Publications è articuli scrittiA puesia

Ivan Kotlyarevsky, "Aeneid": la storia di la scrittura e riassuntu

Modern lingua ucraina ùn pudia sò prisenti siddu nun di Ivan Kotlyarevsky, ca scrissi un maravigghiusu puema spiritosa "Aeneid." A causa di stu u prodottu di a lingua vivant di u populu Ucrainu fù infini trasfiruta a lu pagine libru. Ma micca solu chi lu attrattu lettori "Aeneid", è una storia thrilling e, i caratteri bè adopri-dinamica è luminosu.

Ivan Kotlyarevsky: un cortu biografia

Born Ivan Petrovich Kotlyarevsky in Poltava, in a famiglia di ufficiu riz, in settembre 1769.

Quandu u zitellu hè ondeci, ci fù mandatu à studià à u seminariu. Dopu à u valore Ivan Kotlyarevsky a guadagnari una vivant mettendu LEZIONI prole di i signori lucali. Un pocu più tardi, si vinciu un sede in Poltava Office è travagliatu ci per circa quattru anni.

Duranti la guerra Russian-Turkish Kotlyarevsky attivamenti participò à l 'assediu di Ismail è fù ancu attribuitu una medaglia onorariu. Dopu à la guerra, si ritirò e turnau a Poltava.

Quandu ardori Ivan Petrovich, ch'ellu avia ricevutu una fait in unu di lingua italiana Poltava per i zitelli da a famigghi nobili poviru chì ùn ponu pagà per i so studii in altu italiana degni di u so postu.

Duranti la guerra, Franco-Russian di lu 1812 Kotlyarevsky participò primura in la difesa di Poltava, venenu pirmissu à urganizà i forzi di la giuvintù cusacchi reggimentu lucali.

Dopu à la guerra, addivintau interested in teatru. In 1816 addivintau la testa di lu Tiatru Poltava Free. Duvuta a la mancanza di ballu Decisive pigliò u scrittu. So dui pezzi ghjunse da a so penna: "Natalka Poltavka" è "Moskal Charіvnik".

À l'età di 69 anni, murìu Kotlyarevsky. Intarratu in Poltava.

A storia di a scrittura "Aeneid"

Puru durante u so serviziu militare in Ivan Petrovich appi l 'idea di scrive un puema di circa li Cusacchi. Sapennu beni la littiratura classica, oltri ca comu supiriori, gran ritegnu percene talentu, I dicisi basatu nantu a storia "The Aeneid" lu pueta latinu Virgiliu à creà u so travagliu Kotlyarevsky.

"Aeneid" Virgil d'una pochi d'anni nanzu avia digià statu traduttu in a lingua russa in un-stile, senza piuttostu scritturi Russian Nikolai Osipov, chi ispirau Kotlyarevskogo. Tuttavia, Ivan, girannusi 'eroi Enea in l' armati, è l 'assai puema scrittu strasurdinariu discursu conversational, chì a literatura Ucrainu nimu davanti ad ellu ùn hà.

In u 1798, in San Pietroburgo vistu u lume di u prima di trè parti di u puema. "Aeneid" Kotlyarevskogo fatti necessità pupularità micca solu a so storia, ma dinù spiritu piccante, chì u pueta limòsine penalità so travagliu attrattu lettori. In più, scritte in Ucrainu, era esoticu di la pupulazzioni Russian-di parlà di u paese.

Tinuti puema ùn fù publicatu sinu à dopu à a morti di u pueta in u 1842. Hè nutevuli chì l 'urtimi tri di u stile è di spiritu differente da u prima, si sente una certa "maturing" Kotlyarevskogo.

