FurmazzioniStoria

Terza guerra sirvili

Third servu War mannu in Italy in 73-71 aC Rivolta di i servitori messe in Capua cù a scola giacubini gladiateur di Batiatus. Prupòsitu di lu 70 cuspiratura guidatu da Spartacus fughjita à a muntagna, ua. Entrenched ci, schiavi macabunnu accuminzau capiau na lu riccu terri di Campania. Distaccu prestu replenished schiavi macabunnu, è prestu ci era circa 10 mila pirsuni. Contra li tri mila e poi deci mila e truppe di li Rumani eranu scunfitti da l 'àutri ribbelli.

From Campania rivuluzzioni subitu si spargiu a rigioni miridiunali - Lucania, Apulia è lorda. Spartacus esercitu di stu tempu hè divintatu più organizatu, hè stata impiantata disciplina militare, hannu schiavi apparsu armi pigliatu da i Rumani. In più, a pruduzzione di armi da u servitori fù custrutta in u campu. 'esercitu di Spartacus hè asciutti u rumanu. Terza guerra sirvili hè differente da tutti i rivuluzioni schiavi in Sicilia da u fattu ca u capu ùn hà dichjaratu stissu re, chi passavanu la risuluzzioni di tutti i casi i cunsigli militare di cumannanti e li surdati di l 'assemblea.

In 72 contra l 'àutri ribbelli, di l' esercitu rumanu Sinatu 2 fù mandatu sottu u cunsoli Lentulus è gellius chi significava rastsenivanie Rome cum'è situazioni assai periculosa. Unu di l 'esercitu hè capaci di fallu spiccate da u principale esercitu 30000th distaccu di schiavi, chì fù purtatu da Crixus. Ma pianu ambienti Spartacus da l 'asèrciti francisi Roman ùn gestisce a chiamari. Spartak rinisciu a disconnect l 'asèrciti francisi Rumanu è scunfiggiri li unu da una. Third servu guerra hè sottu u so più grande forza.

I ribelli si n'andò nantu à a costa Adriatic di u mondu di l 'Italia. Avè raghjuntu pruvincia di Gallia Gaule si pudia in a battaglia di Muchine lampà i truppi di u proconsoli Cassius. In tutti i prubbabbilità, Spartak vulia purtà u so esercitu, dehors, Italy. Ma doppu la vittoria appiru Cassius, ch'ellu un trattu si vutau so 'esercitu daretu à u meziornu, è si n'andò longu la costa dû Mari Adriàticu.

A ddu tempu, lu Sinatu fatti 6 nova ligioni è li assuciata incù i truppi consular sopravviventi. L'esercitu rumanu à stu tempu, era piuttostu di circa 40 mila pirsuni. Iddu vinni numinatu cumannanti di li ricchi slaveholder Litsiniy Krass, chì era in gradu di risturà a disciplina li truppi e accuminciau la pirsicuzzioni di lu schiavu, guidatu Spartak. A rivuluzzioni à qualchi tempu hè passatu u stadiu di calmu.

Spartak pruvatu à se rendre à la Sicilia, di neguzià cù i pirati di u so veìculu cunsegna. Riiscì à righjunghja lu Strittu di Missina, ma u calculu di i pirati hà fiascatu: navi schiavu ùn hanu ricivutu. Crassus arrinisciutu a tagghiò l 'esercitu Spartak nant'à sta striscia di terra, una ruttura da mare à gros mare, pè e siparatu in stu modu da lu restu di l' Italia.

À entra in i furtificazioni, Spartakovskaya esercitu avia a esercitani assai di sforzu è perde circa 2/3 di i so membri. Spartacus Linguistic campa in stu tempu unu di i volti più difficiule. Però, l 'àutri ribbelli, era capaci di casci prestu u so esercitu, purtannu lu ritornu fin'à 70 mila. Spartak si n'andò à Brundisium, preparanu a jiri a la Grecia. In risposta, u Sinatu mandatu à scuntralli, l 'esercitu Spanish di Custines Gnaeus è distaccu di Thrace sottu u Lucullus marca. Supra lu cunfini di Lucania e Pugghia era nu cummattimentu dicisivu cù l 'esercitu ribellu di Crassus. In a battaglia tombu quasi 60 mila schiavi, unu di i quali era ellu stessu Spartacus. Sopravviventi (circa 6000) èranu crucifissu longu à a strada da a Capua e Rome. gruppi sparnucciatu di schiavi cuntinuau a guerra in vari parti di l'Italia una pochi d'anni dopu à a supprissioni di u insurrezzione.

A rivolta di Spartacus, u quale a storia hè unu di i più lambiccu à mezu à l 'na ribellioni di antichità, fù, parò, cunnannatu a fallimentu, parchì a stu tempu di u sistemu schiavu campa u so heyday, à l' abbulizzioni di scrittura rumanzesca ùn hannu u prerequisites. U schiavi vinìanu dividuti 'n classi (campagnolu, urbana, sinni), e hannu dunque interessi differente chì li impediscenu micca à u sviluppu di un programma cumune. Tuttavia, sta rivuluzzioni fu assai impurtante in a storia di l 'imperu rumanu: hè accelerated la nascita di un putenti criscenti, parchì i patroni schiavu avvisti quantu bisognu di un guvernu forte à impedisce tali spills.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.