FurmazzioniStoria

Osiris - u diu di anticu Eggittu. Image è un simbulu di u diu Osiris

mitulugia Egyptian - unu di i più antichi di u mondu. Più di l 'anni, lu diu suprema di i morti hè u paisi uspitanti, u diu Osiris, li cui cultu causatu un sensu di u rispettu e timore. Era ellu chì decide chì merita 'anima: a vita eterna, o dopu. Ogni omu hè nantu à u so prucessu, chì pisava cosi boni è i so piccati.

dinastia di a Divina

Mitu - hè sempre ntirissanti. populu Ancient cridiani chì u dii ùn sò stranieri à tutte e umanu, è in particulare i sentimenti. Pirciò, si innamurà in amore, bisbigliu, datu nascita à i zitelli. Nant'à sta e dicu, foli.

liggenni Egyptian diri ca prima di la terra fu 'oceanu senza termini. U so onda zinc, fretu è mortu. Ocean chiamatu Nun. Ma na vota pigghiau u tatuata acqua, longhi è u cantu cun cambiatu spianate. On a superficia ghjunse FULTUM - la prima Cristu. Dopu à una pochi di ginirazzioni ci hè Osiris. Diu, u patriarca avvisti chì u mare freezes dinò, senza ventu, è creatu u so figliolu Shu. Cù ellu hè natu è sand-fille Tefnut, ca addivintau la patrona di l'uceanu, è pinsava circa. Quessi sò i dui divinità cù una anima, fimmininu e masculini. Dopu, ci hà aiutatu i patroni d 'acqua à creà u mondu.

Ma u paese ristau scura. Babbu persu i so figlioli per un longu tempu à passà per elli. À truvà i primi-nati, si mette fora u so ochju e lo jittò ni l'acqua. The Eye hè di truvà i zitelli. Ma FULTUM stessu handled tantu è hè cuntentu chi apparse fora di i loti, acqua, è da lu in u diu Ra - lu patruni di lu suli. Si chianciu pi la cuntintizza, e so làcrime, addivintavanu populu. Dopu, issu hè un riflessu di Diu, ATUM. Ma 'occhiu, ca passò la forza, dannu è zerga addivintau una sarpi. Allora u Diu Supreme hà misu lu in a so curona.

Shu è Tefnut su divinu prima paru. Iddi avianu dui figlioli: Lintzoain - i patroni di a terra è Nut - u pruprietariu di u celu. Iddi amatu iddi, chì ùn hè messu abbracciu. Dunqua, da u principiu di u celu è a terra sò unita. Ma quand'elli quarreled, Ra urdinatu Shu ventu a siparari li. u celu, s'arrizzò. Da l 'altezza certi giramìanti, cusì u so babbu, u ventu, in u dopu meziornu a so suppurtatu, è ogni notte, si sciogghi a terra. Tefnut madre - dea di guazza è arcusgi - figlia dinù mantinutu, ma prestu stancu. Quandu hà avutu un tempu dura nantu l 'acqua in terra scurria.

In u bughju Nut scontra conjoint. Ra trovu fora avvinta, arrabbiatu. Iddu Maladettu Nut chi idda nun ci dà a nascita. Ma dopu à Tautou prighjuneru hà sempri sappiutu à avè i zitelli, unu di i quali era u diu di l 'Egittu - Osiris.

la granni diu di a saviezza

U - Chuck saviezza, è a magia - dicisi di aiutari la Nut divinu. Andò à a luna è vinciutu a so astuzia 5 ghjorni. Allora Nut è Lintzoain avutu figlioli. A prima hè Osiris. Sò frati e soru addivintò Nephthys - u re di i morti, Isis - Cecceccu e 'amuri è destinu, Seth - u male.

Quandu Osiris nasciu, la vuci dissi ca si sarà u patrone di tutte e cose. Sicondu a legenda hè statu cridutu ch'ellu era un discinnenti direttu di Ra.

Jucaturi Crisciutu, Osiris pigghiò lu tronu di Lintzoain babbu. Fu lu quartu faraonu-Dieu. A prima cosa ch'ellu ùn avia a pigghiari lu tronu - cuminciaru a 'nzignari genti a saviezza. Nanzu i tribù barbarian vissutu è manghjatu u so significatu. Faraone hè insignatu è crescia ciriali. Ghjunse à l 'aiutu, chì hè un simbulu di a saviezza. Insemi accuminciaru la liggi di basi. S'avvicinò cù i nomi, datu nomi di e cose, prisenta i scritti, insignanti, arte è parechji artisgiani. diu Egyptian Osiris hè dittu quantu à timite una putenza supiriuri. Iddu era un maestru di agricultura è custrittu ognunu à u travagliu. Cù a so vulintà, populu amparatu midicina è a magia. vinu fà è a biera fù arricavata. Cù i so strutture cità custruitu. Trattò manganese e rame. U Board chiamatu lu Age Golden. Dicenu cunnucieru senza sangu è a guerra. Moglie, una tradizione di famiglia, la soru di Isis, hè in amore cun ellu, mentri ancora, in u corpu.

