FurmazzioniStoria

Louis-Nicolas Davout. U solu Marshal of Napoleon, chì ùn avia persu una sola battaglia

Lui Nikola Davu - unu di i più boni cumpagni di u Wars Napulione. Era u solu Marshal of Napoleon, ùn perde una sola battaglia. A Canzona di piglià un ochju vicinu à u biografia e rializazioni di stu famosu capimachja.

Zitellina è Education

U futuru generale hè natu in Burgogna, May 10, 1770 in una famiglia nobile. Lui Nikola fù risuscitatu in una cumuna a scola militare Brienne-le-Château. Hè bellu à nutà chì l'annu nanzu si t'avissi u listessu scola si lauriau da Napulione Buonaparte. Essa veru à a tradizione di famiglia, in 1788 Davoust accuminzau lu so serviziu in u reggimentu cavalleria, chì esiste facenu cum'è u so babbu è missiavu.

A Rivuluzione francese

Duranti a Rivuluzione francese, à cumincià militari, senza pinzari volte, mi dicisi à difenda a pusizioni di u pòpulu, rivuluziunariu. Siccomu l 'esercitu fughje o di laid tanti sustinitura di li Burbuna, si vede un grande numeru di posti vacante. Piglionu u ghjovanu ufficiali, è in certi casi, ancu i suldati strasurdinariu cun instincts cumandu. Louis-Nicolas Davout hè unu di parechji ufficiali chì devi lu so 'ascesa di i rivuluzioni è a vittoria supra li Burbuna. Da 1794 à 1797 Davoust in u rangu di generale francese brigadier ch'ellu avia cumbattutu in i squatri di l 'Armata di l' Renu. Però, l 'attuali apertura à Olimpu un tribunu di Fame Davoust messe sottu à a bandera di Bonaparte.

spidizioni Egyptian

In lu periodu da 1798 à 1801 cù u gradu di Major General Davoust participaru a spidizioni Egyptian l'epupea. Ch'ellu avia ricevutu u cumandamentu di a cavalleria Francese. In a battaglia di Aboukir, avvinuta in u 25 di giugnu, 1799, una ghjovana Signurottu particularmenti distinti. Su chi ghjornu, 7000th L'asèrcitu abbattìu l '15 millennial cumannanti Turkish esercitu da u nomu di Mustafa Pasha. Two-terzi orientali di l 'truppe nimicu cadiu supra lu campu di battagghia, è u restu, nsemi cu Mustafa Pasha, teniamu tantu. Un picculu course riserva, li cui lu cumannanti hè Lui Davu, fici un ternu cuntributu a sta vittoria. Parechje sturiani sò abbuccatu à crede chì à sta battaglia, Bonaparte cunziddiratu un eroi di a nostra cunversazione, cumannanti honnête, è capaci.

Nunustanti lu fattu ca la spidizioni Egyptian fu ncurunatu cu fallimentu cumpleta di Francia, lu rapiu assai di novi nomi, chi a lu futuru e tenu a gloria militare di Napulione. General Lui Davu durante sta battaglia hè in dami u vicinu à l'Bonaparte, chì confiant si trasfirìu versu la cima, di u guvernu.

u rangu di marisciale

Subitu dopu à a spidizioni Egyptian Dawa guidatu cu successu a battaglia di l 'asèrcitu talianu d Bonaparte, chì avia cumbattutu cù l' Austriaci. In u 1804, l 'eroi di l' spidizioni Egyptian e mpiraturi di lu cumpagnia Italian statu attribuitu u rangu di marescialu di Francia è pusizzioni cunsiggheri l'epupea.

Li primi successi a lu cumannu di la course

In lu periodu da lu 1805 a lu 1814 guidati da Marshal Davoust Corps. In 1805, a so squatra si sò mustrati bè à Ulm, induve 'armata l' l'Impiraturi scunfissi l'esercitu austriacu. Baron av Mack Layberih - Chief di l'Austriaci, nsemi cu un esercitu 30-milla fu custrinciuta a arrinnìrisi ê u nimicu, per ch'ellu fù cunnannatu a 20 anni in prigiò da u tribunale militare.

9 di uttùviru, 1805 wards Davoust Passà successu lu Danube, Volteggiare in Gunzburg è staia in u spaziu. Austriaci, chì difende i cità Danube, avianu a pi dopu à u cumbattu pisanti.

