News è societàCultura

Dea di biddizzi à mezu à l 'antichi populi di u mondu

L'antica religione paganu, a dea di bellezza e 'amuri davanti ùn menu cà u Cristu sommu. Idda fu timia, tempii custruitu, fatta offerte, pruvatu di calmari la cagione di a famiglia binistà è a vita filici.

dea slavi di biddizzi - Lada

Ogni nazione hà a so storia è u so credenze religiosa. Più di tuttu, noi, di sicuru, intesu di Afroditi - u Grecu dea d 'amuri e biddizza. Ma stu ùn dì chì avemu, u Slavs, hà micca a so patrona di u campàgna.L'è. È quì hè u so nomu Lada. U Slavs crideva ca si pruteghji u matrimoniu, è li dà forza, à purtà a felicità è a pace a la famigghia. Dunque assai pupulari, dea di bellezza Lada guditi giovane coppia chì u so purtò un Miele rigalu, i fiori, u mele è acelli vivu. Lada dinù patronized ghjovana mamma è i so figlioli. Idda era assà di pupulazzioni slavi. À spessu li fistini urganizatu in u so unori. U Slavs cridiani chì u Dea sente à tutti richiesti è facia a rializzari elli, accussi si affettuosu chiamatu Schedrynya.

dea scandinava Freya bellezza hè cusì amatu da u populu, chì hà didicatu un ghjornu settimana - Friday. Micca in vanu in tedesco stu ghjornu hè chjamata Pazartesi. Quellu ghjornu, secondu a legenda, hè favurevuli di li nozzi, affari di amuri e lu trattativi di paci. Freya dinù leghje tutti i Truce patronu è u calori a famiglia.

Ma in 'Irlanda, l' dea di bellezza e 'amuri, fù chidi com'è un surrisu, dilicatu su ncridibilmenti bella donna, vistutu cu' na padrona argentu cù fiori, in i so capelli. U so nomu hè Una, la dea, vissutu in u regnu di fati e mostra solu nantu nuttati to go. Soprattuttu patronized Una quelli chì e donne chì sò rispittati è amata terra fertili. Prima di tuttu, "la luna dea" pruvatu à insignà u feminile littura, seducente è scherzi in u piacè d 'amuri, chi di sicuru pussutu entice è innamurà in amore cù un omu.

Hathor - dea Egyptian di bellezza e 'amuri, ca vuliva u piacè, musica e festival. Per quessa, hè figurata cu nu strumentu musicali - SISTROM. L'Egizziani u cridiani chì u amulet in la forma di SISTROM u collu pruteghji da a guai e disgrazi. Soprattuttu bona Hathor hè a giovane coppia, hà passari ammenzu a so casa di famiglia.

Prubbabbirmenti micca un omu chì ùn sà chì a dea greca di biddizza. U so nomu hè divintatu un associu incù bellezza unearthly e amuri unsurpassed. Figlia di Uranu, babbu, Zeus, ch'ella hè natu da u schiuma di u mare, nantu à l'isula di Creta. Afroditi! So lu Bocci è revered à stu ghjornu.

Idda patronized musicisti e scrittori, glurifichendu 'amore, ch'ella hè stata a più francese fan di sentimenti veri. Puru ùn rapprisintatu da l 'esempiu di essiri statu fideli, comu era la muggheri di lu diu di lu focu è ferrali Fonte, chì hè luntanu da a essiri beddu. A causa di chistu, l 'abbitanti di lu Munti Olimpu spessu vistu u so cunflittu cù Hera - la patrona di a famiglia è campàgna.L'è. Puru la causa di la guerra di Troia, i Grechi, videndu Afroditi, ca fu mannatu di lu cuntrollu à Paris, doppu chi si lampò in amore cu Elena.

I Grechi avianu un calmu nuzzioni particulari di bellezza: un forti corpu elàsticu, grande features, u tempurale taglia di parti di lu corpu, - si hè cunsidarata bedda. Stu statu dipintu e Afroditi.

ogni nazione, a dea di bellezza a so diliziosi. Tutti i nazioni piglià cura di i sentimenti d 'amuri, raporta a famiglia è, parenting, cusì u so lettu valurizzatu assai assai.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.