News è societàCultura

Quistioni da u curiosu: come tanti anni, u Neige carusa?

Avà guasi tutti i liceo ziteddi incascià attornu a l 'arvulu di Natale, dunque sò Santa Claus è a so bella bisfigliola, è cù l'aiutu di un bastone a magia è i ralegra di i capretti, "dentatura, luci!" - in una inteligente, albero, luminoso, luci un puddicinu.

L'aspettu storica di u prublema

Di sicuru, a quistione di comu tanti anni lu Neige carusa, mamma di solitu cchiù ntirissati a (sto scherzandu), ma s'è vo accustà u prublema di scienza, pura, voi primu hannu a capiri, quandu l 'Imperu Russian, ci hè una tradizione di celebrà u New Year cù i spicificità pràticu à noi da a zitiddina.

In fatti, sta pratica primurosu hè micca sempri prisenti è ùn hè mancu un nativu Russian: in issi latitudini più venerati altri arburi - azalea, lime, quercia. natale hè longa adurnati li tudischi - longu cun elli a tradizione è "cummossu" à u livanti, chi ùn hè micca stupente: la dinastia Romanov assai attivu in u sangue, tedesco. Principalmente in la cità capitali natale almanaccatu la mpiratrici Maria Fedorovna, è m'hè accaduta in 1817.

Cusì, risponde a quistione di comu tanti anni lu Neige carusa, noi ci vole purtà in menti chi (in ogni casu, si tratta di caratteru di u New Year) deve esse micca di più cà dui centu. Fashion intrutu in la mpiratrici, tutta intornu à u 1830: u principiu di 'arburi di Natale crià populu s'avianu, puis - rèdditu mediu.

A ghjesgia, da a so natura, cunservatore, cu cummattimenti "pampering tedesco". U Santu synod | vietaru ancu à acconcianu una casa in i scoli, però, a riescita hè micca truvatu: natale piaciuti da dui generale, è i zitelli, è per via di u so harmlessness, la lotta di u Fathers ochji tantu assai offensiva.

D ded calcio - un furasteru cittadinu, è u Neige carusa - nativu Russian

Qualchi tempu dopu ci hè Santa Claus. Sta maghjina hè assuciata, in l 'unu a manu, cu l' figura di San Nicola, pupulare in l 'Ovest, e su' altra manu, - u caratteru tra Russian chì a prima in u bè Granddaddy micca statu chjaru assumiglianu: Pronuncia di Jack Frost, casticatu castigà i passi lagnusi, avemu tutti i sapere. Missiavu Frost Red Nose da opere l'Nekrasov, troppu, ùn hè nnòqua: ghjustu oghje in a scola di studià versione pisi, abbriviatu.

Una strada, o altru, ma u caratteru fata fola in una giacca pilu è cù u so bastone pare dinù à esse "ùn laca a nostra." Ma carusa - ragazza sclusivamenti Russian. ùn esisti analugii partutu in u mondu sanu.

Sta maghjina prima vota a la lingua, tantu i quistioni di comu tanti anni lu Neige carusa puntualmenti, nimu hà da risponde. faula hà lu chi, coppia, figlioli, évier cecu di neve, si messe à vede un miraculu: la vèrgini di viva. genitori Felicissimo dicisi i so newfound andarinu zitellu, chi tantu assai tristi.

Giuvanotta in u arte

Ispiratu da u racontu drammatica, Ostrovsky scrissi la cummedia in lu 1873, sicondu a ntirpritari comu l 'anni Neige carusa si in un racontu di fata videmma na figghjola ùn più vechje di 12-13 anni, in la cummedia stamu parrannu di na picciotta ca vetru micca solu nant'à Street View cum'è da a 'amuri.

A prima scena di u travagliu, ùn deve esse dettu, ùn hà fiascatu miserably. U publicu lighjittimu di la suffirenza di neve, giuvanotta arridìannu, dramaturgu frombu falà nant'à i snickers è epigrammi. More stupente hè chì quandu Luciano-Korsakov opera, di u listessu nomu creatu cù u listessu story, lu stissu pòpulu bagnata in la gloria di lu - è in fatti, hà solu 9 anni dopu à u sorte di u spittaculu! Infatti, u pubblicu - essendu Ventoso è Ersatz.

Avà a quistione di comu tanti anni lu Neige carusa, solving lea per ogni vacanza. gruppi arcuni di i zitelli à purtà un bisfigliola di Santa Claus "di a so". U Quotes è / o di una ragazza scola passatu à ghjucà u rollu di u Neige carusa. Sè hè bisognu di stu ghjocu cum'è un spechju di i favulusi Santa, rinumata hè datu à una signora sù: dopu à tutte e, nzèmmula cu l 'ziteddi assai fàciule à trattà cà sulu.

Torna populu agriturismo

Ci hè testimunianze chì in la fini di lu diciannovesimu seculu carusa digià prisenti: ghjoculi in forma di fimmineddi di neve doti 'arburi di Natale in parechje case. Ma comu na lingua e cucinu imagine Santa Claus di lu hà campatu dopu à i rivuluzioni di u 17u annu.

Devu dì chì a prima nè l 'usu di der un arvulu di Natale, senza mpurtanza comu tanti anni, u Neige carusa, senza panni fata missiavu di u gran piace di Lenin foru ùn interessa: hè statu decisu chì u "vecchiu riggimi" tradizioni di u populu Soviet di qualcosa. eventi Cumunista cun struncatu tuttu ciò chì hè statu assuciata incù Natale. Solu in u 1935, u cumandu partitu decisu chì u tintu avissi a turnari a lu diavulu i citadini almenu qualchi gioia di a vita, è semi-stabbilutu un arvulu cu sulu unu fruttu di u penna (dopu à a publicazione di "Verità" di l 'articulu apprupriati, firmatu da i membri di a tradizioni Politburo daretu à una pochi di ghjorni).

In 1937, festa di i grandi New Year si tinia à l 'Casa di suviètici - si prima cumpartu cun Santa Claus e "neve ragazza francese": a quistione di comu tanti anni lu Neige carusa, fù risolta a favuri di l' "generazione in sù". Era solu in lu 40s hè ligata statutu di lingua ufficiali fù accurdata: azzaru in casi mudellu, vacanze di u New Year scrive ciò chì hè - a bisfigliola di Santa Claus.

Oghje, a lotta di u dirittu di essiri cunzidiratu lu locu di l 'favulusi fimmineddi vinciu Kostroma, chì exploits l' imagine di picciridda cu la bona in ordine per siducia i turisti. In sti lochi, Ostrovsky scrisse u so spittaculu, anale vicinu à u listessu cosita. In seguitu, a natura si trasfirìu a Kostroma Parcu organizatu "Berendeevo regnu" quì. Quì in un bellu petre nant'à i spondi di u Volga, è stà una fantastico carusa, una visita à chì hè visitatu da molti innamurati di foli fata.

U Hostess cuntenta di riceve invitati: Mascagni una visita di a casa, si prisenta u so 'amici e addiu vagna neve "per furtuna". In fini di marzu - primu d'aprile, incù u so circulu di Kostroma festighjeghja u anniversariu di u figliolu heroine & di parechji (chì d'induve, forsi, si pò scummigghiari quantu anni, hè avà Neige carusa). A tradizione si messe in u 2009, è da tandu si sviluppa solu. I festi alberghi piglià postu, feri, cuncorsi, palchi tiatrali - per uni pochi di ghjorni, a cità hè trasfurmatu in un bugnu bourdonner di gioia, iorna i so abitanti è i visitori rughjonu gudiri lu atmusfera di una casa magicu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.