Vannalismu a prisentazione di u so paese, è si n'andò in un rughjonu vicina, unni c'è ancora, ravage. Paci è saviezza, si messe à maestre in l 'altri tribù. Supra lu tronu firmatu da a so moglia, chì passava u so sapè fà à u pòpulu, di a scenza soi è a vita di famiglia.

Sveda PANTHEON

Mentri Osiris spartutu a so spirienza, a so fratellu Seth ammucciuni cascatu in amore cun Isis. U so sentimenti eranu accussì forti chi si dicisi di caccià u so fratellu da a lu munnu. Piazzà dédié longa circava. Parechji dimònii ùn fù piace la situazioni. Fratello sole, di u urnes cumminati diu Osiris, a so arrivare riccu è adurnati di gioielli. Prima ch'ellu ammucciuni misurata a dimensione in u diu di lu nascìri. Poi cci fici 'na festa, ca invitatu a sucetà di l' Egittu. Quandu l 'invitati betu lu vinu, Seth scatula cuvirnaru. U pubblicu gasped in la biddizza di vistu. Pettu li piacia. Allora u diu di u male disse: dà si à calchissia chì vi parmettini ci benissimu. Ognunu a dicisioni di vai in la scatula, ma quellu ch'ellu era vicinu, assai autri. Quandu Osiris a lasciatu, st'articulu lu cuperchiu e vicina nchiuvatu lu tabbutu. A trappula travagliatu. A scatula purtatu è ghjittatu in lu ciumi. Ma per ùn lasciò un urnes in u mare.

mitulugia Egyptian indica chjaramente chì fora di u Nilu messa trattu di la vita e la morti. U fiume, ellu purtatu fora di u pòpulu, di campagna in u regnu di persone. Diu, chì fù cunsidaratu eterna, si stalla in lu mondu di i morti.

Upon amparera di u prighjuneru, Isis accuminciò a dolu. Idda turmintate per un longu tempu è fighjuleti a terra, u corpu di una unu hà amatu. Dopu à una stonda, a donna sughjirisci, unni si vidi lu tabbutu. Ma a scatula hè cupertu cu Zoila, è unu di i rè pigliavanu à u palazzu, cum'è l 'Colonna. Isis trovu fora avvinta e cuminciaru a serviri nta lu casteddu cum'è un Commoner. Successivamenti vèduva clandestinité vantava u urnes. Chipped Veres chì èranu articulu, dopu usatu comu nu sìmmulu di u diu Osiris. Quandu si rapiu a ochju, a dea di lacrimi. In l 'Egittu, idda ammucciava a scatula in Delta u Nilu.

Big lu putiri d 'amuri divinu

Ci hè un altru mutivu Seth udià u fratellu. Sicondu a tradizione di famiglia, in carica moglie. Hè accadutu in un paru di unioni Shu è Tefnut, Lintzoain è noce. Stu sorte lingua è u so 'figghi - Osiris e Isis, Seth è Nephthys più.

Diu, di u male hè statu moglie à u so seconda surella. Ma sta donna, cun sincerità in amore incù una faraonu e parte-tempu fratellu egizianu. Una notte ch'ella fù reincarnated in Isis è sparte lu so lettu. Cusì hè natu u figliolu di u Duat Anubis, divintò patruni di mummification. Donna, longu hiat a verità, da Seth. Ma quandu a situazioni si vutau contra Osiris, idda si stalla à u latu di u bè è divintò una filiera di i sureddi.

Eventi Next unfold siguenti. Una sera, Seth si pesca, nant'à u Nilu e calaru nantu à i urnes. In un degnu di rabbia si tagghiau corpu di u so fratellu in 14 d 'oru e li stati tuttu lu munnu. Poviru Isis è a so surella, si messe à circà di u corpu. A ricerca hè a riescita, avemu trovu tutti i pezzi fora di l 'inglese phallus. Successivamenti, fù sustituitu da a tarra.

Ci induve èranu pigghiati di lu corpu, custruitu u Tempiu. Seth, videndu lu tèmpiu, è pensa chì i malanni intarratu sempre, ancu sapendu chì u nimicu voli manna.

A moglia di u diu Osiris è a so surella, Nephthys, Thoth è unu, figliolu, Anubis, creatu un Antò. U prucessu duratu 70 ghjorni. Isis hè assai turmintate, è perchè micca avè i zitelli. Ma per via di u gran a magia, ella vultò in una Hat acellu, disse u cuntrollu è firmò incinta.

erede Fate

Per un longu tempu una vedova, chì aspittava di u caprettu a ammucciari. Quandu hà datu nascita, Disse u so figliolu per vindicà a morte di u so babbu. U zitellu fù chjamatu Chorus. Isis hà risuscitatu è svegliu di u ghjornu quandu ghjustizia vi giustizia. U web PANTHEON her è u zitellu da u tintu Seth custudia.

