FurmazzioniStoria

Moglia l'Hector - una principessa Andromache

U nomu di la principessa Trojan traduciutu comu "belligerent cù u so maritu,« si in a mitulugia greca ch'ella hè cuntentu cum'è un mudellu di moglia fidu è amare. Idda discritta una bella sorti anticu dramaturgu Euripidi in l 'tragedia "Trojan Women" è "Andromache". Homer mirendu lu putiri d 'amuri di la donna, in u so famosu "Iliadi." A scena, induve sò perdunatu Hector è Andromache, veni cunzidiratu unu di li mumenti cchiù emutivu di u puema. U tragicu storia di i stanti è u stile, innu inspirati da una generazioni di artisti. Scritta circa Andromache e tali lingue antica comu Virgil, Ennius, Ovidiu, Nevij, Seneca e Sappho. E la tragedia di Zhana Batista Racine hè stata longa un pezzu favuritu di Drammaturghi teatru.

unioni pulitica

mitu Ancient dì chì Andromache, la figghia di lu Re di Cilicia eetion è a moglia di Hector, erede à lu tronu di Troia, vissutu in quelli tempi luntanu è viulenti, quandu u mondu hè messu luntanu da i guerri di cunquista. In Pà difenda a so indipendenza, tanti States avutu à entre in à alliances pulitichi cu àutri regni di più putente è principati. A u matrimoniu di eredi a lu tronu, chì attacca Uniti d'America dinù da u sangue, hè unu di i mezi pulitichi più cumuna. figlia eetion Union è erede à lu tronu di u rè Priamu, ca era lu capu di lu putenti statu di Troia, detti populu speru di sustegnu di Cilicia famosu esercitu Trojan in casu di Fra da un altru statu.

A caduta di Cilicia

Mitu dici chi l 'eredi di u famosu Priamu subitu scuppià a passioni di u so figliolu è avà Andromache, mòglia d'Hector è u so amante, avia l' uccasioni di influenzari la pulitica di a cità in u scopu di u so paese. E accussì fu nzinu a la scena, militare, ùn cumparisce micca famosu eroe Achilli è i so omi Myrmidons. Iddu accettatu u offerta di u King Grecu Agamemnon e junceru lu so 'esercitu, facennu iddu invincible. Cilicia cascò è fù sacchighjatu, è u rè stissu eetion e sette di i so figlioli stati ammazzati da i mani di Achilli. Nunustanti lu fattu ca Andromache nfluinzatu lu sfondu pulitica di u moglia di u rè Priamu Hector, Troy ùn hè in gradu di vene à u succorsu di Cilicia, cum'è u novu infilarata di e forze dumanda a so sicurità. Priamu avia a taliari, seria alliati di qualità anziane Bisognu Agamemnon.

Sparta cum'è una filiera di Troy

Cuntrariu à una tragedia di famiglia Andromache hè felici cù u so carìssimu Hector. Idda aspittava la nascita di prima zitellu è sperà chì u so famosu marito in battaglia ùn hannu a pigghiari i vrazza a difesa di Troia. A nova chì prestu Hector è u so frateddu minori hannu a jiri a Paris lu Sparta à neguzià un n'allianza militari, scunvurgìu so distaccu prussimu da a sò amatu. Ma sàviu Andromache, mòglia d'Hector - lu futuru re di Troia, capiu la mpurtanza di sta missione, tantu chì vai di u so maritu cu 'na lu cori grùassu e prumittiu di scuntrà ci cù u so figliolu in le so bracce. È forsi pi scuntrarisi cu Sparta pussutu sò firmatu l 'invasioni di Troia, ma a pistari in amore. Lu Riuzzu di Parigi è a moglia di u ciancu di Re Menelaya Elena cascatu in amore. Paris ammucciuni purtatu da u so carìssimu Sparta, è invece tempu làudanu Troy ritrovu in u visu di feroci nimici Re Menelaus, ca misi cu li Greci.