"Aeneid": un riassuntu di a prima, seconda è terza parti

In la prima parte di un casanova cusacchi Enea doppu la distruzzioni di u ceppu di Troia u cunsigliu di a so mamma, u Vèniri (u so fini di babbu, avia na vota aiutatu u so da vince un argumentu in altre lettu) hè mandatu à i profughi in la nova terra a stabbiliri u so regnu ci. Tuttavia, Juno, Enea famiglia vòlenu (ch'ella hè à mezu à i losers di l 'dea, Venere), si facia à riparà la eroe tutte e speci di picciottu. Ma Venus, spessu à u so babbu, Zeus mpara chì Enea addistinatu gran destinu - ch'ellu hà da esse u fundatore di un granni regnu.

Intantu Enea è i so cumpagni di ghjunghja in a Cartaggini, unni l 'armati étouffée frombu regina Dido. In i so braccia, l 'eroi forgets circa di tuttu, è circa lu tristi passatu è una gran' avvene. Allura Zeus cci manna Mercury, quali esercitu Enea à lascià u sognu. Dido, capace à purtà un tali tradimentu, cummette un succidu.

In la sigunda palti di la Juno ntilligenti Trojan face donne abbruciari li navi, mentri l '' omi festa in Sicilia. Però, l 'dii mandà arcusgi nantu à a dumanda di Enea, è i battelli ristau' nteru. Prestu u sognu vene à Enea lu tardu babbu Anchises è dumandatu à vede ellu à l 'infernu.

In la terza parti di Enea, dopu una longa di ricerca e cu l 'aiutu di l' Sibyl hè a strada, à l 'infernu. Videndu u tazzeghji di l 'infernu è scontra à l' anima di l 'paisani morti, è Dido è u so babbu, un eroe cù doni cari è prophecies favore va Murat dinò.

"Æneid" summariu di u quartu, quintu è sestu cateni (scritti assai dopu)

In la quarta parti di Enea vele, a Latina isula Re. Quì si cumencia una amicizia cun ellu, è si preparanu à dà per un beddu novu prossimu, a so bella figlia luigi. Perciò, li fimmineddi di ex-Casuale - King Casies - cù lu aiutu di u prisente dapertuttu Juno principia una guerra contru à Latina. Ntantu, la dea ntilligenti nichiduta.ro? Pripara moglia Latina contru à i profughi, è ch'elli sò s'appronta per a guerra.

In la quinta parte di u Venus pirsuadi u dio-paoli Vulcan a fari un gran un'arma per Eneya. À vince la guerra, i profughi sò dumandendu aiutu da a nazione vicinu. Juno sprona nu turna principiatu tempu attaccu di Enea. A dui guirreri di Troia - URSS e Euryalus - ammucciuni sneak in u campu nemicu, è tumbà tanti nnimici, ammazzannu cusì stessi. Prestu i profughi feranu à pacà u volu nu turna.

In l 'ultimu parte di u puema, Zeus sà circa l' armari raggiunevuli di i dii, è li pruibite da a affranchi in u distinu di Enea. Tuttavia, Juno, Zeus ghjunse à u so maritu, imbriacà, è u drugged. È dopu cù scherzi salvate da visita ruina. Enea accordu cu Casies è latinu nant'à una lotta fera, chi avissi a ditarminazioni di u risultatu di a guerra. Juno hè curi di lampà Enea, ma Zeus purtati a so e forbids intervenenu, aghjunghjendu chì dopu à a morti di Enea, sarà cun elli in lu Munti Olimpu. Enea scunfitti Turnus puteva è dopu à qualchi tricatu tantu iddu cummatti contru.

Caratteri "Aeneid"

L'eroi principale di u puema hè u figliolu di Venere è Anchises u rè di Troia - Enea. Era un cusacchi casanova, curaggiu, decisa è guerrieru abili, ma iddu nun era cu a dibulezza umanu. So, Enea ùn hè micca aveuglement à un vivu è piglià un caminu cu amici. Hè dinù sottumessi à bellezza femminile. Un affare incù i Riggina Dido, Enea forgets tuttu. Ma poi facirmenti ittari lu in su l 'ordini di i dii. Nunustanti tutti i so shortcomings, quandu vi tuccherà à, Enea hè capaci à mustrà e antenna capacitance, è resourcefulness. Chi hè u web puema "Aeneid" hè custruitu attornu a issu caratteru.

