FurmazzioniStoria

A cunquista di Gengis Khan. Anni di a so vita è regnu di Gengis Khan. longue l'Sartana Khan a Russia

In u primu quartu di u riccu evenimenti storichi di u spianate XIII sèculu da Siberia à u nordu Iran è Azov stati annunciatu arragghiari cavalli tanti invasori, falava da a prufundità di u Casanova Mongolian. Iddi purtatu per un locu u male di u vechju èbbica - i cunquistaturi intrepid Sartana Khan e cunquistaturi di a nazione.

Figliolu di l 'eroi Esugeya

Temujin - cusì à a nascita fù chjamatu Sartana Khan, u futuru re di Mongolia è Cina sittintriunali - natu in un picculu boldog delüün antigen, truvareti u rive di u fiume, AMUR. Era u figliolu di un capu lucale Esugeya GAUCHISSAIT, straziatu campavanu titulu Bahadar, chi significa "guerrieru." Vergogna à tìtulu unurariu arriciviu di a so vittoria nantu à u capu Tatar Tmudzhinom-Ugra. In a battaglia di pruvà a so avversi quale hè quale, è i so prigiuneri, iddu è altri spòglie cunquistata Oelun a so moglia, nove mesi dopu divinni la matri di Temujin.

A data esatta di stu casu vi scummove lu cursu di la storia mondu, hè ùn hè micca sicura, ma più prubabile hè sempri cunsidaratu in 1155. About cum'ellu spesu u so primi anni, macari nun supravivìu infurmazione accéder, ma hè cunnisciuta chi u principiu di l 'età di nove Yesugei in unu di i tribù cunfinanti scigghìu di u so figliolu da u nomu di a càmera di Borte. By u stradellu, pirsuna, qualle u novu per ellu ìu assai tristi u so ritornu era abbilinatu da tatari, quale ellu è u so figliolu stete vagnatu.

Anni di artisgianu e miseria

Da un all'età la criazzioni di Gengis Khan hè accadutu in una atmosfera di una lotta spiatatu di sopravivenza. Mancu u so pòpulu amparatu di i morti Esugaja cum'è attaque adrift da a so faccia (in l 'eroi ill-rire avia dui altre) è i zitelli (chi dinù manca assai), piglià tutte e pruprietà lasciò in u francese steppe. a famiglia orphaned una pochi d'anni girandulava, chì ghjera in traccia di manciari.

Ghjuvantù Anni di Gengis Khan (Temujin) cuincideva cù l 'epica, quandu i Casanova, divinni la casa di la capi tribali search purtatu un musi lotta di putenza, l' usu di cui fu lu ô di l 'autri catena. Unu di sti candidati - u capu di a tribù taychiutov Tarqutai-Kiriltuh (un parenti luntanu di u so babbu) ancu pigghiaru un giuvanottu, vitti a iddu un avvene avversi, è per un bellu pezzu tinutu in blocchi di lignu.

stemma Fur, girendu u racontu di i populi

Ma u destinu avia a dari a libertà di u ghjovanu prigiuneru chi arriniscìu a burla u so cutuliavanu è a mancari senza. By issu tempu, a prima cunquista di Gengis Khan. Ch'elli si ne fora per esse i cori di i giovani, asse beauty - ch'ellu dubbed la sposa. À u so Temujin si n'andò, quacchi vota senza. U lazzaruni, incù tracce di pads u wrists, iddu era canadese groom enviable, ma hè pussibili a cunfùnninu lu cori di una ragazza francese?

Comu patri dota l'Borte dete à i so rilucente, cappotto, a sable figghiu-in, ca, anchi si pari cusì, si messe arrampicata lu futuru cunquistaturi di l 'Asia. Nè hè la tentazione di mustrà cumming in pelletteria cari, ma Temujin sceltu spicificatu dispose di un donu matrimoniu.

Cù ellu, è si n'andò à u più forti à chì guverna tempu francese steppe - u capu di a tribù Kerayit Toorilu Khan purtatu u so è ellu chì u so solu valore, micca scurdà si viaghja un donu prupizia smorfii occasioni. Stu muvimentu hè quasi un visionary. Privu di mantelli, Temujin fatti una putenza patronu, in scuntrarisi cu cui si messe u so cunquistaturi viaghju.

principiu di a strada

Cù u sustegnu di un putenti filiera cume Toora Khan accuminciau la cunquista di lu ligginnariu Sartana Khan. Table datu à l 'articulu mostra solu u più famosu di elli, chì sò divintatu storicamenti impurtante. Ma ch'elli ùn avaria pussutu piglià postu senza 'na cua in un picculu, battagghi lucale chi purtaru la manera di l' a fama munniali.