Marshal Davout hè unu di i participanti attivu in l 'attaccu nant'à l' esercitu di Bonaparte Vienna. 8 nuvembre à u capu di u so corpu, vicinu à a cità di Mariazell, si vinciu la battagghia contru li course austrìacu, guidatu da General av Meerfeldom. In sta lotta, u Francese arriniscìu a pigghiari 4000 prigiuneri. A vittoria hè u ballò, chì definisce a sorti di Vienna.

Battaglia di Austerlitz

December 2, 1805 à Battaglia di Austerlitz hè accadutu, si ne falò in a storia cum'è l ' "Battaglia di la Three mpiratura". Su chi jornu, l 'asèrcitu vinciu una vittoria supra l' esercitu Russian-austrìacu alliati. Austerlitz vittoria hè a fine di cualizzioni anti-francesi, e di lu Sacru Imperu Rumanu. Franz, II - l 'urtimu mpiraturi di l' Imperu Rumanu, cunclusu cù Napulione in pace era ghjustu un Imperaturi Rumanu Francis a prima. A lu crollu storicu di i putenti imperu una volta hà avutu un rollu impurtante, è lu cumannanti Francese Davoust.

A battaglia francese yen-Auershtedtskoe

In u 1806, una biografia cumannanti Davoust replenished cù novi vittori. A battaglia francese yen-Auershtedtskom hè accadutu trà Napulione è armati Prussian u 14 uttobre, u marisciale era unu di i principali attori. A battaglia era spartutu in dui fasi. U primu hè accadutu à Auerstadt, è lu secunnu - a Jena. Corps Marshal Lui Davu scored in la prima tappa.

Marshal fu datu lu cumannu di lu primu cantu di e milizie imperiale. Sottu u so cummandu ùn ci era 26 mila omini e 44 hunting. Davoust fatta contru à u flanc manca di l 'esercitu Prussian purtatu da u duca di Brunswick, chi include 54 000 suldati è 230 fucili. Unu raportu di forzi di bastò à griglia unambiguously la capacità di i partiti. Ma, in u più gran cummattimentu Davoust pudia micca solu scunfiggiri li forzi nimicu, ma dinò à tumbà u so capu.

In a battaglia di Jena, l 'asèrcitu di Napuliuni gestiti pirsuna. Iddu scunfiggeru lu cumannanti 'esercitu di l' Prussian Prince Hohenlohe. Tuttavia, in sta battagghia di la prisenza di lu putiri era quasi uguali. In totale, i battaglia francese yen-Auershtedtskoy, l 'asèrcitu persu 11 mila pirsuni, 7 di elli in battaglia Auershtedtskoe.

titulu di famigghia

Dinò in 1806 Louis-Nicolas Davout fu furzatu a faccia e milizie Russian. December 24 lu so corpu, nsemi a 'esercitu di Napuliuni attravirsò l' steepening ciumi, e at night sottu Czarnowo attaccò u 15000th armata russa. In sta lotta, u Francese perdi circa mitati cum'è assai Russian.

A vittoria brillanti à Auerstadt Davoust micca pussutu andà impii, è Napulione unuratu generale, micca solu u ordine, ma dinù u tìtulu unurariu di duca Auershtedtskogo. Hè da nutà chì Napulione Buonaparte, chì ghjera un nativu di na famigghia pòvira nòbbili Corsican-Italian, addivintò Mpiraturi di France, limòsine cunfirìu lu tituli di u so pùblicu, evitannu accussì pi criari un novu Elite in u statu.

Battaglia di Ekmyule

April 22, 1809 Li truppi di Napuliuni arreri cu l 'esercitu austriacu, cui lu cumannu fù incaricatu di u Archduke Carlu. Austriaci arriniscìu a pigghiari a tupizzola Ekmyulem sottu à u postu più favurevuli. Napoleon mandatu à aa nimicu pusizzioni i so migliori corpu, tra cui lu corpu di Marshal Davoust. Solu dopu à un forti di battaglia, ùn vota transitions in u mêlée, u Francese arrinisciutu a dislodge u nemicu da a tuppizzola. By sira, lu Archduke Charles pigliò lu so 'esercitu di Regensburg. Sò perditi in a battaglia di Ekmyule assummava a 11 mila persone da 76 esercitu millennial. A vittoria in sta battagghia, Napoleon apertu Sognu verbes - razchlenilas esercitu austriacu in dui parti. I so cumpagni, chì hà avutu un rollu cruciali in sta vittoria, stati richly peghju. So, Louis-Nicolas Davout ricevutu un dukedom, e ancora lu Riuzzu - Prince addivintò Ekmyulskim.

