FurmazzioniStoria

Gabriel Cantaluppi: biografia e scultura

Tra l 'Iuropa, ca hannu lassatu una chi u studiu di u sviluppu di a sucetà, un postu particulare hè occupata da i scinziatu Francese Gabriel Cantaluppi, biografia, è di ricerca' attività chi formanu i basi di stu articulu. Tanti di l'idei palesa à u turnu di u XIX è XX seculu, ùn avemu persu a so pertinenza oghje.

Da l 'a scola Jesuit a Sorbona

Jean Gabriel Cantaluppi hè natu di marzu 12, 1843 in a cità di Sarlat, chì si trova in u sud-ovest di France, vicinu à Bordeaux. Destinu fattu tuttu per dilli a so vita avvene in u stradellu legale: babbu, u l'picciottu sirvuta comu nu judici, è a so mamma ghjunse da una famiglia di duttori bè cunnisciutu-, ornate i so nomi prucessi loudest a ddu tempu.

A so educazione ghjovani Gabriel accuminciau a la scola, tinutu da u Cattòlica Rumana Chiesa di i Gesuiti, chi hè calmu in linea incù u so statutu suciale di i so parenti. Doppu essiri lauriatu di lu in u 1860 incù un Bachelor di licenza Arts, iddu cci pruponemu in avvena à dà scienzi tecnicu rinumata, ma i circustanzi era tali chì u sughjettu di a so storia hè a lege. Corsi di messe in a so cità nativa, Gabriel Cantaluppi compie i so sei anni, in i muri di a famosa Paris Sorbonne.

a ricerca scientifica ghjudicà a cità

Vultà in casa un avvucatu cirtificati, u giuvanottu cuntinuau la tradizione di famiglia. Dopu principia in 1867 comu na ghjudicà aggiuntu è stabbirmenti muvendu u scala carriera, hè sette anni dopu divinni una ghjudicà cuntinuu in a so cità di Sarlat, avendu cusì, una pusizioni esiste tinia da u so babbu. In sta capacità ch'ellu sirvutu di vinti anni Cantaluppi.

Tuttavia, à dispone di ùn hè limitatu solu di cose chì tocca u logic. More Gabriel Cantaluppi à l 'Università addivintò interested in criminology e antropologia criminali - la scienza chi studia l' features, custumi, physiological e antropologia di culpèvuli ripetiri.

Classes in criminology, ca purtaru a prima gloria

It S'avissi a nutari ca a la siconda mità di u XIX seculu, criminology, fatte à studià diversi aspetti di offenses, cume i cundizioni è i mutivi si facevanu i modi è i metudi di riso, ma, più ntî, u individuu sughjetti custì, ricevutu un sviluppu spiciali in France. Era ci chì vede u termine "criminology", intrutu in u cutidianu di a vita solitaria-Sovranità Paul Topinardom.

E sti prublemi in tremenda, a so scuperti Cantaluppi messe à publicà in Journals scentificu, è quandu in u 1887 fù creatu in Sarlat Archive di antropologia criminali, divintò u so co-diriggenti. In u futuru, opere scentificu Gabrielya tarda mucho accuminciò a essiri pubblicatu in correlate siparati, creendu u fama luntanu cavallieri i cunfini di France.

Prova à identificà u "criminali spiccatu"

Piantà un pocu di più in u so travagliu in stu stabilimentu, si deve esse rimarcatu chì u cartulare di l'antropologia criminali statu creatu largamente à ringrazià à a pupularità chi a la fini di lu XIX seculu, sò enquête di lu scinziatu talianu e criminologist Cesare Lombroso.

Hè cunnisciutu chì in a so assirvazzioni di unu di i primi à utilizà lu mètudu di misurazzioni antropologia di skulls di briganti, cunvince à pruvà chì cù i segni degne pò esse una licenza bastatu di prubabilità insignà u predisposition di una parsona à atti illegale. Simply misi, li fù cunvince à identificà u tippu sàntu di "criminali spiccatu."