Capiau na residenti cunfinanti ulus, si pruvau a hangar menu sangue, è salvà a vita di i so nimici pussibuli. Stu fù micca fattu per via di Umanesimu, chì era stranieri à l 'abitanti di l' Casanova, è in ordine per siducia i vanquished 'à u so latu è duvuta a lu si junciu li schieri dû so' esercitu. Turnatu critti ch'era a iddu e nokors - furesteri chì sò pronti à dà di a so parte di u loot nel campagni pruduzzione.

Però, l 'anni di Gengis Khan hè spessu misi e miscalculation ошибка male. Un ghjornu, si n'andò à u prossimu Battagghia, lassannu a so Hampel Unguarded. Stu ciu Markit tribù, quale guerrieru à u sustegnu di u webmaestru attaccatu e pruprietà sua, pigliatu cun ellu tutti i fimmini, compresi i so carìssimu moglia Bothe. Solu cù l'aiutu di u listessu Toora Khan Temujin iddu successi in scunfittu Merkit vultà u so fidu.

A vittoria supra lu Tartars è i tre di Mongolia Eastern

Ogni nova cunquista di Gengis Khan hà risuscitatu u so altu à mezu à la catena francese steppe è cuegghiè in un numeru di i grandi dirigenti di u rughjonu. Circa in 1186 hà criatu a so ulus - un tipu di statu feudali. Cuncintrati in e so mani tutti i puteri, è u messe nantu à u territoriu dipinnenti usu delineated la verticale di lu putiri, induve tutte e pusizzioni chiavi Dimucràtica Tudisca da u so apprussimata.

A scunfitta di a tatari diventa unu di i vittori più impurtanti, chì cuminciò cù la cunquista di Gengis Khan. Table datu à l 'articulu parra di stu casu in 1200, ma una seria di scontri armati si messe torna à i cinque anni nanzu chì. À a fine di u XII seculu, u tatari campa tempi difficiuli. U so encampments sò sempri attaccatu da i forti è periculosa nimicu - i truppi di l 'imperatori Chinese di Jin Dynasty.

Apprufittannu di stu, Temujin intro e milizie Jin e cu li attaccò u nimicu. In stu casu, u so scopu principale ùn hè à estrazzioni, ch'ellu turnatu cumunu cù u Chinese, è u Ndibulitusi di u tatari, chì èranu in la so manera à u duminiu undivided in lu Casanova. Aviri arricivutu lu vulissi, si maestrata quasi tuttu u tarritoriu di Mongolia urientali, diventà u so capu undivided, cum'è l 'affettu dî la dinastia Jin in u rughjonu ha appuculita sviluppa.

Cunquista di lu Territory Trans-Baikal

Hè un umaghju micca solu talentu strategicu Temujin, ma u so sapè fà diplomaticu. Santi manipulating ambizioni capi tribali, si sempre diretti u so odiu in un sensu pusitivu per ellu. By custatu à alliances militari cu li nimici di eri è veni, attaccannu l 'amichi recenti, si sempre sapia quantu à esse una vittoria.

Doppu la cunquista di l 'tatari in 1202 accuminzau campagni disegni di Gengis Khan in u Territory Trans-Baikal, induve in u vastu chianuri di tribù venenu Tayichi'ut. U Populu ùn hè un caminu facile à unu di li battagghi chi Khan hè piriculùsa testa freccia nimicu. Tuttavia, luntanu da u riccu spòglie ch'ellu purtò canusciri Khan, comu vittoria era solu, senza l 'aiutu di alliati.

U titulu di u Great Khan, è nu gruppu di liggi "Yasa"

U dopu cinque anni, era un mantinimentu di a so cunquista nurmanna di l 'numerosi i pòpuli vivono in u territoriu di Mongolia. Da a vittoria di a vittoria di cresce a so putenza, è cresce l 'esercitu, replenished da nnimici chi à u so serviziu d'eri. In principiu di branu 1206 Temujin fu dichiaratu lu Great Khan da ellu MASSIGNAC u più altu titulu di "Kagan" è lu nomu di Chingiz (cunquistaturi d 'acqua), cu cui si intria in lu la storia di lu munnu.

Anni di regnu di Gengis Khan era un 'epica quandu u tuttu a vita di u populu sughjettu à u rigulari elaborated so liggi, nu gruppu d' unni veni chiamatu "Yasa". U locu di lu in lu occupatu i articulu prescribing la pruvista di cumpleta aiutu mutuale in la campagna, è sottu pena di prohibiting ngannu confided in qualcosa umanu.

Curiosi, sicondu à i leghji di stu re, mezzo-barbarian, unu di i più virtù di fidilità fù cunsidaratu ancu nimicu manifestazione è versu la suvrana. Per esempiu, un prigiuneru chì ricusò di disprezza a so anzianu maestru, fu cunzidiratu degnu di rispettu è turnatu accettatu in l 'esercitu.

