FurmazzioniStoria

Battaglia di u kalka, nascenu, cunsequenze di i risultati

Cunquistari la web Orienti Mizzanu è China, Sartana Khan mandò i so trè tumens, sottu à u cummandu di Subedeya è Jochi Khan, lunar i, zona chjinata cavallieri i Caucasus. Tatar-Mongolian esercitu cunfruntatu ci cu la e truppe, polovtsian, chì eranu scunfitti da li. Ferma, polovtsian si ritirau à traversu l 'Dnieper, ca àppi a li prìncipi Russian.

In la primavera, di gran principi cunsigli era arricugghiutu in 1223, duranti lu quali fù decisu di purtà un aiutu militare, polovtsian Khan Kotyanom. Princes luntani, zoni sittintriunali di Russia à rispettà, polovtsian ricusatu. A bout de fù decisu di dà à i tarri, polovtsian. U risultatu di un tali dicisioni e accuminciau la battagghia di lu kalka. e truppe Russian United guidatu da Mstislav Kievsky, Mstislav u TD è Mstislav Chernigovsky. Cù detachments Mongolian avanzata prima cumbattimentu accuminzau sùbbutu doppu staia u Dnieper. U Mònguli ùn andemu à la lotta e si ritirau per ottu ghjorni. Quandu u chjassu di l 'esercitu Russian bluccatu un picculu fiume kalka, hè organizatu un cunsigliu di a guerra, mentri chì i capi di disaccordu. Mstislav Kievsky affruntata circa la difisa nicissità, è Mstislav u TD vulia à luttà.

Battaglia di u kalka accuminzau 31 May, 1223. Prince Mstislav u TD, tocca à u campu Mongolian, si dicideru ca sulu risista cù u nimicu. Cumenciu, u marea di battaglia hè vultò versu lu Russian, ma u Mònguli usi un attrazzu maiò micca in u centru, induve ci era un Riuzzu galizianu cun u so retinue, è u cantu manca di l ', polovtsian. Catena, impussibile pi sustiniri la murtalità di un putenti, si messe à pi undisciplined. Corsa cavalleria, polovtsian cunfusu i squatri di guirreri Russian, prontu per azzioni, chi subitu si messe à besieging u Mònguli. A situazioni pudaria sempri salvà u principe di Kiev, ma trascinatu da rancuri a lu Riuzzu di Galizia, ch'ellu ùn avia stunatu u flanc di u tatar. e truppe Russian Marital Mongolian, ma u fragmentation Traduzioni di i gruppi è volu ignominieux Polovtsy purtatu à a dura scunfitta di la Russia.

Mstislav Kievsky cunfurtà su na cullina, unni di trè ghjorni repelled bè tutte e attacchi di i truppi Tatar. Allora u Mònguli andò à u prighjuneru, u capu di roamers Ploskinya basgiò i cruci in fronte di u principe di Kiev, iddu lu chi lu Tartars isciutu tuttu di e so case, si hà lasciatu i so armi. Yielding a raccumannarisi, Mstislav teniamu tantu, ma u Mònguli ùn tene a so parolla. Tutti i suldati strasurdinariu purtatu luntanu ntruducìu, e lu Principi e ginirali mette sottu, ponte, su chi si messe davanti à a festa, dilimitatu a vittoria. Battaglia di kalka tirminau in trè ghjorni.

e truppe Mongolian pruvatu à andà nant'à u offensiva nant'à a terra Chernigov principato, ma quannu jocu cu la prima cità furtificata - Linguistique Seversky, si ritirau nzinu in u francese steppe. Cusì, a battaglia nant'à u Mònguli kalka u dirittu di purtà fora un reconnaissance impurtante. Li Rumani l 'armata russa, ma in u so raportu Sartana Khan avia mis la mancanza di unitati in lu prìncipi Russian. Duranti l 'invasioni di Batu Khan di Russia in 1239 à u fragmentation Traduzioni di principato, Rus' lu statu anchiamènti usatu da i Monguli.

Battaglia di u fiume, kalka mustrò i cunsiquenzi di mancanza di parfetta. e truppe Russian patutu perditi grannissimi, sò ritornu in casa nè di più cà un decimu di li surdati francisi. Tombu parechje guirreri nòbbili e putenti. Battaglia di lu prìncipi Russian kalka mustrò u putere di u novu nimicu, ma la prima statu amparatu è l 'allungamentu 16 anni, l' invasioni di i folla di Mongoli-Tatar in u paese Russian rallintatu u sviluppu di a Russia seculi guasi dui è una mità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.