A battaglia di Wagram

In 1809 Davout vota avìa un casu à scuntrà a battaglia incù u Archduke Carlu. Sta vota lu cummattimentu fu cummattuta à Wagram. A notte nanzu a battaglia, 'esercitu di Napuliuni, attraverso l' isula d 'omu unestu attravirsò l' ricca di lu Danube. L'esercitu austriacu, hà di più cà centu mila e milizie è 452 fucili, è si n'andò à Vahram è entrenched ci. In la sera, u 5 di lugliu lu mpiraturi urdinatu a so 'esercitu di l' Italia, chì permette di megliurisce u Corps Saxon, à attaccà u nimicu. Duvuta à un errore taliani ca pigghiò lu Sassuni di u nimicu, l 'ordine era di esse annullati.

L'evenimenti maiò hè accadutu nant'à u lindumane, quandu Napulione riurganizzata a so armata, chì avia una supranenza numericu più di u nemicu in u novu ordine di battaglia. Davout è Oudinot à travaglià inseme contra l 'ala manca di i pusizioni nimicu. L'austrìachi attaccatu schiettu da stu latu di u francese, ma u so successu ùn hè purtatu. È ancu, sottu à u sfacelu dû centru di u nemicu e lu flanc manca di l 'esercitu avia a ritirava in ritiru. Di mandà truppe di la parti cintrali di l 'rinforzi in forma di u Corps taliana MacDonald, tirare, daretu u artiglieria, lu mpiraturi fu capaci di salvà i situazioni. Putenza di focu artiglieria si firmau lu sfacelu di u Austriaci. Louis-Nicolas Davout varchicedda stata senza rinforzu è, di minà i flanc manca di armata l 'l'nimicu, pigliò u megliu di a so. Marshal arriniscìu a tràsiri intra 'u furgoni di l' esercitu austriacu e so frantumi circa Vesedele. Struttura i so cullega Vahram Uda cunquistata. In a battaglia 11-ora, Carl perdi circa 50 mila pirsuni. Cum'è un risultatu, fu furzatu a pi versu Muravia.

A vittoria di Wagram costu Francese hè quasi un cari. Prima, 'esercitu di Napuliuni persu 32.000 surdati. Secunnu, doppu la Battagghia di u Regnu, è l 'imperu Russian intrutu contru à Napulione France in la guerra.

Sarani a Russia

Mpiraturi Francese ùn scantari stabbilutu contru ad ellu un cualizzioni di monarchs European. In lu 1812, Russia, ca arristai sulu - anzianu alliati di battagghi anti-di Napulione, Austria e Prussia, custretti à divintà alliati di l'Imperu francese.

12 di giugnettu, 'esercitu di Napuliuni ncruciati lu ciumi Neman, traseru l' Imperu Russian. Prima di cuntrastu voglia armati Russian appi a scappari pi evitari la battagghia. Dannu a lutta solu, si sò guasi adattu a so scunfitta cumpleta.

Corps di Marshal Davoust fù mandatu à l 'aiutu di l' esercitu di Jerome Bonaparte, chì assicutari lu secunnu Russian Western Army General Bagration, tragettu da a Vaukavysk in lu sud-est. Minuziosu manuvra Cumannanti di e truppe Russian s'alluntanò da sottu à u lettu colpu di u nemicu, favurèvuli à tramindui u maresciallu francese stati piscadore up. Quandu 'esercitu di Bagration messe à francà u Niemen, i so cumpagni Francese fattu n'àutru attintatu stende à piglià a so in l' ambienti. Privistu piani di u nemicu, General Bagration vutau a Minsk.

In Mogilev Davout collided cù l 'esercitu assicutau, ghjuntu à i cità davanti à u nimicu. A siconda armata Western Russian statu di novu hè chjosa da a prima Army Western di General Santos De Tolly, tragettu nordu. In sta situazione, ùn ci hè nunda di manca Bagration, ma sùbitu u più nanzu di u nimicu. Fàrilu iddu ncarricatu course di General Rajewski.

L'avant-di garde di u châssis Dawa scontra incù scaffali vicinu à i paesi Saltanovka Rajewski. In a battaglia di Saltanovka Russian arrinisciutu a fari accuminciari, su lu aspirazioni di u francese, è esercitu di Bagration dinò ghjunse da u colpu di l 'Armata Imperial. Stu tempu hè mandatu à Smolensk.

Vicinu à u 1u Smolensk è armati Western 2nd intro Russian. 4 di austu accuminciau la Battagghia di Smolensk (guerra di marzu 1812), in cui participau e Davout. Unu di u so divisioni, guidatu da Vento, rinisciu a distinguiri sè stessu in a battaglia di Valutina Mountain, attaccò un distaccu di Major-General Tuchkov-terza. L'ùrtima statu seriamenti ferita è cunquistata.

