News è societàCultura

Venus - la dea d 'amuri

Venere - dea - revered comu lu binifatturi di una vita moglie cuntenti, cum'è un diu di e donne. Idda hè a patrona di giardini, a dea di lu nascìri è crescita di tutti li forzi di frutta-carche di a natura. Sicondu a legenda, u Vèniri era la matri di l 'eroi di Troia, Enea, quale i discendenti addivintau lu funnaturi di Roma. Dunque, in Roma ci era una grande numaru di all'atareddi è tèmpii di a dea.

Ghjuvantù Venus

A maghjina di a Vèniri in l 'anticu mitu hè luntanu da a romantica. Sè tù credi unu di i versioni prima di u so urighjini, a dea, fubbi di la scuma, mare, chi fù creatu da u sangue di castrari Uranu. In stu mitu, Venere - dea - la patrona hè più grande di branu è a vita, piuttostu cà l 'dea, d' amuri. U principiu di e sculture depict bella donna, ùn capricciusu, ma dea, forti e putenti, à u quale li mani Evangelista Juliana: un mazzulu di fiori, è un specchiu. E la diffirenza più impurtanti - à u principiu di imagine di Venere - dea d 'amore - arme in solu una spalla parturì.

A storia di u Venere di Milo

L'imagine di Vèniri, a dea di bellezza e 'amuri, tistimunieghja assai di sculture, e statue, ma fruttu di l' imagine hè assai differente. Venera Milosskaya, esposi in u Louvre, in u dipartimentu di l 'anticu art, cunzidiratu lu cchiù famusu imagine di u gran dea.

Sta statua, fù scupertu in 1820 da un paisanu Grecu nant'à l 'isula di Milu. Vulia cum'è assai pussibule à venda profitably so ses mettela in a penna. Ci si trova u cinturione, è u Francese Dumont d'Urville. A marina hè abbastanza struitu di capisce cumu un capi hè la statua di la dea greca di bellezza e 'amuri. Hè ritinutu ca sta Venere - dea - una mela in a so manu, chì hà messu in Paris.

L'agricultori dumandatu di l 'antichi, statua, un saccu di dinari, chi l' Frenchman ùn hè. Mentre u cinturione fù niguzià cù un museu in France, l 'agricultori hà sappiutu à venda la statua di u cinturione, dea di a Turchia.

U cinturione pruvatu à arrubbari la statua, ma i cristiani prestu scupertu la sditta. Scuffle Traduzioni s'hè cuntinuta di u Sculpture hà prezzu. In i mani di la dea, eranu persi la lotta, chì ùn si trova a stu jornu.

Ma ancu senza armi e cu Scherbinka Venere - dea - fascinates incù u so bellezza è perfettu. Fighjulendu lu statura dirittu di vita, metallo sòffice, ghjustu ùn custata i pecchì. Stu antica scultura di guasi dui seculi di la citati di u mondu cù a so féminité e biddizza.

Iputesi circa l 'insignamentu di a manu di l' dea

Ci hè un pensà chi l 'dea, Venus, presa una mela in a so manu. Ma poi comu lu statu almanaccatu per a so manu? Prepolozhenie, ma hè statu dopu rifiuta dî scinziati da France Empoli chì piacia ancu più grande interessu in a statua antica. Hè ritinutu ca la statua di Venere - hè solu una di parechji, sculture. Parechje circadori ani sustinutu issu assuntu, cunziddirannu p'asempiu Venus fù chidi assemi Mars, lu diu di la guerra. In la statua di la dea, ottucentu pruvatu à appacià è ancu vulsutu à attaccari i so ali.

Avà l 'dea, entouré, liggenni, hè in u Louvre in una piccula stanza à una sala di antichi' arti. Percorsu in sta rùbbrica ùn tengu in u mezu di u salone, tantu bassu, scultura, Venere hè vede da luntanu. Sè vo vinutu vicinu à a so, ma mi pari chì i superficia scure di u dea, hè vivu è callu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.