioni chì cuntene prupaganda anti-Suviètica. Basatu nant'à stu, Sami Nikolaevna fù arristatu, u prucessu hè accadutu in winter 1977. Writer cundannati è i so detti cincu anni di esiliu in Vorkuta.

Camps è esiliu

Ci stete ci per longu. Dopu à què circa u prucessu di u so associa, scappò. U so scopu hè di trop elli à ùn pruvà à scuntu di e so malfatte.

Perciò, se rendre à la corte si hà fiascatu. L'arrestu hè accadutu nanzu u principiu di u prucessu. Dopu Julia Nikolaevna mandatu à u paesi Bozoi, chì era in la regione Irkutsk. U riferimentu cincu-annata hè stata rimpiazzata da anni, dui è una mità di campi.

Tempu passatu in u Dungeons di i campi, ci hè embodied in e pagine di u so rumanzi e saggìstichi chi dicu, circa la vita dura di e donne in sti lochi. Ancu capisciu tali e cose difficiule, Julia Nikolaevna hè tuttu in una bella forma furmatu, valu tuttu u bonu è luminosu. Dormir à u campu, scrivìu lettere à i so amichi, diceva circa la nuttata, li voti nun stava bonu a mio cosi la testa. Ma, malgradu tutte e issu, ogni linea fù saturated incù u ottimisimu chì Sami Nikolaevna "nfittati l '" altri. Spiciarmenti li fimmini ntirnati chì leghje rimi di pueti comu Achmatova, Yesenin, Tsvetayeva. Qualchi d 'iddi, mi hà dettu di Ghjesù Cristu.

Hè un bisognu urgente di nzignarisilli e dicu, sò cuntimpuranìi, i so figlioli è figliulini di ciò chì mi hè accadutu in u tempu, fù embodied in la storia di a squadra naziunale storia "Notes da u manica." Si piglia assai di picculi piani circa l 'ambienti di' nfernu, e appi a passari un saccu di genti è più di u pueta chì anu suvièticu.

In aghjunta à u Boswell, ci sò altre opere, significativu di a vita di e donne in lochi di pinali, "campu di l'e donne in u USSR", "Daisy White".

Immigrazioni è a vita dopu à

In 1980, Julia Nikolaevna quasi stancarisi espulsu da u paese. Assemi a so famigghia, ch'ella vissutu per un tempu in Vienna. Più tardi ch'ellu dumandatu di lassàlli asiliu puliticu à l 'autorità francese. A prima quattru anni di esiliu, passati in Parigi. Quì, ùn si tratta di travaglià in un 'urganisazione internaziunale difenda diritti umani. Più tardi, dopu à muvimenti à Munich, si travagliava di deci anni comu edituri à Radio Liberty.

In 2002, Julius N. turnaru a la capitali tedesco. Ci fù scritta più opere urtudossa. In ghjustu una pochi d'anni prima di a so morte, hà amparatu chì era mali. Duranti a so malatia era parechji funziunamentu. Sami Nikolaevna mortu 20 di farraghju di u 2015, è fù intarratu in Berlin.

scelta Orthodox

In u 1973, Voznesenskaya Yuliya Nikolaevna pistari nant'à u chjassu di a fede ortodossa, è funu battezi. Sta scelta hè dilibbirata. Era quellu chì aiutavanu u so passà u testu di campi è di ligami è tene in lu so core l 'amuri di Diu, è populu.

Più tardi, in esiliu, Julia Nikolaevna scontra à u so avvene babbu spirituali - prete Markom Arndtom, chì fù più tardi rimpiazzati da Babbu Nicholas Artemov. Dopu à u so maritu mortu, Arabie pigghia su residenza in u cunventu. È in u 1996 hè aduttatu u cunventu Lesna, in cui N. Julia passatu parechji anni di a so vita.

Hè quì chì, videndu u lume di travagghi Orthodox, tra li quali fu lu primu rumanzu-paràbula: "I mo aventure pusturara".

Cristianèsimu è u so locu in u travagliu di u scrittore

It S'avissi a nutari ca lu prodottu di urtimi anni l 'l'autore di a vita sò didicate sugetti più ortodossa. Tra li cchiù famusi - l 'Unioni "I mo aventure pusturara", "sempre di Cassandra," "pilligrinaggiu Lancelot" è altri. Duranti li primi dui in 2003, Yuliya Voznesenskaya uttinutu lu tìtulu unurariu di "Best autore di l 'annu".

Cunnisciutu dinù u racontu: "100 ghjorni nanzu à u dilùviu" è "Figliolu di u capu." Ci Sami Nikolaevna è u travagliu di i zitelli. À mezu à elli i triluggia "Julianna", oltri ca comu na cullizzioni di "campu di altura".

Di parechje di e so òpere, hà statu attribuitu i tituli onorariu e volti. Particulari attinzioni statu tiratu à "Post-après aventure". Per sta storia, Yuliyu Nikolavnu statu vistu comu lu ceppu di un particulare Genre - fantasia urtudossa. Quelli chì Mitamurfosi chì ferà cù u caratteru principale, hè assai chiaru e vividly depict u oltritomba.

stradellu Creative di u scrittore capiri chi Yuliya Voznesenskaya - pueta direzzione urtudossa. E puru siddu idda ùn scrivi puisia, e prosa, tutti i so opari sò assai puetica. Pò dassi chì hè per quessa ch'elli sò cusi facile à leghje, è i so miti sò ricurdatu.

stradellu Missionario

Yuliya Nikolaevna Voznesenskaya, biografia hè piena di tanti evenimenti differente, hè una figura di un omu chì circava à aiutà altri.

St'omu hè assai solu in gradu di parrari u più difficiule. 'anni ricenti, idda ha cullabburau cu Psychologe chì aiutavanu populu gravi. Pocu à pocu issi attività sviluppatu in u dialogu cù l'aiutu di littri. Essa siti chorégraphe Perezhit.ru Pobedish.ru è, nzèmmula cu l 'Psychologe Orthodox idda suppurtari spirianza à quelli chì sò più à bisognu di aiutu. À mezu à a ghjente chì hanu dumandatu à u situ, ùn ci era u putenziale suicides, è quelli chì ùn pudia parmetta li di la morti di sò amatu.

Yuliya Nikolaevna Voznesenskaya, photo chì emettini sempre un lume di primura è bonu, vi stà in u cori di centu genti, micca solu cum'è un gran scrittore, sinceri Luna, ma dinù cum'è un bon amicu - aiutanu, cumpassioni è cunsulazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.