À rinfurzà a verticale di putere in l'anni di a vita di Gengis Khan sempri sottu u so populazione di cuntrollu fu spartuta in dece mille (tumens), mille è centu. Sopra à ognunu di i gruppi righì la testa di u capu (iniziu) hè incaricatu di u fidilità di la subordinates. Stu permette à voi à tena in s'imponi ô à un tempurale numaru di ghjente.

Ogni persona è omu sano, fù cunsidaratu un guerrieru, è fù custrettu à pigli armi à i prima signali. In generali, a ddu tempu l 'esercitu di Gengis Khan hè circa 95 mila. Man ncatinatu disciplina di ferru. U minimu ncùantru o cowardice mustratu in battagghia, cundannata à a morte.

U principale rializazioni di e truppe Sartana Khan
casu data
A vittoria supra li forzi Temujin tribù Naiman 1199
A vittoria di i forzi di i tribù Temudgin taychiutov 1200
A scunfitta di a tribù Tatar 1200
Vinciuta cuntra Kerayit è taydzhuitami 1203
A vittoria di più di a tribù Naiman guidatu da Tayan Khan 1204
attaccu di l'Sartana Khan u statu Tangut XI Xia 1204
Beijing Miscellanea 1215
Sartana Khan cunquista di l 'Asia cintrali 1219-1223 annata
A vittoria di u Mònguli, guidatu da Subutai è Jebe nant'à u fiume kalka su esercitu Russian-, polovtsian 1223
A cunquista di u capitale è i stati XI Xia 1227

New manera di cunquista

In 1211 guasi finìu la cunquista di i pòpuli Sartana Khan lamay Baikal è Siberia. Da tutti i scorni di stu vastu regione flocked à u tributu. Ma a so ànima legs ritrova senza restu. Nanzu era u China North - un paese induve lu mpiraturi vota aiutatu u scunfiggiri lu Tatar e escia più forte, alzà à una nova liveddu di lu putiri.

Più di quattru anni nanzu u principiu di a campagna Chinese, liberà a realizazione di u chjassu di seguità u so truppe, Sartana Khan cunquistò è distruttu u regnu Tangut di XI Xia. In estate 1213 fù litturali di a catturari l 'furtezza chì cupria u passaghju di u Great Wall di China, occupatu u Statu Jin. A so campagna hè sveltu è vitturiosa. Pigliata da maravigghia, assai di la cità a rinnìrisi senza una lotta, è u numaru di i capi militari Chinese sò Perfume cù l 'accupazioni.

Quand'ellu fù cunquistata North China, Sartana Khan si trasfirìu a so truppe in Asia Cintrali, induve eranu dinù furtunatu. Avè vastu spianate cunquistata, turnò a Samarkand, unni cuntinuau a so manera, vinceru lu nordu di a Iran è assai di u Caucasus.

longue l'Sartana Khan a Russia

Subutai è Jebe - di la cunquista di l 'terri slavi in lu 1221-1224 annata, Sartana Khan, dui di so' cumannanti più amparati statu mandatu. Avè tagliatu u Dnieper, iddi occupatu u dû Rus à u capu di un putenti esercitu. Ùn arrimbendu si nantu à u so propriu a scunfiggiri lu nimicu, magistrati Russian fatta pi scuntrarisi cu lu so vechju aversàrii - Polovtsy.

A battaglia hè accadutu u 31 di maghju 1223 in u Mari di Azov, in u fiume, kalka. Si cunchiudìu cu la scunfitta di e milizie Russian-, polovtsian. A raghjoni di u fallimentu di tanti stòrici vede u arruganza di lu Riuzzu Mstislav Udatnogo, ca passò lu fiume, è si messe à luttà finu à i forzi principali. Prince Desire à risista cù u nemicu si vutau a so morte è a morte di parechji altri cuvirnaturi. un tali tragedia di u distruggiuti dâ marcia patria di Gengis Khan, girannusi a Russia. Ma in fronte, di li aspittava un testu ancu di più serii.

Nom de la cunquista di Gengis Khan

Iddu murìu lu cunquistaturi di l 'Asia à a fini di' istati di 1227 durante a so seconda campagna contru à u statu di XI Xia. More inguernu accuminza l 'assediu di u so capitale - Zhongxin, è forzi cchiù difinnìa di i cità, s'appronta à piglià u so rinnuta. Era l 'ultimu cunquista di Gengis Khan. Di colpu, si 'ntisi mali e slog, è un pocu tempu dopu mortu. Micca senza la pussibilità di avvilinatu, i circadori sò abbuccatu à vede a causa di a morte a Ripa causatu da preghjudiziu ricevutu pocu nanzu à a caduta da u so cavallu.

U locu esattu di militari di u Great Khan canusciutu comu scunnisciutu è a data stessa di a so ultima ora. In Mongolia, induve hè situatu una volta l 'delüün boldog antigen, ca, secunnu la liggenna nascìu Sartana Khan, oghje sorgi costruiu un munumentu in so unuri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.