FurmazzioniStoria

I leghji di Draco in Atena. caratteristiche generale di u codici di Draco

Dragon, o Drakonta - legislaturi Atinisi, ca li liggi ascensione cuntribuitu à a nascita di tali aphorisms comu "draconienne", chì si riferisce à porghje sciorru s'imponi participà à qualchì puntu di rinfurzà u statu da una cumuna affirmazioni di i so principii legale di basi.

sistemu ghjudiziarie anticu

Hè cunnisciutu chì l 'abitanti di Attica (l' aria unni si trovanu Atena) in VII. AC. E. ancora, cuntinuava à agisce secondu a antica liggi tribali. U so mudellu di l 'omu mudernu pò parenu troppu duru. By u tempu l 'auturitati mpiriali quì hè longa partutu, accussì i capi pulitichi cuvirnaru o archons, eletti da mezu à u pòpulu, più distinti.

In fatti, Ateni vinni poi lu cuvirnaru un tutale di 9 pirsuni. Chief à mezu à elli hè u Archon-monolingual - a prima persona à a pulitica, Archon Basilio impastughjata in tràttanu di riliggiuni, l 'Archon-polemarch hè incaricata di affari, è l' autri sei archons fesmofetov-purtatu magistracy urbanu è oversee u baddu di a lege è u regulamentu di i so attività corti.

malheurs Kilonovskaya

Digià à a fine di VII sèculu. AC. E. Atene, la pupulazzioni si messe à capisce chì a lege in u forma in lu quali asisti, deve esse cambiatu urgently. A prima ragiuni, ca ammuttau lu autorità a tali riforma ghjudiziarie, erani tempi disturbatu, chì nicissarii sciorru di più stringent per ghjornu inghjuliatu nant'à a pruprietà privata, è lu secunnu - l 'eternu-crescita malustari pupulari causatu da i misuri arbitrariu da i ghjudici, nobili, à avellu la liggi comu si vede degnu.

Stòrici crìdinu ca unu di l 'elementi ca cuntribbuìu assai a la scrittura, di novi règuli corte, hè l' accussì-chiamatu cunzigghiu Kilonovskaya. Hè pinsatu chì numaru trà 636 è 624 anni aC. E. un signori Inde uttiniri a s'impatruniscenu di putere da la forza à la politica, ma micca u travagliu fora, perchè fù défendu da a ghjente chì facìani parte di a famiglia di famigghia Alcmaeonidae. A so viulenza era cusì siveru chì i ribelli ancu avia pigliatu aggrottu à u all'atareddi di i dii, sò subbitu ammazzati. Vergogna Baruna arbitrarietà è desecration sò tantu ultraggiatu da i citatini chì si Maladettu tutti Alcmaeonidae.

novu ligislazzioni

Dopu à Kilonovskogo cunciura chi in casu di vittoria pudia purtà à puteri tiranni Eupatridae sò obligatu à dimustrà oi statesmanship. Chì hè perchè a lege Atinisi, hè statu decisu di migliurà. Stu travagliu hè distinatu à unu di sei archons-fesmofetov. A scelta hè cascatu in u Drakonta cum'è guditi gran rispettu in u cullettivu è hè una persona conscientious è minacci. Tutti u travagliu hà fattu duranti 621 aC. E. Cum'è un risultatu, u lume cumpareru li liggi di Draco.

Tantu luntanu, si dicìa ca lu ducumentu statu scrittu prima rigulamenti legale in forza in u territoriu di Atena. Puru stu manifestu hè debatable. Ci saria più currettu di parlà di a prima liggi di scritti esistenti, cum'è di solitu ogni regule sò solu reprocessing digià una volta normi pre-esistenti. Un esempiu in issu casu, pò essa com'è un manifestu di Aristòtili, chì ancu in u 80 di u listessu u seculu, u Archons-fesmofety digià impastughjata in tali travagghiu.

caratteristiche generale di u codici di Draco

U uttinuti principale di u mudellu aghjurnata sò divintatu rispunsabilità di più chjaramente difinutu di i capi, e lu principi di e prucedure di a so elezzione à a posta. Mentri un gruppu di liggi di Draco è cuntatu uni pochi articuli circa la struttura pulitica di u statu, ma ch'elli ùn sò impurtante in sta racolta, cum'è indettatu da u so nomu - "tradizione".

U fundamentu di u nove regule sò più chjaramente sciorru di vari tipi di offenses difinutu. Certi li liggi di Draco, senza dubbitu, parenu micca crudeli. Pagliacci, almenu una occasione tali innucenti cum'è a rubari, frutta o di ligumi, ma perchè hè basau di la pena di morti! Ma à tumbà u latru hè ingagiatu in self-difesa o di u ritornu di i so bè, un delittu è ùn hè cunsideratu. A pena di morti hè vinìa di omicidiu, arson è desecration. Drakonta ancu aghjustatu una norma chì pari cumplitamenti privu - u castigu di l 'assassiniu di uggetti nature.

Sti innuvazioni in la lege criminali

Cum'è voi sapete, u codici di Draco reflété u prugressu in u sviluppu chi succideva a ddu tempu a sucietà atiniesi. Pè a prima volta ci era un semplice gruppu di brutal unintended, meurtre è fattu in u prucessu di difisa. Traballat cunzidiratu crimini riguardanti l 'factor di seducers vita soru, e so mòglie, figliole è data. In u listessu categuria caduta è 'assassiniu fattu durante un evenimentu sportivi, ma dinù cum'è un risultatu di parechji piscina.

Arheopaga li era à revue de crimini solu CP chì lu risurtatu in Accidents umanu. A pena di fari stu massa hè u pena di morti. Unintentionally cum'è da un bordu spiciali custituita di efetov in sù chè 50 anni. Manslaughter hè di solitu puniti da cacciata di u riu. Diffirenti tipi di sciorru, comu viteddi, usatu in trattendu di i citadini chì hanu fattu parechji altri crimini.

It devi esse dettu chì u leghji di Draco in Atene agitu effittivamenti è sò largamente creatu a vìnciri lu solitu, mentri la vendetta, perchè pruibita à riparà un lynching. In stu casu, a colpa di l 'assassiniu ripone chè nant'à u pirsuna chi facevanu lu, è micca di u tuttu di famiglia, cum'è nanzu. Esiste, nascì u castigu, è quellu chì instigated l 'assassiniu.

valore

a sucetà Atinisi appruvata la liggi di Draco, chì era citatu sopra à e caratteristiche chjaramente sapè chì si circava di guariri di u riccu di tradizione tribali e à usu in u vostru rilazzioni mudellu di statu è classi aghjurnata a vita.

Nunustanti sti ligislazzioni piuttostu stringent, u sviluppu di a lege Grecu sempre si stalla un passu avanti. Dapoi u scriviri lu novi règuli Baruna chi si messe à l 'usi stati limitatu à e so azzione regule chiaramenti scrivendu, u esicuzzioni di cui si pò facirmenti liste.

annullamentu

Most stòrici dì chì tutti i codici di Draco mette nant'à u territoriu di a polis, finu N.594 aC. AD finu à u so riformi ùn cunduce SOLON -. Nobili aria e un mircanti di successu. Iddu fu luvatu la maggiuranza di li rèuli stabbiluti in 621 aC. E., ma lassaru quelli chì si raportanu à self-di difisa e Manslaughter. Hè da nutà chì u assai Drakonta, malgradu u so liggi s'imponi in tempi antichi nni godiu gran rispettu, è u so nomu, è avà hè u par cu lu megghiu ligislatura internaziunale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.