Quandu l 'chœur cresce, ci hè una battaglia cù u so ziu per u tronu. Duranti la guerra, Seth sbattia 'occhiu lu niputi. Una legenda dice chì quandu u ochju hè ritornu à u pruprietariu, u Choir pigliavanu à Antò. Figliolu di u diu Osiris addumata in corpu di u mortu era un ochju, è ch'ellu fù risuscitatu. Ma l'omu ùn hà scrivenu a 'stu munnu, e appi a cuvirnari lu regnu di i morti. Nanzu spiccàvanu babbu dumandatu un pocu Puzzle coru e vitti chi u so figliolu sarà capaci à ellu solu adequately. Allora benedettu u zitellu a triunfari.

Siccomu l 'Egizziani u cridiani chì ogni chjassu passa Osiris, vale à dì mori è hè dinù. E mummification di u corpu ùn smolder. Malgradu quessa, Diu, rinvivisce, è la natura di ogni annu. In u mondu dopu, si pesa i peccati di u pòpulu, è pesa cum'è un ghjudicà.

80 anni, di cuntinuau ziu di battagghia e niputi. Stancu di i guerri custanti, Seth e Qui si vutau a lu dii sommu. A corte decisu chì u tronu appartene à u figliolu di Osiris. Seth addivintau lu capu di u disertu è i timpesti. diu Egyptian Osiris è u so figliolu era l 'ùrtimu rignanti di u mistiche. Dopu à iddi, a ghjente cuvirnaru la terra.

Portrait di u diu in terra

L'imagine di sta criatura hè assai cumplessa, è hè andatu à tanti trasfurmazzioni. Hè cridiani chì u so nomu era India, è timendu in la parti urientali di lu delta dû Nilu. Dopu a so essenza s'ammiscau cu la facci Andzhety, patronu di lu paisi. Per quessa, ci era bastone è pastori frusta in e so mani. Più di l 'anni, iddu àvi novi puteri, addiventa re di vignaghjoli è àvi lu rami e loti.

Dapoi u 1600 aC. E. dipintu com'è a grana pullulez.

À a fine di u New Kingdom hè assuciata incù Ra. L'imagine di u diu Osiris fù penalità cù u discu sulari à u so capu.

Si tense u capu di u mortu, ch'ellu ùn hà cessatu di esse tracciata à mezu à u tumultu di i pianti. Nanzu muviva stagno trabuccò induve loti crisciu. Next à mette u àrburu su chi si messe una anima in u visu di u Phoenix.

Erebu

Lassannu lu munnu, tirrenu, Diu, addivintau lu capu di li morti. Mitulugia dice ch'ellu purtava 42 di u Cristu, chì piglia a dicisioni u destinu di i soi. Qualchissia chì hà passatu in u mondu dopu, si trova in u salone di u dui virità. L'omu disse u ghjuramentu di tuttu, l 'essenza di u quali hè chì l' parraturi accuminciau cu lu prifissu frasa "micca" ùn rumpiu, ùn arrubatu.

In seguita pisanu prucedura hè accadutu. Mette u Libra nantu una manu, u core di i soi, i altri - un pare di la verità, dea. Per tutte e osserva Osiris. Diu, definisce u distinu dopu à a morte. Ci era dui scelte: campi Iaru felicità, induve gioia è allegria, o di lu cori l'piccatùri detti Ammutu mostru chi iddu cunnannatu a morti eterna.

U cultu di u oltritomba fù cusì grande chì in u periodu di u New Kingdom Osiris hè u più altu à mezu à i dii. Da quì, ci hè una nova tiuria. From avà nantu aspittava di l 'asistenza, eterna hè micca solu riccu, ma dinù i pòvari. Biglietti in Paradise - hè circa 'asistenza, murali, Megliu.

Sicondu à i vicenni di l 'Egizziani, tutti li cosi boni chi u mondu avia a stai attentu di chiddi amatu, perchè a morte era vistu comu nu sonnu prufonda. In ordine per una persona addrivigliànnusi pussutu campà una vita nurmale, corpu mummified. U Populu ùn hè un capricciu, ma un intigrata di u travagliu.

A corte di u diu Osiris ivucatu sentimenti di lu scantu è timore. E iddu era micca solu a prima Antò, ma dinù u fundatore di u cultu di i morti.

L'imagine di u ombre

Signore, cù duscia hè divintatu u antenatu puesia di litteratura è arti fina. A forza di strumenta a ghjente à creà nuvelle di a so exploits. Iddi sò chidi nant'à i muri è pergamena. Maiò parti di l 'pagine li cunsacratu à u "Libru di i Mortu." Opare palesani u imagine di Diu.