Duranti la battagghia di Borodino, in cunfurmità cù u dispositions di lu mpiraturi, Davout hè dritta si tense in u centru di l 'esercitu. The Center hè incaricatu di u brunt di 'esercitu di Napuliuni. Avìa a ammaistrà i furtificazioni campu Russian, chi stati incluse in a storia militare di flushes Bagration.

Sicondu a tradizioni, chì principia Napoleon, nanzu u grande battaglia, i suldati di u so Tattoos imperu in uniformi piena padrona. August 26, 1812, cu lu suli di venniridìa, accuminciau na putenti attaccu di artiglieria da dui lati. In ghjiru à 6:00 AM u French lanciau un massiccia flushes timpesta. Dui divisioni di Davoust stati andà à Borboni Italia miridiunali. In a cumpetizione di a supranenza numericu di u Francese, Russian ancora arrinisciutu a repel l 'attaccu.

By 7 AM Davout stessu rinunziò e subbitu l 'attaccu. Stu tempu riniscìu a pigghiari la Borboni Italia miridiunali. Perciò, u cumandante bayonet di parechji battaglioni infanteria, chì Bagration mandatu à i Borboni, u dirittu à pichjà i francesi fora di i furtificazioni. Allora Napoleon mandatu à l 'aiutu di l' cavalleria di Murat, Davout, course d'Serra è altre truppe. The French spizzò, in u dritta è manca Borboni, ma massiccia Russian tumblr-attaccu di novu li strappò fora. Attacchi su Bagration flushes u ghjornu seguita unu dopu à un antru ...

Duranti u ritiru di u Grand 'armata di Napuliuni Louis-Nicolas Davout iddu urdinò so rearguard, chi sempri avutu a fend off u cusacchi Ataman Platov , è guerilla General Miloradovich. 22 ottobre à Vyazma nimicu Russian rearguard bluccatu a strada di l 'Occidenti. Nunustanti lu fattu ca l 'esercitu di Davoust ricevutu un rinforzu, Russian cci rumpiu. Su chi jornu, 'esercitu di Napuliuni perdi circa 8000 surdati. Dopu à a disfatta à Vyazma mpiraturi sustituisci u "Iron Marshal" (accussì-chiamatu patria Davoust) comu cumannanti di l'esercitu in la guardia arrière Marshal Nehemiah.

Un altru maiò perdita di Russian Army Corps di Davout suffertu in una battaglia vicinu à u paesi di Rossu, chì fù tinia da 3 à 6 nuvembre. Tragettu da a Smolensk, u Francese vulia rompe luntanu da a persecuzione Russian è isciuta di u fiume, bérezina. Dopu à sta battaglia, u corpu di u maresciallu Davoust ci nun veni studiata.

A scunfitta di France

Davoust ùn hè à mezu à i marescialli di Napulione, chì purghjiti u alliati à Paris. In u 1813 è 1814 è cumbattutu in u nordu di Germania, Hamburg difenda l 'assediu di e truppe Russian è Prussian. Nunustanti lu fattu ca l 'assediu hè accadutu senza attacchi viulenti e bumbardamenti, Hamburg guarnigione ancora teniamu tantu a l' alliati.

Quandu Napulione France permessu una scunfitta militari e pulitica, Louis-Nicolas Davout, quale biografia hè sempre statu in lea cù Napulione, e fidili a iddu. È ancu quand'ellu era in esiliu in l 'isula d' Elba, Davout ùn rinunziari a li punti. Quandu Napulione sbarcatu in u sudu di u paese, accuminciau a attaccari la longue vitturiosa à Paris, Lui Davu cci juncìu. Duranti l ' "Centu ghjorni", si ne stete in u articulu di ministru di a Guerra in France.

Quannu li Burbuna ritornu à a putenza, Davoust hè assai pupulare in u paese, è in particulare in l 'esercitu. Iddu, comu lu restu di l 'marescialli di Napuliuni, persi tutti li so schieri e tìtuli, ma micca per longu - in 1817, in ordine di evitari Curriculari in la sucità, si nni turnaru tutti i vechji tituli e ss. Dui anni dopu, Davoust gestiti micca solu à Woo l 'auturitati, ma ancu à diventà una merci de France.

1 di giugnu, 1823 Louis-Nicolas Davout murìu di pulmonary tuberculosis in Paris.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.