Per stu scopu, è fù creatu in Sarlat pacchettu spiciali, ca vèni a cogghiri materiali da à traversu u paese, da a lu log di persone chì sò devoti offenses criminali. U so studiu e systematization Cantaluppi prumessa dipoi u 1887, senza rishennu: u so core e los cum'è un ghjudicà a cità.

S'o chjodu à Paris, e so attività di ricerca chì seguitanu

In u 1894, dopu à a morti di Cantaluppi mamma, lascendu a so cità nativa è venenu campanu in Paris. Lassannu lu noms de logic, iddu era infini capaci à dà a scienza, mentri stenda u catalogu di i so ricerche, è à tempu di fà spuntà criminology. A rinomina iniziale di una ricerca seria, è sò cunnisciuti dinù in a cumunità scientifica sò dirittu Gabriel Cantaluppi torna una pusizioni altu in u Ministeru di a ghjustizia, guidatu la sizzioni di statistiche crìmine ci.

Papier Gabriel hè a unu tempu cunnisciutu micca solu cum'è una solitaria, ma dinù cum'è un insegnante chì hà risuscitatu un aise di duttori Francese. A so carriera insignamentu ch'ellu principia in 1896 à a Scola Free di Political Sciences, è tandu i so cuntinuau divintà un prufissuri di centro educazione è a ricerca di u cullegiu de France, unni travagghiau finu à a so morte in u 1904.

I liti cu Emil @FrancescaBoccella

In l 'opere cunsacrate à i prublematichi di pricisamenti, Gabriel Cantaluppi basau soprattuttu in u statistiche è linguistic analysis usatu comu lu mètudu primaria di a ricerca. In li, si spessu affruntata incù u so oghjinchi, ricunnisciutu dinù ricevutu in a cumunità scientifica, - lu sociòlugu Francese Emile @FrancescaBoccella.

Cuntrariu culleghi, ddu jornu chi ghjè a sucetà chì fonda ogni individuu, Cantaluppi, favuriri a un puntu di vista sfarente, hè abbuccatu à crede chì a sucetà stessa hè un pruduttu di l 'azioni di individuale suggetti. In autri paroli, lu pesante intra u pundits n'andò circa ciò chì hè primariu è ciò chì hè sicundariu - la genti ca furmanu la sucità, o di una sucità, u pruduttu di unni addiventa ogni omu.

A sincerità di l'impresa cum'è un risultatu di mutuale mimetisimu

A la fini di lu XIX seculu, una monograph ùnicu, authored da Gabriel Cantaluppi - "liggi di un mimetisimu." U so essenza boils davanti à u fattu chì, sicondu à i scinziatu, attività suciale è cumunicazioni di i membri di a sucetà hè basatu principarmenti supra un mimetisimu è ripitennu u cumpurtamentu di certi genti di àutri. Sta dimarchja hè u répétition sistimàticu di i sfarenti cumpurtamentu suciale, Pifania di l 'attività pratica, oltri cundannatu e credenze. Si face un mimetisimu li ghjucà nantu da generazione à generazione. Si face dinù u friscalette, struttura di cumpagnia.

persona ncignusu - u mutore di u prugressu

U sviluppu di a sucietà, sicondu a tiuria di Cantaluppi, hè per via di u fattu chì à mezu à i so membri, si vìdinu periodically pirsunalità ncignusu siparati, capaci, scuppiannu di u prucessu generale di un mimetisimu, dicu un nova parolla in ogni campu di l 'attività umani. U fruttu di u so travagliu pò esse à tempu un 'idea astrattu, è bè tangible specifichi.

dispacci creatu da elli - Cantaluppi si rifirisci a li cum'è "Corsa" - siducia subitu Epistemica è norma accettatu appoi addivintari. Ghjè cumu, secondu a scentifichi, a valdi tutti i diritti suciali, - la majuranza di pirsuni, impussibile à inventà qualcosa, I accuminciò a imitatu innovators (innovators), è aduprà a li criati. Hè dinù a nutari ca micca tutti i novità hè accettatu da a sucetà di imitatu, ma solu quelli chì stava in a cultura esiste prevailing è ùn vene in u cunflittu cù lu.