A guerra di Troia

figliolu di u rè Priamu ùn rinunziari a Paris e Helen, in a cumpetizione di a guerra, imminenti, è Troy preparatu per un assediu. moglia l'Hector sapia lu valuri di li Greci, e scantannusi di a so vita, è u so figliolu Astyanax dumandatu à influenzari u so maritu di Priamu è à dà amanti li Spartani, ma Hector ricusatu. Intantu, e truppe di Agamemnon è Menelaus s'avvicinò da i muri indestructible di Troia. Avaremu di parmetta à e forze di Priamu era abbastanza altu, ghjucatu dinù in e so mani, discorda trà Agamemnon e Achille, a causa di cui l 'ùrtimi ricusatu di participà à a guerra.

All cambiatu in casu: best friend Patroclus Achilles 'dicisi à participà à a lotta contru à a cità, è, cù armaturi di u famosu eroe, purtau la Myrmidons in battaglia. Prima di la battagghia Andromache è u so figliolu in a so braccia chiama Hector, chì oghji l 'esercitu Troy, pagà e dà lu à u so carìssimu Paris in i mani di u rè di ciancu. Dopu à tuttu, u volu di Helen di Troia in Agamemnon affacciari comu lu mutivu principali di la guerra. Hector ùn State lu pleas di a so moglia è entrusts u distinu di u regnu, è u so dii. In la prima battaglia u Trojans era vitturiosa, è Hector in un duellu ammazzannu Potrokla, u pigliò per Achilles per l 'ultimu armatura.

Pirdennu un amicu, Achilles Ritorna a lu Beni di Agamemnon cù scopu di lampà Hector, chì dà li chiacchiari di Priamu erede di un duellu. Princess Hector, Achilles di più Trojans umiliazione attaccatu u so corpu à u so carru è stese longu li mura di Troia in fronte di u rè Priamu è Andromache infrantu, è po trè più volte intornu à u sipolcru Potrokla. À intarrà Hector cun onori befitting lu Riuzzu, Priamu avutu à neguzià incù Achilli è pagà grande scrive. À i funerali di l 'azzioni militari foru terminated, chì hà permessu a li Greci di cullà cù un pianu ntilligenti to penetrate li mura di la cità. Cù legnu da parechji di i so battelli, si custrueru un tempurale figura di un cavaddu, hè intrutu in a storia comu lu "cavaddu di Troia".

The Fall of Troy

Dopu à i funerali, u Trojans trovu lu campu nimicu viotu, è in u so postu - un tempurale statua di un cavallu. Pigghiau lu cum'è un donu da i dii, ch'elli so strascinatu in i cità, cundanna stissi accussì a la morti. Dintra la statua hè truppe scossa di li Greci, chi a la prima uccasioni, avennu 'guardi è aprì u porte di a cità e milizie di Agamemnon. Troy cascò, è quelli di u so citadini chì ùn sò persi, chì diventa schiavi. Moglie di Hector, fattu prigiuneru, ùn hà nna stu distinu. Princess Trojan addivintau nu schiavu di Neoptolemus u figliolu di Achilli, è u so figliolu Astyanax fù ghjittatu da i mura di a cità.

U più sorti di la principessa Trojan

Infelice Andromache vulia a morte, ma 'nveci fu furzatu a eke fora l' esistenza di concubines è dà a nascita à a so figlioli lyutomu nimicu. Devu dì chì Neoptolemus, cuvirnaru Epiro, hè assà di i so schiavi è i figlioli pyelitis Molossoid è Pergamum, chì causatu tirribili ghjilosu liggìttimu, ma moglia senza poulet. Idda pruvatu à tumbà Andromache è i so figlioli, ma u mo babbu, ghjunse à u succorsu d 'Achilli Peleu, li affettu di i grandi-figliulini. Doppu la morti di Neoptolemus à i mani di OPEC in li battagghi di Delfi ch'ella si n'andò più di u maritu nimicu. Andromache moglie dinò à una parente di Hector e Helena ristau Epiro a cuvirnari comu na regina e mamma di i figghi toi a lu tronu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.