U sviluppu intellettualeMisticisimu

U diu Marte. L'antica diu di la guerra. Mars - mitulugia

In a mitulugia, cum'è in autru, si hè spressu, chi rura hannu populu identitariu in u so vita spirituali. Per esempiu, u diu scandinava di a guerra - micca solu u più impurtante à mezu à tutti i dii, ma puru l 'alta murali di tutti l' 'omi supiriuri. Si ancu dunati i so ochji à u mondu, vitti. Diu d 'agricultura è i cummircianti - hè ntilligenti e whirligig. Sempre Gets in ambiguu situazzioni è ùn voli battagghi.

specchiu rura

Mars, lu diu rumanu di a guerra, ùn tira fora per esse i più impurtanti à mezu à i PANTHEON cilesta di divinu, parchì hè troppu seccu è ùn pò pardunà à qualchissia. Romans astutely osserva come u cambià sumiglia quannu cuminciaru a pari tumbà u so significatu. Furia - chì hè ciò chì u trattu più impurtante di a so diu di la guerra. Forsi chi hè per quessa ch'ella Zhenilo e menti di la genti di la dea, d 'amuri di Vèniri, Frivolous è flighty. Chisti sunnu dui sbanditu chì complement autra. genti rumani ci dà, ma micca assai invidia, perchè ùn ci hè nunda di a guerra-dannu vita mai purtatu. Da u gran Giovi aiutu usari lu era cum'è s'è ùn da rangu, accussi si cunvertì à u zoppu Pan. Eppo li sapia, perchè a vita hè facianu e amici cu Lares è pénates.

In ghjiru à u da nemici

Insignamentu divinu a picca a famiglia di u pòpulu rumanu hè calata bedda grumpy. Mercury hè avà amici cu Fonte, è dumane da truvà una simplici murtali - e làssalu podnachivat à chì ribocca insolent ferrali u diu di u focu subterranean. È issi storii sò successi incù ugnunu di i dii, ancu cù Giovi. Ma hè tantu cumuna! Hè cusì umanu ...

È solu diu Mars dipoi sempri misi a unu pensamentu - chi avissi a cummattiri e sangu sparsu. Si ancu amuri Venus ùn hè scambiati. U so core ùn hè micca Cupido zakameneloe sughjettu di lu picciotteddu alatu, dio, astutu. Si fa scantari. Ma a saviezza chi hè capaci à finisce u diu di la guerra Mars. At Troy in i tempi quandu si fù sempri canusciuti comu Ares, Athena ellu si firmau, mustrannu à u so pettu asperge manu di Achilli. È andate u sangue, di a mani divina di l 'eroi. Ma la verra cuntinua, parchì i feriti subitu invitatu à u tavulinu à beie u nettaru di Giovi. Purtò a cuppa cun ellu. Hè l 'eredi di l' umanità - à hangar, sangue umanu.

I genti ca cunquistau la mità di lu munnu anticu pi la acula rumanu, è sempri mannò fora in tutti i ligioni di lume indicazione di ramu, ancu u Cristu di i vittimi ùn purtà. Hè statu pensatu chì Mars (diu di la guerra) si trova l 'vittima in quantità bastò. Stu Pan serbi pi fariti è purtà a so pagnotta pulling di pani senza e latte di capra, accussi si ùn hè micca u so regnu foresta, manna a lu campu di cotti.

Micca assai vechju antichità

Ma l 'antichi u diu di la guerra, ùn hè micca tantu vechju! Iddu nun c'è cchiù di 5 mila anni. L'antica Sumerians è Egizziani u fattu non facemu lu. In u sempre di più antichi arianu Tripolye ostaculu pneumatici ans Thunder solu quandu u so visu brouillé è l 'ali trimanti rancuri. Tandu chjamò a so figliola è dettu u so gloria di Cristu: "Je suis aller assassiniu la dritta a materia di amministrari" (da un anticu inno di u guerrieru). E. più antichi populi in guerra un valuri spiciali vistu.