Cum'è tutti i rèttili cilesta, Osiris hè un'antra umanu. A ghjudicà scontra à sugetti à pusà. Li gammi stati bandaged. In e so mani era u simboli, di a putenza - ganciu e catina.

Diu, Osiris in Ancient Egypt hè una funzione caratteristica di si. Era una curona, ca fannu lu nomu "Atef". Hè sta curuna fu lu Papyrus. Culore biancu, u latu particularmente dui pene rossu à. Da sopra à sò endive. Hijo de la birritta lungarina eranu li corna d 'un muntone. Hè per sta curuna circadori ricunnosce i afréschi diu di lu scuru.

Pudete truvà pictures, chì depict Osiris, verde. Ghjè una riferenza à u so regnu tirrenu, induve ellu hè u patronu di lu nascìri e 'agricultura. Sì Diu hè rossu, tandu u culore di a tarra. Dinù in e so mani pò esse una vigna, in infatti, avvucatu genti comu a fari lu vinu. Ùn i pianti nata imagine dio à mezu à l 'arburi.

Cunzidiratu lu cchiù granni, murale, chi fù creatu durante u regnu di Dynasty V Dzhedkara Faraone - ca.. 2405-2367 aC. E. It c'èni lu diu Osiris. Photos chi hannu migghiara di anni di storia, è di interessu à scentifichi è i citadini strasurdinariu.

dii Egyptian in Grecia, è u Cristianesimu

About i dii di Ancient Egypt, lu munnu prima ampara di l 'Iuropa Grecu. Radu Dury, Yuliy Afrikan, è Evseviy Kesariysky in tecnica studiatu a storia di i regni vicinu. Ma a maiò parti di tutti i cuntimpuranei vennu da studii di Plutarch. St'omu scrissi nu trattatu "On Isis è Osiris." Assai cosi ntirissanti pò trova in u so travagliu. U solu negativu - in un travagliu pienu di Weaves di u mitu Egyptian di lu Grecu. Per esempiu, ci sò qualchi uncertainties assuciata incù u nomu "Osiris". Diu hè cù stu nome ùn esisti micca in Egittu, ma ùn ci hè statu un cultu Ushiro. Sapemu lu nomu di una lingua vicina di Plutarch. Ci sò altri sustituiri Ra addivintò Helios, Nut - Rhea, Thoth - Hermes. È u caratteru principale hè divintatu un vignaghjolu di Dionisiu.

Tanti studiusi vede similarità cù u Cristu, egizianu. Cusì, tutti dui insignanti di a saviezza populu è pruposti u pane è vinu cum'è a so carne è u sangue.

E lu tuttu principia incù u fattu chì archeòloggi aghju trovu preghiera datatu annata millennial aC. It parolla per parolla ripetutu "U nostru Patri." Avemu passanu assai di parallels la nascita di dui divinitati. Santa Maria amparatu di u zitellu benedettu di u Taddeo, è ciciri da una voce scunnisciutu. Next Isis ammucciatu sutta cù u so figliolu da u male Seth, cum'è Mary cun Ghjesù.

diu egiziana antica Osiris fù speciale nvintatu di schiavi, chì èranu sperandu per un sfarente, a vita megliu dopu à a morte. Just curà i muschi di a fede cristiana.

Un altru rapportu di Ghjesù, è Osiris - a morte è a risurrezzione.

Stamp - urnes

Name Ushiro umanità hè statu cunnisciutu per più di cinque mille anni. A parolla "Tro-Fra" è micca hannu una traduzzione esatta, ma più scentifichi credi chi significa "a unu chi veni a so strada." Era unu di i cultus più pupulari di l 'Egittu, ùn hè stupente chì i so imagine hè spessu trovu in arte. Ùn hè, si tratta fetishes. Osiris hè u sughjettu di India.

A prima attributi di u cultu - poli di lignu cu viaghji granu fissu. Per una sciarpa rossa serate iddi attaccatu - cintura. Era un simbulu di vita nova è i staghjoni. In parechji rigioni di u feticcio fattu a so strada. Certe volte hè una calata di pratu.

Dopu à popularizes u mitu chi Isis trovu mortu ghjustu cù u so maritu in Veres, India si messe à esse vistu cum'è u spinu di u diu. Jucau un granni articulu rolu cù un cambià di rè. None di l 'ncurunazioni micca statu purtatu fora senza stu simbulu.

Ogni spring, India crià vertically. Stu stenni la scunfitta di Seth e di paci, ca purtaru Osiris. Diu te la vittoria quandu i custellazione Signali statu piattu daretu à l 'urizzonti uccidintali.

Picculu statuette stati usatu comu cuscini.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.