lucca caratteri ùn sò cum'è luminosu in u puema. Per esempiu, in la forma di Dido embodied a donna classicu. Idda hè inteligente, tasca e hardworking, ma lassaru un vèduva, sonnii di a spalla di un omu forte. Nummuru lu cori di a Enea, la Riggina, accuminciò a divintari un carusu comu a moglia in cummedi: invidia è u scolded.

rè latinu è Casies hannu caratteri cuntrariu. First ingordu è cowardly, circannu pi evitari di guerra da tutti i mezi. U secondu, u cuntrariu, foglio, sulinnità è tamanta. A causa di stu bombast si podit pussibili à aduprà Juno.

Di particulari ntiressi hè u caratteru Latina moglie - Queen Amata. Donna, filmu Turnu - u listessu fieru è sulinnità. Ma ella hè ncridibilmenti inteligente e ntilligenti. Tuttavia, comu Dido, si lampò in 'amuri, si principia à fà ciabbulaunu supra.

Nobili sò i parsunaghji di i dui Trojans Cusacchi - Nisa è Euryale. Sacrificà a so vita, hanu distruttu assai di li nimici. Hè pussibili chì la criazioni di sti imagini usatu i so ricordi di guerra Russian-Turkish Kotlyarevsky.

"Aeneid" hè pena senza u principale caratteri-dii. U primu di li hè l 'armata di l' suprema dea Giunoni Olimpu - avversi principale di Enea. Idda Paulina tuttu lu me cori lu prutagunista, sonnu di u so calce. Per ghjunghje u so scopu, Juno prontu à fà nunda, è ùn hà ancu firmavanu à drammaturgu altrimente u maritu. Tuttavia, à malgradu tutti i so artifices, la prufezia vene è veru u Enea.

Un altru heroine & dea "Aeneid" - Venus. Essendu piuttostu dissoluti, l 'dea, bonu accussì comu un veru matri di cumpassioni. Idda va a maiò diverse à aiutà i so Enea: s'oppone Juno, lures vulcano e volte sustinìa cun Zeus.

Zeus in l ' "Aeneid" chidi cum'è un capu di tradizziunali - ci piaci à beie è i sciali. Nunustanti lu so avvirtimenti, a dea di Messina sente à ellu, circannu di pigghiarisi chiddhu detours, cu l 'aiutu di Moreda è viaghji.

Translation of "Aeneid" in Russian

Oghje, ci hè assai dibattiti più s'ellu a lingua in cui fu scrittu "Aeneid" Kotlyarevskogo. Cusì, certi ghjente crede mistakenly chì Ivan Petrovich scrisse a so prima puema in Russian, è dopu fattu u traduzzione. "Aeneid", parò, hè primurosu di scritti in Ucrainu (Little Russian, comu si dissi), ma cum'è un alfabbetu siparati ch'ellu ùn ci era nimu, u autore usatu u traduttore di i Russian.

Ma una traduzzione piena di l ' "Aeneid" in Russian Kotlyarevskogo realizatu I. Brazhnin.

Par la via, nun ca cunfùnninu lu travagghiu di Osipova è unu chi scrissi Kotlyarevsky. "Aeneid" in ognunu di i scrittori - un, u travagliu indipendente siparati. Tuttavia, quannu scrivu e Osipov, è Kotlyarevsky usatu comu la surgente primaria di Virgil puema.

Anni dopu, assai di e parolle, evenimenti, e cose, è evenimenti citatu in u "Aeneid" persu u so pertinanza, s'ellu ùn trafalatu in fossa, tantu lettori mudernu ùn capisce tuttu di ciò chì hè discritta in lu so puema Kotlyarevsky. "Aeneid" Ora mi pari di esse un puema piacè cù vechji fa vutu. Ma ella, ferma sempre u favuritu di tutte e ucraini, è micca solu elli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.