News è societàCultura

Shuvalov Palace: ore di funziunamentu, photos è una lista di i mostri

Shuvalov Palace custruitu in u cori di San Pietruburgu. Iddu adorns u terrapieno di u fiume, Bartaletti. Hè ritinutu ca la custruzioni di lu palazzu si compie in u fini di XVIII sèculu, è u so autore hè un architettu bè cunnisciutu-di u tempu - J. Quarenghi ..

A storia di a costruzioni cèlibbri

Shuvalov Palace urigginariamenti appartinni a la famigghia Vorontsov. In u 1799 fù compru da a moglia di Chamberlain Naryshkin - Maria Antonovna. By i dicisioni di i novi patroni di u bastimentu sviluppata. À stu foru aghjuntu u chambres fata di u museu, una galleria arte è un Standard.

In i primi decennii di u Standard u seculu XIX, chi fu chiamatu puru u Alexander, Dance e colonne, bianca, era soprattuttu pupulare à mezu à u più altu di a sucetà St. Petersburg. À i baddi tenu in u palazzu, unni parteciparu Pushkin e Vyazemsky, Derzhavin è Krylov. ospiti Personal di Maria Antonovna cunzidiratu Tsar Alexander I.

In 1834 Naryshkin manca St. Petersburg. Da a ddu tempu la casa, leva u Bartaletti, divintatu proficient i so parenti. U novu patruni di lu palazzu si messe in 1846 Pyotr Pavlovich Shuvalov. A casa era una dota Sofi Lvovny Naryshkinoy, chì si maritò. E da chi pirìudu vinni canusciutu comu l 'Palace Shuvalovskiy.

Siccomu l 'mità di-night di u XIXesimu seculu, a casa fù iniziatu ristrutturazioni. Divintatu un autore di u prugettu fù invitatu da Bernard De Simone. architettu NE Efimov corpu è indipindenti, facciata cunverta stati culligatu. L'apparizione di u palazzu hè l 'incontru u stile, di lu Rinascimentu Talianu.

A pianu terra chi ogghj l 'ufficiu Shuvalov. imprese Guide e terri di famiglia eranu urganizati in sti loca. L'anzianu mezu-passaghju da u Bartaletti favorably cambiatu in lu salone, fronte, studiata cù una scala marmo. In lu periodu da 1844 à 1846 hà statu creatu u magnificu cunferenza. À mezu à elli, Blue, oro, bianca e blu. In più, Shuvalov Palace gòticu e acquistatu un grande ufficiu, è Hall lu Cavaleri '.

Lu piriudu Soviet

Doppu la rivuluzzioni di u 1917, Shuvalov Palace vinni sutta lu nationalisation. In u 1919, in un bastimentu almanaccatu Museum Life. It ogghj lu mostra di pittura europea uccidintali, una cullizzioni di canella, corona, biccheri, porcellana, è cetara è cetara. D. Dopu à sei anni di esistenza, hè statu chjusu. Tutti u percorsu di u museu, oltri ca comu travagghi di l 'arti applicata e pittura di u Palace Shuvalov stati spustatu à l' Hermitage è u Museu Russian.

Da stu pirìudu in un bastimentu situatu supra lu Bartaletti Casa di geniu è bastone tecnicu à elli. Molotov, casa, stampa, oltri a la urganizazione disignu.
Duranti la guerra contru li occupiers tedesco custruì nant'à u Bartaletti fù casticatu guastatu. Per esempiu, fù cumplitamenti distruttu da Alexander Hall. Ci hà ritrovu altu bomba splusivi.

A la fini di la guerra in lu Palace Shuvalov stati principia u travagliu risturazione. In 1965, u bastimentu hè statu inauguratu Casa di pace è Amicizia cù i paesani di Nazioni straniera. U palazzu di mantene arricugghiuti numerosi delegations da sfarenti rughjoni di u nostru pianeta. E so visite sò u dirittu di dà forza culturale è internaziunale, trà i nostri populi.

oghje

The Palace Shuvalov avà hè un istitutu publicu. Hè d'chiamata "San Pietroburgo Center di Guerrini International." Stu urganizazione hè in parechji modi hè una mantinimentu di ddi pirsuni ca na vota fu tenutu prima di l 'Palace Shuvalov. Cena, cuncerti carità, suggetti e symposiums internaziunali sò tenu qui campanu.
In più, chambres bella piacè di u palazzu sò disposti da u Centru di Guerrini International per una scelta larga di attività. Si prupone tutti - u mutore di riunioni è cungressi, imbasciadore è cuncerti, banquets è cuncorsi, matrimoni e anniversarii.

À purtà fora tutti issi attività à i clienti u nemicu lu nicissariu dimustrazzioni, illuminazione è usate sonu. In più, una catena piena di pussibili, di falli a serviri los cungressu turismu in St. Petersburg. Cù ottu stanzi di u palazzu di pò esse disposti da u Centru di Guerrini International, u spaziu tutale di 1250 metri, quatratu, accussì comu granni ghjente. Guests pò dispone di fatte traduzzione, fax e liberta, oltri ca comu lu serviziu di cupiari è dda i materiali riservazioni.

corsi

Center di Guerrini International invitatu vo a visita Shuvalov Palace nuddu accatta nautru, pi cumunicari, billezza ogni datu l 'uccasioni di avè novi nantu à u corsu, ma dinù piaci un sensu di festa è fistiva. In i stanzi di stu magnificu avenimenti custruzzioni. In più, ogni estru pò sempre arrivare cunsigli nant'à i so cumpusizioni Bramati territòriu.

Fora, vi ponu inspect lu roggiu Shuvalov Palace. ore di i visitori - da quattru à diciottu.

evenimentu impurtante

À a fine di u 2013, Faberge museu hè apertu in u capitale sittintriunali. In u Palace Shuvalov, induve si trova, u visitatori pò vede una bedda cullizzioni di valori, pezzi di essayer fattu duranti la secunna mità di lu diciannovesimu - iniziu XX sèculu.

A storia di a pezzi joyau

Prima di guasi tutti i uomu fatta da maestri Karla Faberzhe, chì sò presentati à u spaziu, sò in cullezzione privatu. U so pruprietariu hè una média tycoon Malcolm Forbes. Si piglia issu cullezzione di quasi un mezu seculu.

In principiu di u 2004, hè statu annunziatu chì a vendita di muri valori. Collections minacciati à sparte. Assai, però, u aux enchères statu annullati. Tutti i muri accattatu Viktor Vekselberg - u fundatore di Foundation "The Link di Times".

uomu museu

L'invitati di u capitale sittintriunali, interested in u patrimoniu culturale di Russia, sarà di sicuru chì a visita u museu Faberge. In u Palace Shuvalov, induve si trovanu, pudete vede u famosu ova Imperial di Pasqua. Ghjè a basa di autri.

mostra Faberge à l 'Palace Shuvalov hè più tutalità di u mondu di travagghi creatu da u maiò ferma à peine. A lista di uomu - nove uova. In più, in u manuale di u museu hè una racolta di altre voci ùnicu chi stati creati da maestri Russian.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.