Mars identificatu cum'è una essenza divina siparati quandu strutturi statali accuminciau a fàciri. Ma lu capisci urigginali di la natura di la guerra, e si nun fu nzinu a lu finiri mosse da u corpu di i populi di i forzi di "statu di nicissità". E ancu i SANTI Michael, un canadese remake di l 'antica manera di SVETOGOR (lume Horn, più), ùn hè micca un suldatu prufessiunale.

Senza virtù spiciali

L'antichi Greci e Rumani identificatu Mars comu lu diu di la guerra, ma ùn u donu cun alcunu tratti caratteru attrattiva, nè virtù spiciali. Solu un diu pochi di i pòpuli Mars rapprisenta lu culmini di ghjerarchie mistiriusu chi cuvirnari lu munnu. Sti genti pò pronti à la dita di una mano - i Monguli, l 'antichi i Ghjudei, u Papuans di Papua - New Guinea, u Scandinavians. Ancu militanti tribù africanu Dogon, li cui l 'omi, o dormu, o cummattuta lu so diu di la guerra in lu forma di una sarpe a stari luntanu da i so famigli - in una grotta di u lume biancu, ch'ellu ùn avia vistu, o cunsumà lu.

Diu Mars prova à liticate micca cun Diu, Febo

Hè una legenda ntirissanti chi dici comu lu munnu ha vistu Mars. Mitulugia rumana dà un chjaru picture of comu la guerra hè natu è zoccu significa esse scanzati. In lu bisbigliu, in guerra, ùn ci hè micca a verità. Idda hè a la guerra, sparisci. È solu un guerrieru degni di u so nomu àutu, quand'ellu ùn hè micca strumentu senza cori di Pablo.

At unu di i fistini di i dii luminosu Febo accuminciò a surprisa ognunu cù a so criativu capacità. Iddu ripigliatu u bastone Jupiter, der lu cù e fronde di mirtu, a so moglia Juno prisenta 'nveci di' na curona d'oru, chì hè statu fattu da Fonte in la forma di dui serpi ntrizzati cù ochji rue, un curuna english, ma 'nveci di serpi - dui acelli vivu. Sè stessu u divinu paoli, signore di luci di clannistini, hè Mastr'Antoniu, è si messe à ludà u criatività di luce lu diu suli, ricanuscennu chi e forze sigretu putenti, ma iddi hannu nuddu bellezza vivant.

Solu unu diu Mars ristau miseria à a festa cristiana, in u quali fu la paci e tranquillità. Di colpu, s'arrizzò, da a so sede - una figura larga e putenti e russi s'oscurò Phoebe in fronte, di Giovi. Ellu disse: "E s'iddu hè capaci di prutege à mè da a tutte e la biddizza di li criati?" E tirau una spada pisanti. All cascò zitti. Ma luminosu Febo ridiva. In a so manu, era un liutu, si iscì da daretu à un diu duru è si messe à ghjucà. Necessità dispelled i nivuli menacing di un bisbigliu, è l 'pisanti spada di Mars da lu populu di mùsica girava in bastone d'un pastore. Si jittò 'antica diu di la guerra, u persunale nant'à u pianu, ma iddu clinking trenu firmò à u pedi di lume ghjoca a so liutu à Febo.

A murali di sta paràbula mitologicu hè sèmplice, è ci vole micca spiegazione.

How to scuntrà Mars?

Quandu Casino nantu la porta di la guerra, li porti aperti à a so i boni genti a la guerra stessa ùn li hà apre. Cusì disse u greci antichi. È si era destra. Romans hè ancu attaccu è più pricisamenti: "quelli chì vulete in pace, arrivare prontu per una guerra". Bona, o mala, ma chistu è la rialtà di a nostra vita.

À quelli chì prega à u diu di la guerra, miseria da una mancanza di creà u so mondi. Si vene da l 'puvertà di core è la mancanza di cosa. Ma in a guerra, si stà com'è capaci, cum'è in u mondu sanu. È a so furia tirribili solu à quelli chì ùn sò micca armatu. Essa stunatu dicunu Scipio, lu cumannanti rumanu, "u megliu armata - si tratta li cuntadini, perchè ch'elli sò risistenti. A belligerent in la guerra, ùn vogliu micca bisognu. "

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.