FurmazzioniStoria

Marshal Novikov: un cortu biografia

Assai ntirissanti figura storica hè Alexander Novikov - Marshal di l 'Unioni Suvietica. Iddu era natu in u paese Kryukovo (regione Kostroma) in u 1900. In u 1919, si junceru a Armata è participò à a guerra civili. Dapoi u 1920, hè un membru di u RCP (B). In lu stissu annu si lauriau da i furmazioni infanteria, e in lu 1922 - Corsi di "The Shot". unità urdinatu da platoon à Battaglione. In 1930 Novikov Aleksandr Aleksandrovich maiori da l 'Accademia Military. Dopu ch'ellu fù mandatu à Staff u travagliu in u Corps Pisces.

Duranti lu cunflittu Soviet-Finlandese avvene Marshal Novikov hè in u nordu-uccidintali, fronte, unni guidatu u sediu di u Air Force. In u 1940, Aleksandr Aleksandrovich statu numinatu à u articulu di Force Cumannanti di lu Léningrad IN, è in u 1941 si pigghiau lu gradu di Major General Aviation. Duranti Alimagna Novikov guidatu u prima Air Force u Nordu, è tandu fronti civile Léningrad. In d'aprile 1942 è fù numinatu cumannanti di l 'Air Force di l' Armata suvièticu. In u 1942-1943-XX tempu hè Commissar dirittori People l'di difesa. Novikov fu lu primu a l 'Unioni Suviètica fu datu lu rangu di Air Marshal.

As a ragione riprisentante Aleksandr Aleksandrovich curputu Cuurdinau la lotta Air Force parechji fronti - nantu à a presenza di Stalingrad durante a battaglia di Kursk, quandu opérations offensiva in u Nordu Caucasus, Belarus, Ukraine, u paesi Balticu, a Germania, e in li battagghi cu l 'esèrcitu Kwantung. In lu 1944 addivinìu lu Chief Marshal. Stu titulu hè affaccatu in l 'Unioni Suviètica, per a prima volta.

Marshal Novikov has been litturali lu Bloccu aria inturniatu da i forzi di Paulus, è a scunfitta di ricugnizzioni Tedesco in cumbattimentu aereo in u Kuban. Carlu participò à a traduzzione di l 'Unioni Suviètica Air Force in u listessu tippu di cunnessione (guerilla, attaccu, bomber) è a creazione di una nova struttura urganizazione (l' Air France, armati aria). Dopu à a guerra, u maresciallu Novikov travagliatu in parechji pusizzioni cumanda à u Air Force. In u 1946, addivintau un membru di u Cunsigliu Supreme.

At a Cunfarenza Potsdam hè una riunioni di Stalin cu u so figliolu Vasily, chì era un pilotu militari. Ghjesù disse à i capimachja chì i piani American assai megliu in casa. Stalin urdinatu un essais. Chapter Abakumov u MGB dicisi di "santa", è si messe una campagna contru à u pilota. In marzu 1946, u maresciallu Novikov fù arristatu nsemi Commissar l 'Arcusgi l'di Aviation Industry Shakhurin è un numeru di altri capi.

Investigators da Alexander Alexandrovich riclamatu a ricunniscenza in attivitati criminali, altrimenti prumisi a sparà a famiglia sana. Dopu à una settimana di interrogations notte, u maresciallu Novikov hà digià firmatu un documentu typewritten infurmazione di Stalin, incù compromising su Zhukov è Malenkov. Però, l 'investigators fici nu sbagghiu quì. U "rinesci sinceru", firmata da u maresciallu Novikov, hè una lista di i parsoni cunnisciuti à ellu scunnisciutu. Abakumov, cum'è s'è nunda era accadutu, lu cori Likhachev fattu una Vita: "Quì, cum'è, andatu troppu luntanu ...". Sicondu à i mimorii Novikova, iddu fu datu quarchi tipu di una sigaretta, dopu à chì u maresciallu infini persu tuttu u sensu di a rialità. Da a so azzione, è firmatu un documentu unu pagina retouched.

Hè cridiani chì u MGB ci embossed "cunfissioni" Marshal è altri arristati pilota à elli utilizà contru à GK Zhukova. Aleksandr Aleksandrovich fu cunnanatu à una parolla sustanziali, chì facenu à unu di i diritti di l 'vita. Iddu fu riabilitata doppu la morti di Stalin, ntô 1953, e fu numinatu cumannanti di l 'aghjunghje (altu civile attività). In 1956, u maresciallu Novikov ritirata. Campava in Moscow è publicatu u so mimorii. Aleksandr Aleksandrovich mortu in lu 1976.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.