Cusì, u autore di u tiurìa susteni ca lu prucessu di evoluzioni suciale di a sucetà hè u risultatu di l 'attività criativu di certi di i so membri, ncignusu, è micca un prucessu storicu naturali comu lu alzate Emil Dyurkgeym.

Critica di a tiuria di l'cuscenza cullettiva

Oghje, libru pupulare u mondu sanu, chi fù scrittu in l 'ultimi anni di a so vita Gabriel Cantaluppi - ". Viti è a ghjente" In lu ch'ellu palesa u so attitudini critica a giustizia in i so anni, è sò firmatu à u prisente cuncettu ghjornu di a cuscenza cullettiva, supponi esistenti in distinzione da u individuu menti è hè qualcosa indipendente. Bâtiment à l 'idei spressu, sopra, i punti autore di u rolu di li funnamenti di a cuscenza di ognunu sola individuale è, dunqua, in u so rispunsabilità per i atti, ingagiatu da a ghjente.

Ci hà da esse ricurdatu comu unu di più sughjettu, per ch'ellu cunsacratu a so fatichi TARD Gabriel - ". U fenomenu di a ghjente" In stu riguardu, si susteni incù u pissicoluggu Francese Gustave Le Bon, ca iddu pinzava ca lu XIX seculu, hè l ' "età di a ghjente." Objecting à quessa, Cantaluppi addicchiaò ca si hè impussibile a mmiscari dui cumpritamenti diversi cuncetti - la fudda e lu pubblicu.

Sè l 'usu di a ghjente, hè ubligatoriu cumunioni fisichi trà i cumpunenti di u so populu, u pubblicu forma la menti cumuna è intellect. In stu casu, si pò esse ghjente chì sò ritinutu situatu in un nutevuli luntanu da ogni altru. Soprattuttu impurtante era u so vulè esse in i nostri ghjorni, quandu i media sò capaci à creà naturale publicu cumune, diriggennu u so parè in i dirizzioni dritta à elli.

Altri rami di scienza chì interessa Cantaluppi

Ci sò altri, zona di scienza chì Offerte cun Gabriel Cantaluppi - pricisamenti ùn hè u solu campu di a so attività. In aghjunta à u sopra à-mintuvà criminology, scinziatu pagatu assai temi attinzioni e scienza suciali, comu scienza, pulitica, ecunumia è di storia, arte. A quessu ùn deve esse stupente, picchi na vota si lauriau da la scola Jesuit cù una licenza in arti fina. In tutti sti campi di a cunniscenza Gabriel Cantaluppi s'arricchiu scienza cullezzione dopu si travaglia.

L'idei di l 'scinziatu Francese trovu una larga risposta in Russia. Parechje di e so opere sò statu traduttu in Russian e addivintau lu duminiu di u publicu ancu nanzu i rivuluzioni. Per esempiu, in 1892 in St. Petersburg fù publicatu libru (Gabriel Cantaluppi "liggi di un mimetisimu"), chi duna la libirtà a fora u riassuntu di supra. In agghiunta, lu vitti la luci di lu monograph "The crimini di a ghjente", "L'essenza di u arte", è parechji altri.

idei courage in la luce di u prisente ghjornu

U cuntruversia chi unfolded in lu XIX seculu, trà Cantaluppi è @FrancescaBoccella circa ciò chì hè mistieru: u individuale o di sucità, trova u so mantinimentu oghje. Mudernità hà datu nove impetu à i dibattiti trà i partighjani di u spiigazione di a sucetà comu un organismu indipendente è i so nnimici a vidiri comu na cullizzioni di pirsuni indipendente.

Nunustanti lu fattu in u stimi di u so patrimoniu scientificu, scinziati mudernu dà meriti debbitu Cantaluppi cum'è u fundatore di un numeru di pupulari e rùbbriche spuntà oghje. Tra li sò l 'analisi più impurtanti di parè publicu è l' tiurìa di la cultura di massa. Però, si deve esse rimarcatu chì in u XX seculu, hè u tiuria prevailing di @FrancescaBoccella hè sempre chì a sucetà infruenza la criazzioni di l 'individuu, è ùn viciversa. In stu riguardu, parechji Cantaluppi persu u so pupularità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.